Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71480 /2012/6<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв : зб. наук. пр..- Харків Visnyk Kharkivskoi derzhavnoi akademii dyzainu i mystetstv- Титул.
- Зміст.
Дизайн, дизайн-освіта
- Абікулова М. І., Ржевська Ю. О., Прохорова І. А., Чепелюк О. В. До історії прядіння і ткацтва Нижнього Подніпров’я (на основі дослідження предметів IV – ХХ століття із колекції Херсонського обласного краєзнавчого музею). - C. 4-6.
- Будяк В. В. Кітч – у високій моді як прояв її несмаку. - C. 7-9.
- Гнецько З. І. Еко-дизайн в інтер’єрах дитячих дошкільних закладів: дослідження і творча практика. - C. 10-14.
- Зеленкова В. А. Морфологія та еволюція простору дизайну інтер’єрів аеровокзалів за часів СРСР (1922 – 1991 рр.). - C. 15-16.
- Кисельова К. О. Системний підхід до процесу проектування одягу. - C. 17-22.
- Костюк Д. В. Інтер’єрний простір об’єктів маєткового зодчества Поділля. - C. 23-26.
- Лопухова С. О. Дизайн і масове мистецтво. - C. 27-30.
- Опалев М. Л., Мурашко М. В. Определение моушн-дизайна и систематизация его объектов. - C. 31-35.
- Островецька М. О. Інноваційні технології як базова основа художнього проектування одягу. - C. 36-40.
- Поліщук Г. В. Використання політипажних мотивів у створенні сучасного фірмового стилю. - C. 41-43.
- Сафонова Т. Р. Дизайн-засоби інформаційного насичення у створенні експозиції. - C. 44-47.
Образотворче мистецтво
- Борцова Е. А. "Великая война” в образах и картинах Н. С. Самокиша. - C. 48-51.
- Боса І. О. Роль художників-педагогів у формуванні й розвитку мистецького життя міста Єлисаветграда в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 52-55.
- Гаврош О. І. Жанрові картини Федора Манайла: синтез модерних течій хх століття і традиції. - C. 56-60.
- Дзюба М. А. Дереворити Юрія Кульчицького. - C. 61-64.
- Зіненко Т. М. Полтавська порцеляна останньої третини ХХ століття у культуро-творчому становленні регіону: постаті, здобутки, асортимент (за матеріалами архівних, періодичних та музейних джерел). - C. 65-73.
- Золотухин Ю. В. Традиции средневековой маркировки ювелирных изделий. - C. 74-82.
- Лісунова Л. В., Тимошевський В. І. Естетико–ментальне вираження в українському декоративно–прикладному мистецтві особливо значущого становища жінки, зокрема жінки-матері. - C. 83-87.
- Мазова Е. В., Чечик В. В. Интерпретация мотива средневекового площадного театра в станковом творчестве А. Г. Тышлера. - C. 88-92.
- Оленіна О. Ю. Особливості сучасного арт-ринку. - C. 93-96.
- Пономаренко М. В. Вопросы композиции в портретных произведениях станковой живописи. - C. 97-100.
- Середа Н. Б. Тема козаччини в українській скульптурі кін. Хіх – поч. Ххі ст.: історико-культурний контекст. - C. 101-106.
- Сіксай І. О. Педагогічні аспекти формування закарпатської школи живопису. - C. 107-111.
- Шульц Н. Художньо-композиційні особливості живописних робіт Дмитра Жудіна. - C. 112-115.
- Ярова В. С. Невідомі ліногравюри Євгена Коров’янка. - C. 116-119.
Музично-театральне мистецтво
- Башмакова Н. В. Мандолинное исполнительство в Японии: особенности становления и развития. - C. 120.
- Бесшапошникова Т. В., Школьнік С. Я. Практичне втілення методів швидкого читання нотного тексту у класі концертмейстерської майстерності. - C. 125-128.
- Деркач Л. А. Семантика камерно-вокального творчества В. А. Моцарта: педагогический комментарий. - C. 129-132.
- Зубкова Е. В. Философско-эстетические основы музыкальной культуры Китая. - C. 133-136.
- Ліманська О. В. Дитяча танцювальна культура як складова етнічної обрядової традиції (на матеріалі Слобожанщини). - C. 137-141.
- Марков Л. В. Классика – современность: проблемы хореографического диалога. - C. 142-145.
- Рєзнік О. С. Аналіз конструкторських особливостей лівого напівкорпусу баяна "Кремінне 55х100-ІІ" 1950-х рр.. - C. 146-150.
- Русалова А. Г. "Петер-Виват" Владислава Панченко в контексте семиосферы Петербурга. - C. 151-153.
- Семикозов А. Фактура как фактор формирования драматической образности в медленных частях мандолинного концерта xviii ст. (на примерах концертов С-dur А. Вивальди, и Es-dur Дж. Паизиелло). - C. 154-160.
- Ткаченко І. В. Види фортепіанного супроводу уроку класичного танцю в сучасній хореографічній освіті. - C. 161-163.
| 2012 | | № 6
|
|
|
|