Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70853/2014/55<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Scientific notes of the Institute of Journalism.- Київ Naukovì zapiski Ìnstitutu žurnalìstiki- Титул.
- Зміст.
Книгоцентризм: джерела, вияви, перспективи
- Теремко В. І. Українська книга: випробування часом і політикою. - C. 10-16.
- Андрійчук М. Т. Вітчизняні мас-медіа та формування національної пам'яті українського народу. - C. 17-20.
- Близнюк А. С. Сучасне книговидання Житомирщини: стан, проблеми, перспективи. - C. 21-24.
- Бондар Ю. В. Книга: комунікаційний вимір. - C. 25-30.
- Клічак В. Й. Типологічна характеристика літератури видавничого центру "Просвіта" першого десятиліття ХХ ст.. - C. 31-34.
- Огар Е. І. Читання в структурі сучасних культурних практик (за матеріалами всеукраїнського соціологічного опитування). - C. 35-39.
- Пономаренко Л. Г., Бессараб А. О. Перемоги та поразки української дитячої книги як комунікаційного продукту. - C. 40-43.
- Серажим К. С. Культура читання в Україні. - C. 44-52.
- Тишкевич К. І. Бібліотека для юнацтва - видавець. Видавнича діяльність бібліотек для юнацтва як відображення бібліотечної практики. - C. 53-55.
- Шевченко Т. М. Особливості просування корпоративного видання. - C. 56-59.
- Шпак В. І. Видавнича сфера України: чинники становлення. - C. 60-65.
- Копецька О. Ю. Артбук як різновид нішевих видань. - C. 66-69.
- Хмельовська О. Ю. Особливості підготовки до Декади Української літератури і мистецтва в Москві 1960 р.. - C. 70-75.
Видавництво і книга в цифровому медіасередовищі
- Водолазька С. А. Технологічні інновації як мотиватор радикальних змін у видавничій галузі. - C. 76-79.
- Женченко М. І. Організаційні моделі редакцій ЗМІ в умовах мультиплатформного медіавиробництва. - C. 80-84.
- Левчук О. М. Редакторські посади в умовах інформаційної спеціалізації. - C. 85-90.
- Остроух В. І. Специфіка роботи редактора під час створення навчальних електронних картографічних посібників. - C. 91-93.
- Руденко І. С., Кічкірук І. П., Прокопьєва В. О. Цифрові картографічні продукти в сучасному інформаційному медіасередовищі. - C. 94-97.
- Буяло А. П. Буктрейлер як засіб просування видавничої продукції. - C. 98-101.
- Владімірська Р. Л. Цільова аудиторія електронних видань: закордонний досвід. - C. 102-105.
- Кузьмук І. В. Самвидав як перспективний напрям для традиційного книговидання. - C. 106-110.
Компетентнісні профілі сучасного редактора
- Безверха Т. М. Проблеми художньо-технічного редагування під час створення книжкових видань у регіональних видавничо-поліграфічних підприємствах України. - C. 111-115.
- Вернигора Н. М. До проблеми дискурсу текстів для дитячого сприйняття. - C. 116-119.
- Гриднєва Л. М. Логічні помилки в дипломних роботах редакторів. - C. 120-124.
- Давидова Л. В. Робота редактора та коректора регіональних видавництв і редакцій ЗМІ у сучасних умовах. - C. 125-128.
- Кремпова Л. О. Вплив міждисциплінарних зв'язків на теорію та практику редагування лінгвістичних словників. - C. 129-132.
- Миколаєнко Н. М. Компетентнісні профілі майбутнього редактора. - C. 133-136.
- Партико З. В., Бевзюк С. В. Галузеві норми редагування поетичних творів. - C. 137-141.
- Полковенко Т. В. Фактична основа та стилістичні особливості наукових і науково-популярних текстів: практика редагування. - C. 142-145.
- Русецька О. Б. Типологія та особливості редагування помилок у сучасних книжкових виданнях. - C. 146-149.
- Воронка Г. В. Комунікативні бар'єри у словникових виданнях. - C. 150-153.
Дисертаційне дослідження
- Варич М. В. Стаття як жанр науково-популярної журналістики: тенденції та перспективи розвитку. - C. 154-158.
- Гусєва О. О. Естетична функція "документа" в сучасній літературі. - C. 159-163.
- Мельник А. Р. Медіаосвіта як фактор змісту засобів масової інформації (на прикладі видань "Українська правда", "Сегодня". - C. 164-168.
- Пономаренко Ю. С. Функціонально-типологічні особливості заголовків у друкованих засобах масової інформації. - C. 169-173.
- Чекалюк В. В. Вплив матеріалів спортивної тематики у ЗМІ на формування іміджу держави. - C. 174-178.
Теорія та практика роботи редакцій пресових видань
- Горецька С. Д. Комунікативні стратегії висвітлення проблеми наркоманії в українських друкованих мас-медіа. - C. 179-185.
- Задорожна О. С. Загальна характеристика науково-популярних журналів в Україні: класифікація видань. - C. 186-189.
- Шкляр А. О. Етапи розвитку ділової преси: міжнародний досвід. - C. 190-192.
Телерадіожурналістика
- Авдієнко К. В. Застосування європейського досвіду мовлення у створенні суспільного мовника в Україні. - C. 193-200.
- Шальман Т. М. Телевізійний менеджмент у системі організаційно-управлінських процесів на телеканалі. - C. 201-205.
Видавнича справа та редагування
- Бабич О. І., Кочубей В. О. Книжкова справа в Києво-Печерському монастирі впродовж ХІ-ХІІІ століть (за текстом Печерського Патерика Касіянівської другої редакції 1462 р.). - C. 206-209.
- Костюк А. А. Електронне видання у цифрову еру: сутність і визначення поняття. - C. 210-214.
- Миколаєнко А. Ю. Правозахисна діяльність українського видавництва "Смолоскип" у США (1967-1990). - C. 215-220.
- Романюк Н. С. Книгорозповсюдження в Єлисаветграді наприкінці ХІХ - на початку ХХ століть. - C. 221-224.
- Фіть Л. В. Етапи діяльності Черкаського видавництва "Сіяч" (1917-1920 рр.). - C. 225-229.
- Прихода Я. В. Видавництво в системі соціальних комунікацій міста (на прикладі львівських видавництв). - C. 230-233.
Реклама та зв’язки з громадськістю
- Бабак М. П. Тенденції сучасного світового політичного медійного контенту (на прикладі президентських виборів 2012 р. в США). - C. 234-238.
- Нетреба М. М. Корпоративна соціальна відповідальність як фундамент для побудови ефективних PR-комунікацій. - C. 239-242.
- Чекштуріна В. М. Абревіатура PR: сакральне значення руноскріпту. - C. 243-246.
Інтернет-журналістика
- Рябічев В. Л., Каранов Є. О., Рябічева О. В. Розвиток інтернет-аудиторії в Україні (друга пол. 2012 р. - перша пол. 2013 р.). - C. 247-251.
- Ситник О. В. Елементи композиційно-графічного проектування новинних сайтів. - C. 252-254.
Публіцистика в системі масових комунікацій
- Хоменко І. А. Українські події у дзеркалі художньої комунікації: передбачення чи пропаганда?. - C. 255-261.
Публіцистика в системі масових комунікацій
- Козак С. Б. Часопис "Українські вісті" (1945-2000): період становлення. - C. 262-267.
У системі соціальних комунікацій
- Шендеровський К. С. Можливості інституалізації комунікацій. - C. 268-276.
Журналістська освіта
- Захарченко А. П. Специфіка викладання практичних курсів у царині нових медіа. - C. 277-281.
Методологія дослідження ЗМІ
- Хилько М. М. Формування вибірки найбільш популярних українських ЗМІ: обрання критеріїв оцінювання, співставлення рейтингів. - C. 282-288.
| 2014 | | Т. 55
|
|
|
|