Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2019/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Полющенко І. Планування міжпредметних зв’язків, орієнтованих на формування інформаційної культури майбутнього фахівця як складника його духовної культури. - C. 7-13.
- Павлова Н. Науково-дослідна діяльність студентів як компонент фахової підготовки майбутніх учителів інформатики. - C. 13-20.
- Казачінер О. Створення вчителем інклюзивного освітнього середовища на заняттях з іноземної мови. - C. 20-29.
- Лякішева А., Вітюк В., Кашуб’як І. Ретроспективний огляд поняття "критичне мислення". - C. 29-37.
- Pozdnyakova O. Problem of Formation of Pedagogical Modeling as a Professional Portrait of the Educational System of Educational Rehabilitation Agencies. - C. 38-42.
- Волощук І., Мадзігон В. Концепція середньої спеціалізованої освіти наукового спрямування. - C. 43-51.
- Федорова Н., Євтух М. Акмеологічний підхід – шлях до підвищення якості професійної діяльності вчителя. - C. 51-56.
- Меркулова С. Модель "Взаємодія між учасниками процесу педагогічної орієнтації на засадах сучасних комунікаційних технологій". - C. 56-62.
- Гальченко М., Курбатов С. Від "Техно-" до "Інфо-": етапи еволюції наукового мислення. - C. 63-69.
- Сакун А. Субстанція "елітного знання" в контексті освітнього процесу. - C. 70-75.
- Ліпін М., Орлов М. Розум виховання і виховання розуму. - C. 76-82.
- Старова Ю., Кушнір І., Мішкулинець О. Теоретичні аспекти дослідження проблеми використання технологій соціально-педагогічної терапії засобами мистецтва для спеціалістів у галузі соціальної педагогіки. - C. 83-91.
- Доротюк В. Сутність компетентності: психологічний складник. - C. 91-100.
- Доротюк О. Психологічні чинники формування гармонійного середовища в умовах реалізації компетентнісно-орієнтованої освіти в закладах загальної середньої освіти. - C. 100-106.
- Курбанов И. Психологическая готовность к инновационной деятельности – основная детерминанта профессиональной самореализации личности в условиях прогрессивных изменений в Узбекистане. - C. 106-113.
- Чудакова В. Діагностика та корекція "компетентності інноваційності" – показника конкурентоздатності особистості в умовах інноваційної діяльності. - C. 114-126.
- Наші автори. - C. 127-128.
- Вихідні дані.
| 2019 | | Вип. 1 (22)
|
|
|
|