Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2013/38<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Educational dimension : зб. наук. пр..- Кривий Ріг Osvìtnìj vimìr- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Теорстико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
- Бондар Л. А. Організація науково-пізнавальної самостійної роботи студентів-філологів у контексті гуманістично орієнтованого навчання. - C. З-7.
- Бурчак С. О., П 'ятниця О. В. Проблема підготовки майбутніх учителів до використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках математики в 5-6 класах. - C. 8-11.
- Варнавська Л. І. Формування готовності студентів до використання комп'ютерних технологій на уроках музики. - C. 11-15.
- Доценко І. О. Зміст і структура науково-дослідної роботи студентів. - C. 15-19.
- Дуднік А. О. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації групових форм пізнавальної діяльності. - C. 20-23.
- Дуднік Н. Ю. Самоменеджмент як засіб професійного розвитку майбутніх учителів. - C. 24-27.
- Єгорова В. В. Інформаційно-технологічна ключова компетентність викладачів іноземних мов ВНЗ як необхідна умова їхнього професійного розвитку. - C. 27-31.
- Златніков В. Г. Етапи навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою. - C. 31-34.
- Іванова В. В., Григоренко Л. В. Творчий потенціал як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя. - C. 35-38.
- Кислова М. А. Проблеми компетентнісного підходу в інженерній освіті. - C. 38-41.
- Кокарева Е. О. Самостійна робота студентів музично-педагогічних факультетів над аналізом хорових творів на заняттях із хорового диригування. - C. 41-44.
- Кулєшова Н. В. Концептуальна модель здійснення наукового дослідження студентами вищого навчального закладу. - C. 44-51.
- Кучерявий А. О. Аспект діяльності педагога в системі проектувальних принципів управління самостійною роботою майбутніх юристів. - C. 51-55.
- Лисевич О. В. Формування творчої особистості майбутнього вчителя початкових класів. - C. 55-57.
- Максименко І. Г. Формування педагогічної техніки в майбутніх педагогів професійного навчання у процесі фахової підготовки. - C. 57-60.
- Микитюк І. А. Організація інтерактивного навчання як засіб формування загальнокультурної компетентності студентів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. - C. 61-64.
- Мішеніна Т. М. Технологічний підхід до навчання у процесі формування дидактичної компетентності майбутнього вчителя філологічних спеціальностей. - C. 64-71.
- Насіленко Л. А. Педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх юристів у процесі вивчення спеціальних дисциплін. - C. 71-74.
- Овчаренко Н. А. Культурологічний підхід у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 75-79.
- Пахомова О. В. Формування творчої компетентності майбутніх учителів іноземної мови у процесі їх фахової підготовки. - C. 79-82.
- Прокоф'ева М. Ю. Робочий зошит як дидактичний засіб підготовки майбутніх учителів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів. - C. 82-86.
- Ракітянська Л. М. Професійно-педагогічна орієнтація виконавської підготовки майбутнього вчителя-музиканта. - C. 86-90.
- Ревенко В. В. Інтерактивні технології як засіб формування граматичної компетенції майбутніх учителів іноземних мов. - C. 90-93.
- Романовська Л. І. Розвиток навичок консультування майбутніх соціальних працівників у процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 93-98.
- Савченко Р. А. Професійна спрямованість міжпредметних зв'язків у формуванні музичнопедагогічної компетентності майбутнього музичного керівника НЗ. - C. 98-102.
- Скалич Л. Й. Теоретичні аспекти професійної компетентності майбутнього вчителя. - C. 102-105.
- Тюріна Д. М. Обгрунтування технології формування вмінь моделювання у студентів вищих економічних навчальних закладів у процесі самостійної навчальної діяльності. - C. 105-110.
- Цигуль О. В. Особливості формування складників іншомовної компетентності у студентів інженерної спеціальності. - C. 110-114.
- Часова Е. В., Івчук В. В. Роль самостійної роботи студентів інженерних спеціальностей у підготовці до вивчення хімії. - C. 115-118.
- Щербина В. Г., Щербина Д. В. Формування композиційних умінь і навичок у майбутніх учителів образотворчого мистецтва як показник їхньої педагогічної майстерності. - C. 118--122.
Розділ 2. Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
- Баруліна Ю. О. Формування свідомого підходу до вивчення математики у старших класах. - C. 123-125.
- Дишлева І. М. Організація навчальної діяльності учнів основної школи із використанням проектних технологій у процесі навчання природничих предметів як умова здоров'язбережувальних технологій. - C. 126-129.
- Каневская О. Б. Дидактические возможности использования упражнений лингвострановедческого характера на уроках русского языка. - C. 130-133.
- Ковчин Н. А. Дидактичні та психологічні аспекта розвитку пізнавальних можливостей школярів у процесі навчання географії. - C. 134-137.
- Лисогор Л. П. Використання електронних навчальних посібників на уроках природознавства в початковій школі. - C. 137-140.
- Олефіренко Н. В. Використання електронних дидактичних ресурсів для закладання основ успішності молодшого школяра в подальшому навчанні. - C. 140-144.
- Паламар С. П. Психолого-педагогічні засади формування предметних компетентностей учнів основної школи на основі актуалізації образного мислення під час вивчення художньої літератури. - C. 145-150.
- Сидоренко Т. Д. Розвиток емоційної сфери девіантних підлітків засобами музики. - C. 151-154.
- Тросюк С. Д. Компетентнісний підхід у навчанні географії учнів основної школи. - C. 154-158.
- Хроленко М. В. Формування основ екологічної культури учнів середніх класів у процесі вивчення природознавства. - C. 158-162.
- Чашечникова О. С., Панченко Т. І. Розвиток нестандартного мислення школярів через розв'язування функціональних рівнянь. - C. 162-166.
- Щербина І. Ю. Формувати соціокультурної компетентності учнів у процесі вивчення іноземної мови як актуальна педагогічна проблема. - C. 167-170.
Розділ 3. Актуальні питання освіти
- Бондаренко О. В. Формування вмінь міжособистісної професійної взаємодії у майбутніх педагогів у процесі вивчення навчальної дисципліни "Педагогічний менеджмент і маркетинг". - C. 171-175.
- Бурчак Л. В. Методичний супровід процесу формування дослідницької компетентності майбутнього вчителя хімії. - C. 175-179.
- Гаманюк В. А. Освітні процеси в умовах полікультурності: мовно-політичний складник. - C. 179-185.
- Горошкін І. О. Принципи формування мовної особистості майбутніх перекладачів. - C. 185-189.
- Гуменникова Т. Р. Ресурсне забезпечення розвитку комунікативної компетенції майбутнього керівника закладу освіти як складника управлінсько-педагогічної культури. - C. 189-194.
- Гуран С. В. Формування екологічної освіти серед молоді в діяльності громадських екологічних організацій Польської Республіки. - C. 194-198.
- Доброскок І. І. Роль соціальної педагогіки у формуванні професійної особистості у процесі магістерського навчання. - C. 198-202.
- Дрогайцев О. І. Комп'ютеризація як складник інформаційної освіти. - C. 202-204.
- Євтушенко Н. І. Інтеграція іноземних мов за професійним спрямуванням із дисциплінами гуманітарного циклу. - C. 205-208.
- Кіяновська Н. М. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у фундаментальній підготовці майбутніх спеціалістів у технічних ВНЗ України. - C. 209-213.
- Коновал О. А., Туркот Т. І. Нові концептуальні підходи до організації самостійної роботи студентів. - C. 213-218.
- Кравченко О. П. Формування професійної етики майбутніх медичних сестер у навчально-виховному процесі медичного коледжу: методологічні підходи. - C. 218-221.
- Луценко С. М. Використання можливостей інформаційних технологій в інноваційному управлінні освітою. - C. 221-226.
- Любашина В. В. Осуществление подготовки будущих воспитателей к процессу физического воспитания и развития детей в условиях дошкольного учреждения. - C. 226-230.
- Міщанчук В. М. Зміст поняття "сугестія" в наукових дослідженнях минулого та сучасності. - C. 231-235.
- Онопа В. М. Нетрадиційні підходи до осмислення регулятивної функції принципу ґрунтовності знань. - C. 235-238.
- Остапенко С. А. Соціально-інформативна насиченість як умова ефективної організації самостійної навчальної діяльності майбутніх перекладачів та шляхи її реалізації. - C. 239-242.
- Побережна Н. О. Професійна мотивація та її роль у формуванні мотивації до вивчення іноземних мов у студентів немовних ВНЗ. - C. 242-246.
- Подліняева О. О. Дидактичні аспекти використання ІКТ у професійній діяльності вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін. - C. 247-252.
- Пономарьова О. М. Інтеграція в системі підготовки фахівців мистецьких спеціальностей у вищих навчальних закладах України. - C. 252-257.
- Приходько Г. В. Роль гендерних стереотипів у контексті дослідження проблем сімейного виховання. - C. 257-261.
- Рашевська Н. В. Використання інноваційних технологій у процесі навчання вищої математики. - C. 261-266.
- Семеног О. М. Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів: аксіологічний підхід. - C. 266-270.
- Соколова С. В. Критерії, показники та рівні сформованості правової культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 270-273.
- Фадеев В. І. Теоретичні аспекти моделювання управління освітніми ресурсами вищої освіти в Україні. - C. 273-277.
- Чувасова Н. О. Креативність особистості: зміст і структура. - C. 277-282.
- Шайкіна О. О. Педагогічні технології виховання у студентської молоді культури користування кіберпростором. - C. 282-287.
- Юр'єва О. Ю. Діяльність жіночих центрів у вищих навчальних закладах Канади. - C. 287-292.
- Яковенко О. І. Дослідження педагогічних умов формування професійних компетенцій майбутніх економістів. - C. 292-296.
- Ярошенко О. М. Структурування змісту курсу "Гармонія" за кредитно-модульною технологією у вищих навчальних закладах. - C. 296-300.
Розділ 4. Проблеми становлення і розвитку освітньої парадигми: історико-недагогічний аспект
- Венера В. Є. Тенденції професійного спрямування самостійної роботи студентів вищої школи у 20-х рр. XX ст.. - C. 301-307.
- Герасименко Л. В. Поняття шкільної дисципліни в педагогічному спадку П. Каптерева. - C. 307-311.
- Зайцева Н. Г. Особливості змісту двомовного навчання в середніх школах США. - C. 311-315.
- Кільова Г. О. Засадничі принципи існування київського навчального округу в період 1833-1834 рр. Укази імператора та циркуляри міністра народної освіти (за матеріалами "Журнала министерства народного просвещения"). - C. 315-321.
- Краснолуцький К. К. Тлумачення дефініції "критичне мислення": історичний екскурс. - C. 321-325.
- Мегем О. М. Модернізація шкільної біологічної освіти в Україні у другій половині 60-х - середині 80-х років XX ст.. - C. 325-330.
- Оржаховська А. Г. Екологізація шкільного курсу географії в 90-ті роки. - C. 330-333.
- Проценко О. Б. Організація атестації професійної діяльності педагогів у Греції. - C. 333-338.
- Савшак Т. М. Методологічний аспект розвитку методики навчання історії в українських школах Галичини у другій половині XIX - першій третині XX ст.. - C. 339-343.
- Семенченко Т. О. Технологія оцінювання в системі педагогічної професійної освіти Австралії. - C. 343-346.
- Сіренко М. В. Концепт материнства як складник педагогічної культури суспільства. - C. 346-350.
- Стриж М. І. Витоки мобільного навчання у країнах Європейського Союзу. - C. 350-355.
- Томашевський В. В. Естетична культура як соціально-історична категорія. - C. 355-361.
- Федоренко С. В. Виховання гуманітарної культури студентів у США в контексті цінностей та методології гуманітарних наук. - C. 361-366.
- Чарченко П. С. Порівняльний аналіз підходів до визначення поняття "здібності". - C. 366-369.
- Чеботарьова І. В. Філософський аспект формування духовно-моральних основ професійної моделі поведінки майбутнього фахівця. - C. 370-373.
- Шепеленко Т. Л. Співвідношення понять "комунікація", "спілкування", "комунікативна діяльність" як педагогічна проблема. - C. 373-376.
Розділ 5. Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного процесу
- Дехтяр Є. С. Психолого-педагогічні основи поняття колективної взаємодії. - C. 377-380.
- Дьяконов Г. В. Две стратегии исследования диалога в украинской психологии. - C. 380-386.
- Кондратець I. В. Роль мотиваційно-цільового етапу технології формування рефлексивної культури в системі професійного саморозвитку педагогів. - C. 386-390.
- Кузнецова І. А. Принцип гуманізації контролю знань. - C. 391-393.
- Меліков О. Я., Шумлянський Л. А., Квітко М. О., Кухта О. С., Кравченко В. В. Стан репродуктивного здоров'я студенток педагогічного інституту. - C. 394-398.
- Пінська О. Л. Психолого-педагогічні засади організації особистісно орієнтованого навчання майбутніх педагогів. - C. 398-401.
- Поліщук Г. П. Особливості дискусії та психолого-педагогічні умови її використання як засобу формування критичного мислення. - C. 401-405.
| 2013 | | Vol. 38
|
|
|
|