Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Мельник М. Теоретичні засади дослідження професійного самовизначення обдарованих учнів у зарубіжній науці. - C. 7-16.
- Voloshchuk I., Madzigon V. Didactic Interpretation of Personal Quality of Gifted. - C. 17-25.
- Мелешко В. Теоретичні основи критеріїв та показників розвитку інтелектуальної обдарованості учнів наукових ліцеїв. - C. 25-33.
- Пермінова Л. Комунікативна толерантність як умова фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи. - C. 33-38.
- Коврігіна Л., Кухарчук П. Проблема формування та розвитку педагогічної майстерності вчителя інклюзивного класу. - C. 39-47.
- Полторак Н. Використання класичної музики на заняттях креслення ? один із інтерактивних методів надання освітніх послуг. - C. 47-52.
- Якубовська М., Михайлишин Р. Система симбіозу родинного виховання та соціуму у формуванні загально-культурної компетенції особистості: культурологічний аспект. - C. 52-58.
- Дяченко А. Порівняльний аналіз теоретичних засад технічної естетики і промислового дизайну у закладах вищої мистецької освіти. - C. 58-65.
- Малиношевська А., Медведєва Т. Ретроспективний огляд наукового супроводу підготовки вчителів до діяльності з обдарованими дітьми. - C. 65-73.
- Горбань Л. Освітній простір обдарованих учнів: досвід, проблеми, перспективи. - C. 73-79.
- Бондаренко В., Данильченко В., Худякова Н., Кримець О. Методологічні підходи до професійного навчання майбутніх працівників патрульної поліції. - C. 80-88.
- Котирло Т. Соціально-педагогічна підтримка батьків і членів родин у закладі дошкільної освіти. - C. 88-94.
- Ткаченко М. Відновне правосуддя: досвід Руанди для України. - C. 94-98.
- Клевець Л. Соціально-психологічна детермінація імагінальної дисфункції у студентської молоді з психосоматичними розладами. - C. 99-106.
- Бєльська Н. Соціономічне професійне середовище XXI-го століття: специфіка, ціннісно-мотиваційні фактори, деонтологія. - C. 106-112.
- Кернас А. Теоретический обзор методов направленных на профессиональный отбор и самоидентификацию личности. - C. 113-118.
- Чудакова В., Курбанов И., Величко В., Скалозуб А. Терминологический аппарат и методы экспертизы психологической готовности к инновационной деятельности, как основы развития инновационной компетентности: украинско-узбекский опыт. - C. 118-131.
- Лантух А., Гульбс О., Лантух В. Проблема людини у векторі філософської антропології на зламі тисячоліть. - C. 132-139.
- Ільїна Г. "Погляд" як окулярний концепт філософської візуалістики: від феномену до метафори. - C. 139-145.
- Наші автори. - C. 146-148.
- Вихідні відомості. - C. 149-150.
| 2019 | | Вип. 2 (23)
|
|
|
|