Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мельник М. Теоретичні засади дослідження професійного самовизначення обдарованих учнів у зарубіжній науці. - C. 7-16.
  4. Voloshchuk I., Madzigon V. Didactic Interpretation of Personal Quality of Gifted. - C. 17-25.
  5. Мелешко В. Теоретичні основи критеріїв та показників розвитку інтелектуальної обдарованості учнів наукових ліцеїв. - C. 25-33.
  6. Пермінова Л. Комунікативна толерантність як умова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 33-38.
  7. Коврігіна Л., Кухарчук П. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу. - C. 39-47.
  8. Полторак Н. Використання класичної музики на заняттях креслення ? один із інтерактивних методів надання освітніх послуг. - C. 47-52.
  9. Якубовська М., Михайлишин Р. Система симбіозу родинного виховання та соціуму у формуванні загально-культурної компетенції особистості: культурологічний аспект. - C. 52-58.
  10. Дяченко А. Порівняльний аналіз теоретичних засад технічної естетики і промислового дизайну у закладах вищої мистецької освіти. - C. 58-65.
  11. Малиношевська А., Медведєва Т. Ретроспективний огляд наукового супроводу підготовки вчителів до діяльності з обдарованими дітьми. - C. 65-73.
  12. Горбань Л. Освітній простір обдарованих учнів: досвід, проблеми, перспективи. - C. 73-79.
  13. Бондаренко В., Данильченко В., Худякова Н., Кримець О. Методологічні підходи до професійного навчання майбутніх працівників патрульної поліції. - C. 80-88.
  14. Котирло Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків і членів родин у закладі дошкільної освіти. - C. 88-94.
  15. Ткаченко М. Відновне правосуддя: досвід Руанди для України. - C. 94-98.
  16. Клевець Л. Соціально-психологічна детермінація імагінальної дисфункції у студентської молоді з психосоматичними розладами. - C. 99-106.
  17. Бєльська Н. Соціономічне професійне середовище XXI-го століття: специфіка, ціннісно-мотиваційні фактори, деонтологія. - C. 106-112.
  18. Кернас А. Теоретический обзор методов направленных на профессиональный отбор и самоидентификацию личности. - C. 113-118.
  19. Чудакова В., Курбанов И., Величко В., Скалозуб А. Терминологический аппарат и методы экспертизы психологической готовности к инновационной деятельности, как основы развития инновационной компетентности: украинско-узбекский опыт. - C. 118-131.
  20. Лантух А., Гульбс О., Лантух В. Проблема людини у векторі філософської антропології на зламі тисячоліть. - C. 132-139.
  21. Ільїна Г. "Погляд" як окулярний концепт філософської візуалістики: від феномену до метафори. - C. 139-145.
  22. Наші автори. - C. 146-148.
  23. Вихідні відомості. - C. 149-150.
2019
Вип. 2 (23)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського