Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2014/42<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Educational dimension
: зб. наук. пр..- Кривий Ріг
Osvìtnìj vimìr

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Васенок Т. М. Підготовка майбутніх фахівців швейної галузі до проектно-конструкторської діяльності. - C. 3-9.
  4. Вовк Н. В. Особливості структурних елементів формування споживчої культури майбутніх учителів технології. - C. 9-13.
  5. Герасимчук Т. В. Нові можливості інформаційних технологій у системі вищої професійної освіти. - C. 13-16.
  6. Гладченко О. В. Упровадження інтерактивних методів навчання в контексті формування інформаційної культури майбутніх фахівців фіскальної (податкової) служби. - C. 17-23.
  7. Горбатюк Р. М. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій до професійної діяльності в сучасних умовах. - C. 23-29.
  8. Гриджук О. Є. Найважливіші аспекти мовної підготовки студентів лісотехнічного напряму навчання. - C. 29-33.
  9. Лаврентьєва О. О. Методика розвитку методологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін у процесі професійної підготовки. - C. 33-40.
  10. Литвиненко І. Ю. Роль інтеграції в навчанні англомовного читання студентів технічних спеціальностей. - C. 41-46.
  11. Ляшенко У. І. Формування професійних цінностей курсантів морських навчальних закладів засобами англійської мови (за професійним спрямуванням). - C. 46-50.
  12. Мерзликін П. В., Хараджян Н. А. Розроблення шаблону оформлення пояснювальної записки курсової роботи засобами хмарних технологій. - C. 50-55.
  13. Міщанчук В. М. Діагностування рівнів сформованості музично-виконавської підготовки студентів інститутів мистецтв з використанням сугестивних технологій. - C. 55-61.
  14. Размолодчикова І. В. Педагогічна задача як засіб дидактичної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 61-67.
  15. Сімкова І. О. Сучасний стан навчання майбутніх бакалаврів-філологів усного двостороннього перекладу в науково-технічній сфері. - C. 67-71.
  16. Тарасенко Р. О. Підготовка майбутніх перекладачів до професійної діяльності в сучасному інформаційному просторі. - C. 71-75.
  17. Тарасенкова Н. А., Коваленко О. А. Методичні особливості навчання математики майбутніх учителів початкової школи. - C. 75-80.
  18. Ткачук С. І. Особливості підготовки та професійної діяльності вчителів технологій в умовах інформатизації освіти. - C. 80-86.
  19. Філімонова І. А. Формування фахової компетентності майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення професійно зорієнтованих дисциплін. - C. 87-91.
  20. Чжоу Цун Проблема дослідницьких умінь у студентів вищих педагогічних навчальних закладів. - C. 91-96.
  21. Балакірєва В. А. Питання підготовки студентів до продуктивного навчання молодших школярів. - C. 97-103.
  22. Іванець Н. В. Роль особистості вчителя в мультикультурному вихованні учнів початкової школи. - C. 103-107.
  23. Коростіль Л. А. Стан готовності вчителів сільської школи до професійної самоосвітньої діяльності. - C. 107-112.
  24. Мамчич О. Б., Калініна І. П. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 112-118.
  25. Сизоненко І. Г. Аналіз результатів перевірки ефективності процесу правової соціалізації дітей-сиріт підліткового віку в загальноосвітній школі-інтернаті. - C. 118-122.
  26. Смик О. К. Формування здорового способу життя молодших школярів засобами ігрової діяльності. - C. 122-126.
  27. Сьома С. О. Використання дистанційних форм навчання в наукових секціях Малої академії наук України. - C. 126-130.
  28. Шишкіна К. М. Модель забезпечення інформаційної безпеки молодших школярів. - C. 130-137.
  29. Шутько В. В. Сучасний погляд на проблеми фізичного виховання і формування особистості школяра. - C. 137-143.
  30. Якименко С. І. Інтеграційні процеси в сучасній початковій освіті. - C. 143-150.
  31. Бутиріна М. В. Особливості конструювання та розроблення тестових завдань для педагогічного контролю знань. - C. 151-155.
  32. Гунько Н. А. Формування педагогічної майстерності викладачів у вищих навчальних закладах непедагогічного профілю за кордоном та в Україні. - C. 156-159.
  33. Данилюк С. С. Формування професійної компетентності сучасних фахівців у процесі проведення відеоконференцій. - C. 160-167.
  34. Карсканова С. В. Від професійного самовизначення до професійного розвитку майбутнього вчителя. - C. 167-171.
  35. Коваленко О. В. Сучасний стан проблеми формування професіоналізму майбутніх економістів. - C. 171-176.
  36. Колесниченко Н. Ю. Концепція модернізації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології на засадах компетентнісного підходу. - C. 176-183.
  37. Коробань О. В. Перспективні напрямки використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі. - C. 183-187.
  38. Кубанов Р. А. Удосконалення якості професійної підготовки майбутніх фахівців економічних спеціальностей в умовах кредитно-модульної системи навчання. - C. 187-192.
  39. Мадзігон В. В. Економічна сутність розвитку малого підприємництва у процесі безперервної економічної освіти. - C. 192-199.
  40. Мельник О. С. Упровадження дистанційного курсу як засіб підвищення якості освіти у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 199-204.
  41. Силко Є. М. Екологія культури як національно орієнтована перспектива культуровідповідного виховання підростаючого покоління в умовах глобалізації. - C. 204-208.
  42. Тамбовська К. В. Інтелектуальна культура й інтелектуальний розвиток фахівця як стратегічна мета якісної педагогічної освіти. - C. 208-213.
  43. Устименко В. В. Імерсійна освіта в Канаді як ефективний засіб вивчення другої мови. - C. 213-217.
  44. Бугрій В. С. Становлення теорії шкільного краєзнавства в педагогічній думці України ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 218-223.
  45. Власова В. П. Формування європейського виміру французької університетської екологічної освіти. - C. 223-230.
  46. Волківська Д. А. Наукові підходи до розуміння потенціалу особистості. - C. 230-234.
  47. Гаманюк В. А., Амеліна С. М. Стандартизація іншомовної підготовки в контексті інтеграції до загальноєвропейського освітнього простору. - C. 234-244.
  48. Ємельова А. П. Вивчення досвіду організації трудового навчання в народних школах Катеринославщини в сучасній практиці вищої школи. - C. 244-249.
  49. Кухарук О. В. Готовність до моніторингу як педагогічна проблема. - C. 249-255.
  50. Олішкевич С. В. Перші програми "виховання характеру" в американській школі та їх особливості. - C. 255-261.
  51. Стешенко В. В., Мусаєв К. Ф., Белікова М. В. Зародження та становлення методичної підготовки майбутніх керівників дитячої технічної творчості у ХХ столітті. - C. 261-266.
  52. Хорошилова Н. В. Форми навчання іноземних мов у системі освіти дорослих ФРН. - C. 266-271.
  53. Чуканова С. О. Інформологія як складник дисципліни "Бібліотекознавство та інформологія" у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців у ВНЗ США. - C. 271-275.
  54. Дьяконов Г. В. Психолого-педагогічні дослідження діалогу та рефлексії в пізнанні та мисленні. - C. 276-282.
  55. Журба Г. П. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій. - C. 282-286.
  56. Маліцька Л. Б. Вплив етностереотипів на формування особистісної спрямованості. - C. 286-292.
  57. Цвіркун Л. О. Інформаційно-комунікаційні технології як чинник мотивації в навчанні графічних дисциплін. - C. 292-297.
2014
Vol. 42
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського