Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2013/52<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Scientific notes of the Institute of Journalism
.- Київ
Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Шпальта головного редактора

  4. Різун В. В. До питання про соціальнокомунікаційні наукові проблеми і про наукові проблеми взагалі. - C. 10-17.
  5. Інститут журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка

  6. Іванов В. Ф. Історія використання контент-аналізу в різних науках у ХХ ст.. - C. 18-30.
  7. Горевалов С. І., Зикун Н. І. Військові ЗМК України на зламі століть: проблеми й завдання (євроінтеграційний процес). - C. 31-34.
  8. Городенко Л. М. Рекламні технології у мережевій комунікації. - C. 35-41.
  9. Грицюта Н. М. Систематика етики реклами: естимаційна модель. - C. 42-48.
  10. Різун В. В., Скотникова Т. В. Методи соціальнокомунікаційних досліджень. - C. 49-53.
  11. Серажим К. С. Від культури тексту до культури видання. - C. 54-62.
  12. Хоменко І. А., Фоменко В. І. Від драматичних мініатюр до аудіобуктрейлерів з елементами тизерної соціальної реклами: інноваційні концепти кафедри телебачення та радіомовлення Інституту журналістики. - C. 63-67.
  13. Вернигора Н. М. Проблеми термінології в книговиданні для дітей. - C. 68-71.
  14. Женченко М. І. Поняття "мультимедіа", "крос-медіа", "трансмедіа" у науковому дискурсі цифрової доби. - C. 72-75.
  15. Крайнікова Т. С. Медіаспоживання в Україні: духовний вакуум і пошук моральних авторитетів. - C. 76-81.
  16. Кулініч О. О. Міфи і PR-технології в сучасному суспільстві: специфіка співіснування. - C. 82-85.
  17. Нагорняк М. В. Патогенність у змістовому компоненті інформаційних повідомлень на радіо. - C. 86-91.
  18. Носова Б. М. Міжнародна комунікація: між протоколом і реальністю. - C. 92-97.
  19. Рябічев В. Л. Мультиплатформна концепція в сучасній журналістиці. - C. 98-101.
  20. Сербін С. М. Взаємозв'язок між радіожурналістикою і національними цінностями. - C. 102-107.
  21. Стародуб С. А. Глобалізація як простір для формування нового суспільства. - C. 108-110.
  22. Хилько М. М. Сучасний стан вітчизняних досліджень у галузі соціальних комунікацій. - C. 111-116.
  23. Цимбаленко Є. С. Трансформація видів журналістики: онлайнова журналістика. - C. 117-121.
  24. Черемних І. В. Сугестивні технології рекламного впливу. - C. 122-126.
  25. Шевченко В. Е. Наукові принципи застосування візуального контенту в друкованих медіа. - C. 127-132.
  26. Шендеровський К. С. Соціально значущі комунікації у сфері вирішення соціальних проблем. - C. 133-139.
  27. Чекалюк В. В. Медіаінструменти створення державного іміджу для українців і світової спільноти. - C. 140-143.
  28. Щербина Ю. В. Історія виникнення та становлення шоу-програм на Британському телебаченні. - C. 144-147.
  29. Задорожна О. С. Українські матеріали на сторінках журналу "National Geographic Україна". - C. 148-153.
  30. Інститут журналістики Київського міжнародного університету

  31. Холод О. М. Ефект відтяжки, ігнорування та рекурсивність у системі трансформації свідомості. - C. 154-158.
  32. Зикун Н. І. Типологічні особливості гумористично-сатиричних видань Наддніпрянщини початку ХХ ст.. - C. 159-162.
  33. Досенко А. К. Соціальна реклама України: перспективи розвитку. - C. 163-165.
  34. Ковальчук В. М. Тенденції розвитку української політичної колумністики (за матеріалами журналу "Український тиждень". - C. 166-170.
  35. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара

  36. Демченко В. Д. Дніпропетровська школа журналістикознавства та комунікативістики в контексті підготовки фахівців з масової комунікації (концептуальні та методологічні засади). - C. 171-174.
  37. Галацька В. Л. Публіцистична інтерпретація театрального буття в спеціалізованих друкованих виданнях незалежної України. - C. 175-178.
  38. Федорова О. Л. До питання про медіакомпонент соціальної мережі: персоналізація інформації та соціально-медійна орієнтація. - C. 179-181.
  39. Лобойко Т. В. Роль соціальної реклами у формуванні ціннісних орієнтирів сучасної української молоді. - C. 182-185.
  40. ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

  41. Галич В. М. Концепт "небо" в мемуаристиці Олеся Гончара: соціально-комунікативна рецепція. - C. 186-191.
  42. Антонова О. В. Оригінальні жанрові форми інтерв'ю в письменницькій публіцистиці. - C. 192-194.
  43. Дроздова А. В. Авторське редагування: етика відповідальності та феномен універсальної прагматики. - C. 195-198.
  44. Корчагіна О. В. Інформаційний простір Ворошиловградщини 1938-1941 рр.: конвергенція пропаганди та реклами. - C. 199-202.
  45. Косинська Ю. В. Переклад як об'єкт авторського й професійного редагування. - C. 203-205.
  46. Соломін Є. О. Місце новин у телевізійному регіональному контенті. - C. 206-210.
  47. ДВНЗ «Ужгородський національний університет»

  48. Бідзіля Ю. М. Угорськомовна преса на Закарпатті. - C. 211-219.
  49. Шаповалова Г. В. Специфіка реалізації просвітницької функції в сучасних українських друкованих ЗМІ. - C. 220-224.
  50. Шаркань В. В. Журнал "Основа" в контексті формування наукового стилю сучасної української мови. - C. 225-229.
  51. Шебештян Я. М. Діалектика об'єктивного і суб'єктивного в ономастиці друкованого медіамовлення. - C. 230-234.
  52. Шумицька Г. В., Путрашик В. І. Медіацентр вищого навчального закладу як інструмент реалізації інформаційного потенціалу вишу. - C. 235-238.
  53. Запорізький національний університет

  54. Бондаренко І. С. Проблема журналістської етики в контексті освітніх та соціально-професійних трансформацій. - C. 239-242.
  55. Семенець О. О. Системний аналіз дискурсивних практик у професійній підготовці фахівців із соціальних комунікацій. - C. 243-246.
  56. Чабаненко М. В. Місце та роль інтернет-подій у новинах інтернет-видань. - C. 247-249.
  57. Мірошниченко П. В. Звуковий образ радіомовлення як медіаефект. - C. 250-253.
  58. Київський національний торговельно-економічний університет

  59. Голік О. В. Школа українського рекламознавства кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ: історія, здобутки, перспективи розвитку. - C. 254-258.
  60. Вернигора С. М. До проблеми ефективності соціальної реклами в Україні. - C. 259-263.
  61. Східноукраїнський національний університет імені В. Даля

  62. Гвоздєв В. М. Соціальні ролі медіааудиторії в контексті масовокомунікаційних стратегій. - C. 264-267.
  63. Львівський національний університет імені Івана Франка

  64. Лизанчук В. В. Засади функціонування національного інформаційного простору в Україні. - C. 268-273.
  65. Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

  66. Бурдіна Е. О. Інформаційно-публіцистичні проекти українського телебачення: стильові тенденції. - C. 274-276.
  67. Сазонова Ю. О. Київська спортивна преса 1920-1930-х рр. в історії української журналістики. - C. 277-286.
  68. Блажеєвська Ю. М. Національний характер, ментальність, менталітет: проблеми дослідження (журналістикознавчий аспект). - C. 287-290.
  69. Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича

  70. Попович Ю. О. Журналістсько-публіцистична діяльність Дениса Квітковського в контексті розвитку українського національного руху на Буковині в 30-х рр. ХХ ст.. - C. 291-296.
  71. Василик Л. Є. Крос-медіа як тренд сучасної журналістики. - C. 297-300.
  72. Шутяк Л. М. Авторська колонка як зразок "нового журналізму" (на прикладі Gazeta.ua і Погляди-ТСН.ua. - C. 301-304.
  73. Повний текст випуску.
2013
Т. 52
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського