Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2020/1<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аніщенко Н., Євчук А. Інноваційні форми створення моделі сучасної методичної діяльності в школі. - C. 7-12.
  4. Киричевська Л. Виховання творчої самодіяльності в духовно збагаченому оcвітньому середовищі школи. - C. 12-18.
  5. Ярошенко І. Особливості підготовки вчителів до музично-творчої діяльності дітей у закладах дошкільної освіти. - C. 18-25.
  6. Волощук І., Яременко Л. Обдарованість та її типологія. - C. 26-35.
  7. Потієнко В. Літня школа: розвиток компетентностей і творчих здібностей обдарованих учнів. - C. 36-40.
  8. Лавренова М. Практичне застосування коміксів на заняттях мовно-літературної освітньої галузі. - C. 41-46.
  9. Виповська Л. Розвиток компетентностей у дітей з особливими освітніми потребами. - C. 46-50.
  10. Топчій Л. Формування полікультурної та інформаційної компетентності обдарованих здобувачів освіти. - C. 51-60.
  11. Дідовець Ю. Розвиток технології етнодизайну в європейській художньо-промисловій освіті та виробництві. - C. 61-67.
  12. Горбань Л. Технологія проєктування комплексної форми виховання обдарованих учнів гімназій і ліцеїв. - C. 67-74.
  13. Войтенко О. Вивчення української мови в умовах Донбасу (з педагогічного досвіду). - C. 74-78.
  14. Рева О., Камишин В., Сокуренко О., Бурдельна Є. Удосконалення методу встановлення основних навчальних домінант. - C. 78-90.
  15. Мадзігон В., Волощук І. Обстеження інтелекту: поступ вперед чи біг на місці. - C. 90-100.
  16. Панок В. Проблема національної ідентичності у прикладній психології в умовах реформування освіти. - C. 101-104.
  17. Романовська Д. Алгоритм психологічного супроводу обдарованих підлітків у Новій українській школі. - C. 104-112.
  18. Кремень В. Національна ідентичність як умова самоздійснення української нації. - C. 113-116.
  19. Саух П. Культурно-національна самоідентифікація освіти. український контекст. - C. 116-120.
  20. Борінштейн Є. Аксіологічний базис розвитку талановитої особистості в системі освіти у контексті національної ідентичності. - C. 120-123.
  21. Лісовський П., Лісовська Ю. Квантова комп'ютеризація як феноменально-цифрова комунікація в кіберсучасності: креативна особистість. - C. 123-127.
  22. Кротюк В. Національно-патріотичне виховання курсантів військових закладів вищої освіти. - C. 128-135.
  23. Аніщенко Н. Рецензія на монографію "Психологія і педагогіка креативного розвитку обдарованої особистості" (авт. кол.: І. С. Волощук, М. Б. Євтух, М. О. Носко). - C. 136-138.
  24. Сусь Б. Рецензія на монографію Теоретико-методичні засади навчання фізики майбутніх фахівців іт галузі з використанням інноваційних технологій (авт. кол.: Ю. П. Бендес, В. П. Сергієнко, В. Д. Сиротюк). - C. 139-141.
  25. Наші автори. - C. 142-144.
  26. Вихідні дані.
2020
Вип. 1 (24)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського