Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2016/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Остапчук О. Професійно-творча самореалізація майбутнього вчителя засобами рефлексивного проектування. - C. 6-18.
- Куриш Н., Куриш Д. Формування фінансової грамотності учнів – інвестиції у майбутнє економіки України. - C. 19-22.
- Стрижак О. Онтологічний підручник – системна складова трансферу знань. - C. 22-27.
- Войтенко О. Ази економічної освіти учнів початкових класів з використанням інтерактивних методів та навчальних ігор. - C. 27-30.
- Лавренова М., Лалак Н., Фенчак Л. Теоретичні засади навчання обдарованих дітей молодшого шкільного віку в контексті реформування освіти. - C. 31-37.
- Глубенок С. Формування системного мислення та соціалізація ліцеїстів у процесі вивчення фізики, астрономії через інтеграційні та акмеологічні технології. - C. 38-49.
- Казачінер O. Teaching gifted students by foreign language teachers in a mixed-ability class. - C. 50-53.
- Журавель Т., Зюзь В. Форми навчально-виховної діяльності, що стимулюють інтерес учнів до економічної освіти та фінансової грамотності. - C. 54-57.
- Дем’яненко В., Поліхун Н. Дослідницька діяльність учнівської молоді – запорука успішного розвитку українського суспільства. - C. 57-63.
- Русалкіна Л. Професійна підготовка майбутніх лікарів у педагогіці вищої школи. - C. 64-68.
- Сухіх А. Зарубіжний досвід здоров’язбережувального використання програмноапаратних засобів у навчальному процесі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 68-74.
- Мартинець Л. Рівні сформованості професійного розвитку вчителів. - C. 75-81.
- Мельник М. Портфоліо як альтернативний метод ідентифікації обдарованості. - C. 81-85.
- Гордійчук С. Застосування інтегрованої інформаційної системи в управління освітнім процесом у медичному коледжі. - C. 86-94.
- Мочан Т., Майборода І. Використання ІКТ на уроках образотворчого мистецтва в початковій школі. - C. 95-99.
- Унгурян І., Куриш Н. Формування ключової компетентності підприємливості та ініціативності у навчально-виховному процесі загальноосвітнього навчального закладу. - C. 99-102.
- Шведчикова Т. Використання інформаційних технологій для активізації практичної діяльності студентів щодо прийняття управлінських рішень. - C. 103-108.
- Коновальчук М. Синергія формальної та неформальної освіти обдарованих студентів педагогічних ВНЗ: досвід і перспективи. - C. 109-111.
- Волошина А., Сичевська Л., Олійник Л. Нова парадигма "Освіта протягом життя" за козацькою тематикою. - C. 112-116.
- Носенко Ю. Електронна інклюзія як ефективна стратегія забезпечення доступності та відкритості освіти. - C. 116-123.
- Наши автори. - C. 124-127.
- Вихідні дані.
| 2016 | | Вип. 2 (17)
|
|
|
|