Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/5<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
Дизайн, дизайн-освіта
- Коваль Л. М. Світло-кольорова композиція в інтер’єрі. - C. 4-7.
- Малік Т. В., Колоцей Ю. Оптичні ілюзії в торгових інтер’єрах. - C. 8-10.
- Мельник О. Я. Мотиви народного мистецтва у дизайні української дитячої книги ХХ століття. - C. 11-12.
- Сбитнева Н. Ф. Особенности стилистического развития графического дизайна в Украине в 80-е годы ХХ ст.. - C. 13-16.
- Северин В. Д. Виставкова справа в Україні. - C. 17-20.
- Смоляр О. В. Сучасні архітектурно-дизайнерські тенденції готельно-ресторанних комплексів в особливостях створення стилю "неомодерн”. - C. 21-24.
- Струтинська Ю. В. Розвиток закладів громадського харчування Станіславова кінця XIX – першої третини XX століття: оціокультурні та етнічні впливи. - C. 25-31.
- Фурса О. О. Мистецька та економічна детермінованість комплексного розвитку дизайну і дизайн-освіти. - C. 32-37.
- Чепелюк О. В., Новикова О. А. Становлення та розвиток інформаційного дизайну. - C. 38-40.
Образотворче мистецтво
- Берлач О. П., Чихурський А. С. Біографічні аспекти становлення творчості А. Лазарчука "волинського періоду". - C. 41-43.
- Глушич А. О. Сучасні тенденції розвитку музейної експозиції. - C. 44-46.
- Коваленко Н. П. Мистецька спадщина Івана Гончара – скульптора, живописця, графіка, мистецтвознавця, етнографа, громадянина. - C. 47-51.
- Костюк М. П. Система вправ з англійської мови для формування навичок мовлення студентів художніх спеціальностей. - C. 52-55.
- Котляр Е. Р. Роль этнографических экспедиций в открытии художественного мира штетлов. - C. 56-61.
- Кузнецова І. О., Лобода О. В. Засоби створення сучасного національного українського інтер’єру. - C. 62-65.
- Мазова Е. В., Чечик В. В. Сценическая конструкция как архитектоническая основа пространственной организации в станковом творчестве А. Г. Тышлера. - C. 66-69.
- Осадча О. А. Семантика орнаментальних мотивів у декоруванні українських хатніх ікон. - C. 70-80.
- Павлова Т. В. Символический образ штетла (выставочный проект Евгения Котляра). - C. 81-84.
- Підгурний І. С. Типологія та атрибутика паспарту художніх фотографійМихайла Грейма. - C. 85-88.
- Пономаренко М. В. К вопросам анализа формы в произведениях живописи портретного жанра. - C. 89-93.
- Степанян Ю. Г. Скульптура в пластике городской среды. - C. 94-96.
- Ткаченко Р. В. Массовая культура и музейная среда. - C. 97-99.
- Штець В. О. Пленер як засіб трактування краєвиду закарпатськими пейзажистами. - C. 100-101.
- Шумська Я. І. Перформанс — мислення. - C. 102-177.
Музично-театральне мистецтво
- Бай Е. Звуковой мир фортепианных сочинений Алексины Луи. - C. 105-109.
- Білик А. В. Проблеми розвитку масової музичної культури. - C. 110-113.
- Верхівська М. Проблема історико-культурного виховання молоді в Україні. - C. 114-116.
- Жерздев А. В. Жанр и жанры музыки в гитарной спецификации. - C. 117-121.
- Карелова Г. В. Функции Багатели в контексте творческого наследия Людвига ван Бетховена. - C. 122-125.
- Кириллова О. М. Раннее развитие. В ногу со временем. - C. 126-129.
- Коновалова Г. О. Класичний танець як засіб формування виконавської культури. - C. 130-131.
- Куприяненко Э. Б. Альтовый стиль в камерно-инструментальном ансамбле – становление и этапы развития. - C. 132-135.
- Курінна Г. В. Сучасна телевізійна реклама: особливості сценарної роботи. - C. 136-138.
- Літвінова С. А. Культуротрансляційна функція псалма та псалмових жанрів у мистецтві. - C. 139-142.
- Мельник А. В. Тенденции и этапы становления стиля вокальной школы Харьковской консерватории. - C. 143-147.
- Рощенко О. О. Комунікативна діяльність студентів. - C. 148-151.
- Русалова А. Г. Петербург как город-Ludus в мюзикле "Любовь в стиле Modern" Владислава Панченко. - C. 152-156.
- Снєдкова Л. А. Сучасне ансамблеве музикування за участю баяна та акордеона в Слобожанщині. - C. 157-160.
- Тарасова О. А. Хоровое пение как репрезентативный тип шведского искусства. - C. 161-165.
- Ткаченко В. Н. Истоки универсализма в гитарном мышлении Новейшего времени: Ф.Таррега "Венецианский карнавал". - C. 166-172.
- Хоцяновська Л. Ф. Генезис танцювальної імпровізації у ХХ ст.. - C. 173-177.
| 2012 | | № 5
|
|
|
|