Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
: зб. наук. пр..- Харків
Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv

  1. Титул. - C. .
  2. Зміст. - C. .
  3. Брижаченко Н. С. Інтерактивні засоби формування інтер’єрного простору. Створення проекцій на площині. - C. 4-6.
  4. Брижинська М. С. Херб Любалін – відомий графічний дизайнер Америки другої половини ХХ століття. - C. 7-10.
  5. Квитка О. Л. Символ в графическом дизайне. - C. 11-14.
  6. Лясковська О. О. Фрактальні структури в творах мистецтва:гра математичних форм та творчої уяви. - C. 15-17.
  7. Малік Т. В. Культура дизайну етно семіотичних країн. - C. 18-20.
  8. Мироненко В. П., Каримова Ф. А. Что к лицу мусульманке на сегодняшний день?. - C. 21-23.
  9. Паславська Л. О. Орнаментально-композиційна система декорування українських керамічних мисок кінця ХIХ – ХХ ст.. - C. 24-26.
  10. Саджая К. В., Мироненко В. П. Современные ювелирные изделия для свадьбы. - C. 27-29.
  11. Сухорукова Л. А. Анімаційні музичні ролики як засіб формування екологічної свідомості. - C. 30-34.
  12. Фурса О. Педагогічне проектування і моделювання систем професійної підготовки майбутніх дизайнерів. - C. 35-39.
  13. Шандренко О. М. Основні принципи створення графічної презентації модного бренду. - C. 40-43.
  14. Юрченко І. А., Волошин В. В. Роль психології візуального сприймання в дизайні візуальної ідентифікації, інтер’єру та обладнання торгівельних мереж. - C. 44-47.
  15. Береговська Х. Іконознавець та іконописець: Володимир Залозецький та Святослав Гординський в дискурсі неовізантинізму. - C. 48-50.
  16. Боса І. Історія худжньо-виставкової справи в єлисаветграді за матеріалами місцевої преси кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 51-55.
  17. Верховодова Я. А. Горизонты творчества заслуженного Художника Украины Григория Ивановича Батия. - C. 56-62.
  18. Гаврош О. Сигнітивні методи жанрового живопису Володимира Микити. - C. 63-66.
  19. Гудак В. А. Роль основ об’ємно-просторових композицій в формуванні пластичного мислення митця. - C. 67-73.
  20. Дяків О. В. Система творення яворівських майстрів ткацтва. - C. 74-78.
  21. Евтушенко С. В. "Тезис Заборовского" (идентификация персонажей). - C. 79-85.
  22. Кравченко О. Я. Портрет шляхтича Карла Готфріда Моріца Вутгінау (середини XVIII ст.) пензля невідомого автора з збірки ьвівського історичного музею. - C. 86-92.
  23. Литовко Т. Ю. Твори мистецтва Сходу в колекціях Імператорського Харківського університету. До питання реконструкції східної колекції Харкова. - C. 93-98.
  24. Лозова Л. Я. Християнізація авангарду: шлях Володимира Стерлігова. - C. 99-106.
  25. Тарасенко А. Идеальное и обыденное в графике Одессы последней трети ХХ века. - C. 107-111.
  26. Шевчук В. Г. Ритмические ценности в картине мира украинского авангарда. - C. 112-116.
  27. Шитов С. И. Трансформация эстетического сознания в эпоху модернизма. - C. 117-119.
  28. Бесшапошникова Т. В., Школьнік С. Я. Розвиток емоційності школярів засобами музичного мистецтва. - C. 120-122.
  29. Говорухина Н. О. "Четыре песни миньон" Х. Вольфа на стихи из "Вильгельма Мейстера" И. Гете (опыт исполнительского анализа). - C. 123-128.
  30. Гумарова Э. С. Принципы претворения поэзии в музыке и их значение для вокальной интерпретации (на примере русской романсовой лирики). - C. 129-131.
  31. Дьяченко В. В. Теорія фонокомпозиції як мистецька технологія. - C. 132-135.
  32. Жерздев А. В. Гитарные транскрипции вокально-фортепианных произведений в аспекте проблемы композиторско-исполнительского переинтонирования (на примере ""6 Schubert’sche Lieder" fur die guitar ubertragen" Й.К. Мерца). - C. 136-142.
  33. Калашник М. П. Профессионально-творческий тезаурус композитора. - C. 143-147.
  34. Кириленко Я. А. Хоровой концерт В. Зубицкого "Гори мої": неофольклорная модель претворения жанра. - C. 148-153.
  35. Крипак О. Л. Второй концерт для фортепиано с оркестром А.Караманова: претворение принципов конфликтной драматургии. - C. 154-159.
  36. Курінна Г. В. Специфіка ігрових програм на сучасному телебаченні. - C. 160-163.
  37. Мамбетова Г. Некоторые исследования структурной организации ладов в крымскотатарской народной и профессиональной музыке. - C. 164-169.
  38. Халитова М. Отображение духовного мира личности в творческом процессе. - C. 170-172.
  39. Шаповал О. В. Вплив комп’ютерних технологій на нові жанрово-тематичні утворення в кінематографі. - C. 173-176.
  40. Шишкіна О. А. Формування інтонаційної культури мислення у виконавців народного напряму. - C. 177-180.
  41. Щепакін В. М. Західноєвропейські народні музиканти на теренах України В ХІХ – на початку ХХ століть. - C. 181-185.
2012
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського