Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2020/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Аніщенко Н., Євчук А. Інноваційні форми створення моделі сучасної методичної діяльності в школі. - C. 7-12.
- Киричевська Л. Виховання творчої самодіяльності в духовно збагаченому оcвітньому середовищі школи. - C. 12-18.
- Ярошенко І. Особливості підготовки вчителів до музично-творчої діяльності дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 18-25.
- Волощук І., Яременко Л. Обдарованість та її типологія. - C. 26-35.
- Потієнко В. Літня школа: розвиток компетентностей і творчих здібностей обдарованих учнів. - C. 36-40.
- Лавренова М. Практичне застосування коміксів на заняттях мовно-літературної освітньої галузі. - C. 41-46.
- Виповська Л. Розвиток компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами. - C. 46-50.
- Топчій Л. Формування полікультурної та інформаційної компетентності обдарованих здобувачів освіти. - C. 51-60.
- Дідовець Ю. Розвиток технології етнодизайну в європейській художньо-промисловій освіті та виробництві. - C. 61-67.
- Горбань Л. Технологія проєктування комплексної форми виховання обдарованих учнів гімназій і ліцеїв. - C. 67-74.
- Войтенко О. Вивчення української мови в умовах Донбасу (з педагогічного досвіду). - C. 74-78.
- Рева О., Камишин В., Сокуренко О., Бурдельна Є. Удосконалення методу встановлення основних навчальних домінант. - C. 78-90.
- Мадзігон В., Волощук І. Обстеження інтелекту: поступ вперед чи біг на місці. - C. 90-100.
- Панок В. Проблема національної ідентичності у прикладній психології в умовах реформування освіти. - C. 101-104.
- Романовська Д. Алгоритм психологічного супроводу обдарованих підлітків у Новій українській школі. - C. 104-112.
- Кремень В. Національна ідентичність як умова самоздійснення української нації. - C. 113-116.
- Саух П. Культурно-національна самоідентифікація освіти. український контекст. - C. 116-120.
- Борінштейн Є. Аксіологічний базис розвитку талановитої особистості в системі освіти у контексті національної ідентичності. - C. 120-123.
- Лісовський П., Лісовська Ю. Квантова комп'ютеризація як феноменально-цифрова комунікація в кіберсучасності: креативна особистість. - C. 123-127.
- Кротюк В. Національно-патріотичне виховання курсантів військових закладів вищої освіти. - C. 128-135.
- Аніщенко Н. Рецензія на монографію "Психологія і педагогіка креативного розвитку обдарованої особистості" (авт. кол.: І. С. Волощук, М. Б. Євтух, М. О. Носко). - C. 136-138.
- Сусь Б. Рецензія на монографію Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців іт галузі з використанням інноваційних технологій (авт. кол.: Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнко, В. Д. Сиротюк). - C. 139-141.
- Наші автори. - C. 142-144.
- Вихідні дані.
| 2020 | | Вип. 1 (24)
|
|
|
|