Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2013/39<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андріанов Т. В. Психолого-педагогічні аспекти формування здорового способу життя у структурі фізичної професійно-прикладної підготовки майбутніх учителів. - C. 3-8.
  4. Антоненко І. І. Оцінка знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 8-11.
  5. Аронова Р. С. Професійна компетентність майбутніх фахівців дошкільного виховання: сутність, зміст і структура. - C. 11-17.
  6. Бєлікова Н. О. Концептуальні основи професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 17-22.
  7. Бондар Л. В. Стратегічна компетентність майбутніх інженерів у контексті сучасних проблем навчання іноземної мови професійного спілкування. - C. 22-27.
  8. Бондар Л. А. Принципи організації навчально-пізнавальної та самоосвітньої діяльності студентів на засадах інтеграції. - C. 27-33.
  9. Бугра А. В. Індивідуалізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів як актуальна дидактична проблема. - C. 33-38.
  10. Довганець В. І. Аналіз результатів упровадження дидактичної моделі формування пізнавальної самостійності студентів немовних спеціальностей у процесі вивчення іноземних мов. - C. 38-43.
  11. Карабін О. Й. Проектування інформаційного середовища майбутніх учителів гуманітарних дисциплін. - C. 43-50.
  12. Княжева І. А. Нормативний курс "Методика викладання педагогічних дисциплін у вищих навчальних закладах" у формуванні методичної культури майбутніх викладачів. - C. 50-56.
  13. Ландо О. А. Здоров'язберігальна компетентність майбутніх учителів початкових класів: поняття і структура. - C. 56-62.
  14. Мадзігон В. В. Теоретико-методичні засади підготовки підприємців у системі економічної освіти. - C. 62-67.
  15. Мелкумова Т. В. Вивчення прикметників на заняттях з української мови як іноземної на І курсі. - C. 67-74.
  16. Мішалова О. В. Робота над першоджерелами як засіб формування стійких знань і метод розвитку критичного мислення у студентів вищого навчального закладу. - C. 75-81.
  17. Перець О. Б. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до педагогічного проектування засобами інформаційних технологій. - C. 81-86.
  18. Семеног О. М., Семеног А. Ю. Сучасний економіст як професійна мовна особистість: успіхи і проблеми становлення в умовах вищої економічної школи. - C. 86-92.
  19. Філатьєва Т. В. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з підготовки майбутніх фахівців у галузі мистецтва до художньо-педагогічної діяльності в позашкільних закладах освіти. - C. 92-97.
  20. Фіногєєва Т. Є. Аналіз умов та передумов організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 98-103.
  21. Цвєткова Г. Г. Сутнісна характеристика особливостей професійного самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей. - C. 103-111.
  22. Цвіркун Л. О. Розвиток проектно-конструкторської компетентності студентів у процесі графічної підготовки. - C. 111-115.
  23. Часова Е. В., Івчук В. В. Актуальні питання викладання початкового курсу хімії іноземним студентам інженерних спеціальностей на підготовчому відділені ВНЗ. - C. 115-120.
  24. Зінченко В. М. Психолого-педагогічні засади навчання української мови у класах філологічного профілю. - C. 121-127.
  25. Кравцова І. А. Формування і розвиток навички виразного читання в учнів початкової школи в контексті нового Державного стандарту. - C. 127-132.
  26. Крівшенко Л. М. Оранізація інтерактивної діалогової взаємодії в малих навчальних групах. - C. 132-138.
  27. Павленко І. С. Реалізація компетентнісного підходу в умовах сучасної української середньої школи як основа формування окремих компетентностей старшокласників. - C. 139-144.
  28. Пінчук І .О. Особливості використання проектної технології на уроках англійської мови у початкових класах. - C. 144-149.
  29. Поперечна Л. Ю. Професійний розвиток учителя початкових класів у період введення у професію у Російській Федерації. - C. 149-154.
  30. Сєрих Л. В. Гуманні взаємини як базовий компонент змісту формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи. - C. 154-160.
  31. Амеліна С. М. Вивчення термінологічної лексики у професійній підготовці перекладачів. - C. 161-165.
  32. Басюк Л. Б. Гендерний складник змісту шкільних підручників з української літератури як умова формування егалітарної свідомості особистості. - C. 165-170.
  33. Гаманюк В. А. Європейські освітні стандарти як орієнтир іншомовної освіти в Україні. - C. 170-177.
  34. Дороніна Т. О. Контамінація понять "освітній простір" та "освітнє середовище" в сучасному науково-педагогічному дискурсі. - C. 177-184.
  35. Зеленкова Н. І., Голоденко О. М. Метод проектів у навчальному середовищі. - C. 184-189.
  36. Горошкін І. О. Концептуальні засади формування мовної особистості майбутніх перекладачів. - C. 189-195.
  37. Дишлева І. М. Розроблення проблеми збереження і зміцнення здоров'я учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу. - C. 195-199.
  38. Дуднік А. О. Характеристика суб'єкта організації групових форм пізнавальної діяльності в умовах вищого педагогічного навчального закладу. - C. 200-203.
  39. Захарчук-Дуке О. О. Електронний підручник як об'єкт теоретичного аналізу в лінгвістиці та лінгводидактиці вищої школи. - C. 203-207.
  40. Кампов С. П. Компетентність і самостійність у системі підготовки майбутнього вчителя. - C. 207-211.
  41. Кондратець І. В. Роль інноваційних технологій у процесі формування рефлексивної культури педагогів дошкільних навчальних закладів. - C. 211-216.
  42. Коновальчук І. І. Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. - C. 216-222.
  43. Кушнир О. О. Навык построения коррективной ситуационной осознанности в структуре профессиональной надёжности лётного состава. - C. 222-227.
  44. Майданенко С. В. Аналіз структури організації методичної роботи в педагогічному училищі. - C. 227-232.
  45. Петько Л. В. Іншомовна освіта в контексті формування нового вчителя в умовах університетської підготовки. - C. 232-237.
  46. Полякова В. Я. Дидактична адаптація форм, методів, прийомів і засобів самостійної пізнавальної діяльності в парадигмі учень старшої школи – студент вищого навчального закладу. - C. 237-243.
  47. Сахновський О. Є. Навчання "за профілем": українська шкільна освіта в пошуку нової моделі. - C. 243-248.
  48. Сидоренко Т. Д. Український музичний фольклор як джерело народної педагогіки. - C. 248-253.
  49. Стукалова Т. Г. Формування інформаційної культури педагога: теоретичний аспект. - C. 253-258.
  50. Тросюк С. Д. Формування географічних понять на основі компетентнісного підходу до навчання географії України. - C. 258-263.
  51. Фурдак Т. Д. Емоційна культура вчителя в контексті вокально-хорової установки. - C. 263-267.
  52. Химинець В. В. Науково-методичні аспекти створення інноваційного середовища в регіоні. - C. 267-275.
  53. Юдін М. М. Театр як один із найвпливовіших засобів естетичного виховання. - C. 275-280.
  54. Амеліна С. М., Дзюба А. І. Організація підготовки бакалаврів економічного профілю в університетах Німеччини. - C. 281-285.
  55. Білянін Г. І. Підвищення кваліфікації керівних і педагогічних кадрів закладів освіти України з перших років незалежності донині. - C. 285-290.
  56. Бобрицька Г. С., Кушлакова Н. М. Харківський період науково-педагогічної діяльності Олександра Михайловича Ляпунова. - C. 290-295.
  57. Герасимова О. І. Аналіз філософсько-світоглядної та культурологічної специфіки процесу навчання філологічних дисциплін у контексті розвитку рефлексивних умінь. - C. 295-299.
  58. Гарасюта В. М. Особливості професійної підготовки інженерів у німецьких ВНЗ у системі дуальної освіти. - C. 299-302.
  59. Гудовсек О. А. Особливості змісту освіти в початковій школі Японії. - C. 302-308.
  60. Давиденко Г. В. Упровадження інклюзивної освіти у Великій Британії: проблеми, шляхи розв'язання. - C. 308-314.
  61. Жосан О. Е. Історіографія проблеми розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури в 20-х – 80-х роках ХХ століття. - C. 314-319.
  62. Кільова Г. О. Державна освітня політика та створення Київського навчального округу в роки попечительства Є. Ф. фон Брадке (1832–1838 рр.). - C. 320-326.
  63. Лашко М. В. Проблема народного вчителя у творчій спадщині М. Грінченко. - C. 326-331.
  64. Рудь О. М. Формування особистості майбутніх педагогів у Хрестовоздвиженському Трудовому Братстві Миколи Неплюєва. - C. 331-337.
  65. Тесцова О. О. Герберт Спенсер – основоположник реформаторської педагогіки. - C. 337-341.
  66. Юр'єва О. Ю. Реалізація гендерної освіти бакалаврів гуманітарних спеціальностей у вищих навчальних закладах Канади. - C. 341-347.
2013
Vol. 39
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського