Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2022/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Ільїна Г. Дискурс ідентичності в глобальному світі: етнос, нація, особистість. - C. 7-12.
- Кубальський О. Турбулентність сучасного суспільства як світоглядний виклик феномену науки. - C. 12-19.
- Гальченко М. Антропологія Григорія Сковороди як пролог майбутнього образу людини. - C. 20-25.
- Ткаченко Л. Григорій Сковорода і Василь Кремень: цінність філософських концепцій розвитку особистості. - C. 26-36.
Серія "Філософські науки"
- Ільїна А., Дяк Т., Левченко О. Феномен візуальної грамотності цифрової доби: методологічний аспект. - C. 36-42.
- Федорчук О., Ковальов О. Національна ідентичність як генетична матриця українського народу. - C. 42-48.
Серія "Педагогічні науки"
- Voloshchuk I., Rudyk Y. Special Educational Programs for Gifted Senior Pupils. - C. 49-54.
- Онаць О., Чижевський Б. Організаційно-правові умови державно-громадського управління закладами освіти на засадах партнерської взаємодії: законодавче забезпечення. - C. 55-66.
- Радченко О., Лісничий В., Гончар А., Миненко О. Наукова освіта як ключова парадигма сталого розвитку України. - C. 67-75.
- Мелешко В. Деякі аспекти розвитку дослідницьких компетентностей учнів, схильних до наукової діяльності. - C. 75-81.
- Горбань Л. Проєкт як засіб реалізації STEAM-освіти обдарованої учнівської молоді. - C. 81-86.
- Аніщенко Н., Ласкова-Ярмоленко А. Психолого-педагогічні аспекти формування творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 86-98.
Серія "Психологічні науки"
- Руденко С., Киричук В. Формування академічної обдарованості у дітей шкільного віку в умовах зниження адаптації до освітнього середовища. - C. 99-105.
- Тесленко В., Жукова А. Емоційне вигоряння як соціально-психологічна проблема. - C. 105-111.
- Milenina M. STEM(STEAM) and Logotherapy: Intersection of Dimensional Onlogoby and Multidimensionality of Scientific Education (and their Acute Relevance in the Context of War). - C. 112-117.
- Садова Ми. Чинники, що спонукають та перешкоджають реалізації потенціалу обдарованої особистості. - C. 117-126.
- Бєльська Н. Можливості використання методики емоційної спрямованості Б. Додонова для виявлення ліцеїстів із ознаками обдарованості. - C. 127-138.
- Наші автори. - C. 139-142.
- Вихідні відомості.
| 2022 | | Вип. 2 (29)
|
|
|
|