Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70936/2015/46<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Educational dimension : зб. наук. пр..- Кривий Ріг Osvìtnìj vimìr- Титул.
- Зміст.
- Акуленко І. А. Праксеологічно-діяльнісний підхід як методологічна основа компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 3-8.
- Бондаренко О. В. Формування фахової компетентності майбутніх учителів географії під час вивчення суспільно-географічних дисциплін. - C. 8-12.
- Горшкова Г. А. Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач. - C. 12-17.
- Зелінський С. С. Система комп’ютерної математики як засіб формування компетентності в моделюванні майбутніх інженерів. - C. 17-22.
- Карташова Ж. Ю. Організаційно-підготовчий напрям інструментально-виконавської підготовки студентів-музикантів. - C. 22-26.
- Козир А. В., Кучменко Е. М. Компонентно-функціональна модель підготовки майбутнього вчителя музики до роботи в умовах полікультурного середовища. - C. 26-31.
- Коновалова К. І. Методологічні підходи дослідження професійної культури майбутніх вихователів. - C. 31-36.
- Костюков В. В. Діагностика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики. - C. 36-40.
- Кудренко Д. О. Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів. - C. 40-45.
- Лов’янова І. В., Бобилєв Д. Є. Система професійно спрямованих умінь студентів при навчанні функціонального аналізу. - C. 45-52.
- Малихіна С. В. Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності. - C. 52-59.
- Мішеніна Т. М. Організація роботи студентів філологічних спеціальностей з невідмінюваними іменниками в українській мові: проблемний підхід. - C. 59-68.
- Морозова К. О., Зеленкова Н. І. Розвиток інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів на засадах міждисциплінарних зв’язків. - C. 68-72.
- Пащенко І. М. Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики. - C. 72-78.
- Рикова Л. Л. Системне використання моделей у викладанні природничо-математичних дисциплін як один з ефективних методів фундаменталізації підготовки майбутніх педагогів. - C. 78-85.
- Семеніхіна О. В., Шамоня В. Г., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Проблема формування вмінь інтерпретувати "комп’ютерний" результат у підготовці вчителя фізико-математичного профілю. - C. 85-89.
- Ткач Ю. М. Інтегративний підхід у навчанні в умовах фундаменталізації професійної підготовки майбутніх економістів. - C. 90-93.
- Трунова О. В., Тур Г. І. Сучасні форми проведення лекцій зі стохастики для студентів економічних спеціальностей університетів. - C. 94-99.
- Ботузова Ю. В. Методичні особливості вивчення теми "Визначений інтеграл" у старшій школі з використанням онлайн-сервісів і програмних продуктів. - C. 100-107.
- Бронетко І. А. Дослідно-експериментальне навчання англомовної лінгвосоціокультури учнів старшої школи. - C. 107-114.
- Вакалюк Т. А., Поліщук В. В. Перспективи використання хмарних технологій у навчальному процесі загальноосвітніх навчальних закладів України. - C. 114-119.
- Тарасенкова Н. А., Лов’янова І. В. Побудова системи змісту навчання математики у профільній школі з позицій професійної спрямованості навчання. - C. 119-123.
- Могілей І. В. Шляхи формування духовних потреб учнів середніх класів засобами комплексу мистецтв на уроках музичного мистецтва. - C. 123-130.
- Підборський Ю. Г. Підготовка майбутніх учителів до організації морального виховання учнів. - C. 130-136.
- Семенець Л. М. Методологічний аспект формування професійно-педагогічної готовності до навчання учнів основам здоров’я. - C. 136-141.
- Смородський В. І. Організаційно-педагогічні умови формування виконавських навичок на засадах жанрового підходу в учнів дитячих музичних шкіл. - C. 141-145.
- Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми. - C. 146-151.
- Дубцова О. В. Вербальні чинники успішного веб-курсу. - C. 151-155.
- Калачова Л. В. Педагогічна технологія підготовки викладачів інститутів післядипломної педагогічної освіти до застосування аудіовізуальних засобів навчання. - C. 155-160.
- Княжева І. А. Проблема морального виховання дітей дошкільного віку: теоретичний аспект. - C. 161-166.
- Ляхоцька Л. Л. Сучасні підходи й інструменти реалізації відкритої освіти та дистанційного навчання. - C. 167-172.
- Макаренко В. В., Співак В. М. Схемотехнічне моделювання як засіб для пояснення процесів, що відбуваються в електричних колах. - C. 172-178.
- Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. - C. 179-183.
- Медведєва М. О. Використання освітнього ресурсу у вигляді сайту "Дискретна математика" за умов особистісно зорієнтованого навчання. - C. 183-189.
- Надтока О. Ф., Мартинюк Т. С. Застосування діяльнісного підходу як одного з аспектів дослідження методики навчання географії. - C. 189-195.
- Нікітіна А. В. Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу. - C. 195-201.
- Переверзєва С. В. Проблеми викладання фізичного виховання в контексті розвитку саморегуляції в учнів і студентів. - C. 201-207.
- Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. - C. 207-212.
- Сорокопуд М. А. Підготовка бакалаврів з комп’ютерної інженерії у галузевих стандартах вищої освіти України. - C. 213-218.
- Стрюк М. І. Тенденції розвитку мобільності студентів та молодих науковців у європейському освітньо-науковому просторі. - C. 218-225.
- Томіліна А. О. Можливості розробок електронних освітніх ресурсів на базі електронної платформи Moodle під час навчання студентів іноземної мови. - C. 225-230.
- Уткіна Г. А. Інтелектуальна активність як основа інноваційної активності. - C. 230-236.
- Шульга Н. В. Побудова моделі три-суб’єктних відносин в освітньому процесі ВНЗ. - C. 236-242.
- Бондаренко А. В. Польські дослідники про музично-естетичний розвиток учнів загальноосвітніх шкіл. - C. 243-247.
- Буданова Л. Г. Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн. - C. 247-252 .
- Волікова М. М. Інтегрування педагогічних ідей А. С. Макаренка в діяльність сучасних загальноосвітніх та вищих навчальних закладів. - C. 253-258.
- Левчук Д. В. Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема. - C. 258-261.
- Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд. - C. 261-266.
- Шалацька Г. М. Дистанційні освітні курси: міжнародний досвід. - C. 266-272.
| 2015 | | Vol. 46
|
|
|
|