Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2011/7<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вергунов С. В. Скульптура, как объект промышленного дизайна. - C. 4-6.
  4. Жлудько В. М. Дизайн-діяльність як засіб удосконалення фахової підготовки вчителів початкових класів. - C. 7-9.
  5. Кузнецова І. О., Джоболда І. В. До питання використання терміну "гра" в дизайні. - C. 10-11.
  6. Мироненко О. В. Дизайн технических средств реабилитации. - C. 12-14.
  7. Силко Р. М. Український вимір дизайн-освіти (філософсько-історичний аспект). - C. 15-17.
  8. Сухорукова Л. А. Особливості проектування в дизайні музикальної продукції. - C. 18-21.
  9. Трегуб Н. Е., Севрюкова В. В. Взаимозависимость мебельных технологий и дизайна мебели. - C. 22-29.
  10. Цимбалюк О. К., Маковецька Н. І. Становлення і розвиток журналів мод в Західній Україні (2-ї пол. XIX – 1-ї третини XX ст.). - C. 30-35.
  11. Ветоха-Копадзе М. Уніформа в освітніх закладах України кін. XІX – поч. XX ст.. - C. 36-38.
  12. Гардабхадзе И. А. Особенности проектного управления процессами создания современной одежды. - C. 39-48.
  13. Гнатюк Л. Р., Кравченко О. В. Візуальна комунікація як важлива складова дизайну інтер’єрів аеровокзальних комплексів. - C. 49-52.
  14. Диалло Л. Т. Специализированные дизайн стредства помощи слабовидящим детям в интерьере. - C. 53-57.
  15. Зеленкова В. А. Прийоми використання національної тематики в дизайні аеропортів та аеровокзалів. - C. 58-60.
  16. Киселева А. А. Тенденции развития public art объектов в архитектурно-исторической среде города Киева. - C. 61-64.
  17. Кисельова К. О. Можливості використання методу морфологічного аналізу в моделюванні одягу. - C. 65-67.
  18. Кулішов М. В. Ерго-дизайнерські принципи модернізації спортивних майданчиків в спеціалізований об’єкт для занять фізичними вправами людей інвалідів. - C. 68-70.
  19. Лабнюк Т. А. Основні правила і принципи проектування інтер’єру для етнографічного музею. - C. 71-75.
  20. Лифар-Чавченко А. О. Колірні тенденції в сучасному дизайні одягу. - C. 76-78.
  21. Марченко А. Д. Реновация как способ преобразования промышленной среды Одессы. - C. 79-83.
  22. Мурашко Е. В. Интертекстуальность как междисциплинарное явление. - C. 84-86.
  23. Підлісна О. В. Математична модель урахування дизайн-факторів виробничого середовища у визначенні ступеню комфортності промислового інтер’єра. - C. 87-90.
  24. Прокопенко В. Л. Визначення автентичності меблевих виробів за допомогою порівняльної методики. - C. 91-92.
  25. Прусак В. Ф., Кійко І. О. Деревина – споконвічний матеріал предметного світу людини. - C. 93-95.
  26. Рудик Д. Є. Стилізація як засіб створення художнього образу в етнодизайні (на прикладі готельного комплексу "Кіцхоф”). - C. 96-98.
  27. Тюрикова Е. Н., Юнг И. С. Реализация средового похода в предпроектных исследованиях студентов – будущих дизайнеров архитектурной среды. - C. 99-106.
  28. Аноричева-Єремка А. І. Роль історичної спадщини портретного жанру в навчальному процесі академічного живопису на 1-му курсі. - C. 107-115.
  29. Бондарчук Н. О. Становлення принципів реалістичного живопису у творчості кримськотатарських митців. І пол. ХХ ст. (на матеріалі пейзажного жанру). - C. 110-115.
  30. Горбатенко Л. П. Основные принципы гармонии в художественном образе. - C. 116-124.
  31. Дудка Ю. В. Некоторые аспекты систематизации учебного материала по начальному курсу истории искусств (из опыта преподавания в школе эстетического воспитания). - C. 119-124.
  32. Золотарева Ю. И. Социализация молодежи в условиях глобализации. - C. 125-131.
  33. Коваль О. В. Живопись как проект визуальной репрезентации языка: вербально-визуальный синтез в теории искусства Ю. С. Степанова. - C. 129-132.
  34. Колесник Л. Є. Мистецьке життя Львова кінця ХVІІІ – першої половини ХІХ століття. - C. 133-135.
  35. Корнєв А. Ю. Образи "ляхів”, як "чужих” в українській пісенній епіці доби Хмельницького. - C. 136-138.
  36. Кривенцова А. В. Автопортрет в живописи графике и скульптуре Харькова (на материале выставки "Новая антология: Автопортрет" галерея "Академия" 30 марта 2011 года). - C. 139-141.
  37. Мироненко Н. Г. Художньо-стилістичні аспекти розвитку мистецтва будянського фаянсу. - C. 142-145.
  38. Олійник В. А. Сучасний погляд українського художника-ілюстратора на оформлення дитячої книги (на прикладі творчості Костя Лавра). - C. 146-149.
  39. Павлова Т. В. Василь Єрмилов: П’єро конструктивістської сцени. - C. 150-152.
  40. Прищенко С. В. Стилістичні тенденції розвитку рекламної графіки кінця ХХ – початку ХХІ ст.. - C. 153-157.
  41. Прокопчук І. Ю. Художньо-стилістичні особливості "виробничого мистецтва" та його концептуальні витоки. - C. 158-161.
  42. Рущак О. В. Шрифт як основна складова в графічному оформленні періодичних видань Закарпаття другої половини ХІХ– початку ХХ століття. - C. 162-166.
  43. Сапак Н. В. Искусствоведческий аспект в анализе архитектуры модерна юга Украины на примере города Николаева. - C. 167-170.
  44. Семенюк В. І. Творчість Софії Петрівни Караффа-Корбут у контексті розвитку української графіки другої половини ХХ століття. - C. 171-174.
  45. Соколюк Л. Д. "Бубновый валет" на выставке "Кольца" (Харьков 1912 г.). - C. 175-181.
  46. Федина О. Я. Український народний костюм у контексті виставкової діяльності в Європі другої половини ХІХ століття. - C. 182-186.
  47. Шулика В. В. Свято-Иоанно-Усекновенский храм в Харькове: история и архитектура. - C. 187-190.
  48. Яковець І. О. Концепція розвитку музейного менеджменту і маркетингу (на прикладі Черкаського обласного художнього музею). - C. 191-194 .
  49. Голуб А. В. Специфіка поєднання сценічних об’єктів різних типів у межах однієї вистави сучасного театру анімації як характерна тенденція доби постмодернізму (стаття 1). - C. 195-197.
  50. Могила О. П. Сценічний етюд. Спостереження й імітація. - C. 198-200.
  51. Островська К. В. Збереження та розвиток національної хореографічної спадщини. - C. 201-203.
  52. Откидач В. М. Складові творчості естрадного співака (частина перша). - C. 204-208.
  53. Русіна В. С. Традиційна пісенність Слобожанщини: історіографія та стан дослідженості. - C. 209-212.
  54. Сольона І. В. До проблеми виконання "Всенічного бдіння" С. Рахманінова. - C. 213-215.
  55. Филипчук М. С. Керівництво естрадним колективом в системі музично-творчої діяльності. - C. 216-218.
  56. Цюлюпа Н. Л. Історичні аспекти становлення та розвитку національного фортепіанного виконавства (XVIII-XX ст.). - C. 219-212.
2011
№ 7
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського