Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2022/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Ільїна Г. Дискурс ідентичності в глобальному світі: етнос, нація, особистість. - C. 7-12.
  4. Кубальський О. Турбулентність сучасного суспільства як світоглядний виклик феномену науки. - C. 12-19.
  5. Гальченко М. Антропологія Григорія Сковороди як пролог майбутнього образу людини. - C. 20-25.
  6. Ткаченко Л. Григорій Сковорода і Василь Кремень: цінність філософських концепцій розвитку особистості. - C. 26-36.
  7. Серія "Філософські науки"

  8. Ільїна А., Дяк Т., Левченко О. Феномен візуальної грамотності цифрової доби: методологічний аспект. - C. 36-42.
  9. Федорчук О., Ковальов О. Національна ідентичність як генетична матриця українського народу. - C. 42-48.
  10. Серія "Педагогічні науки"

  11. Voloshchuk I., Rudyk Y. Special Educational Programs for Gifted Senior Pupils. - C. 49-54.
  12. Онаць О., Чижевський Б. Організаційно-правові умови державно-громадського управління закладами освіти на засадах партнерської взаємодії: законодавче забезпечення. - C. 55-66.
  13. Радченко О., Лісничий В., Гончар А., Миненко О. Наукова освіта як ключова парадигма сталого розвитку України. - C. 67-75.
  14. Мелешко В. Деякі аспекти розвитку дослідницьких компетентностей учнів, схильних до наукової діяльності. - C. 75-81.
  15. Горбань Л. Проєкт як засіб реалізації STEAM-освіти обдарованої учнівської молоді. - C. 81-86.
  16. Аніщенко Н., Ласкова-Ярмоленко А. Психолого-педагогічні аспекти формування творчого мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 86-98.
  17. Серія "Психологічні науки"

  18. Руденко С., Киричук В. Формування академічної обдарованості у дітей шкільного віку в умовах зниження адаптації до освітнього середовища. - C. 99-105.
  19. Тесленко В., Жукова А. Емоційне вигоряння як соціально-психологічна проблема. - C. 105-111.
  20. Milenina M. STEM(STEAM) and Logotherapy: Intersection of Dimensional Onlogoby and Multidimensionality of Scientific Education (and their Acute Relevance in the Context of War). - C. 112-117.
  21. Садова Ми. Чинники, що спонукають та перешкоджають реалізації потенціалу обдарованої особистості. - C. 117-126.
  22. Бєльська Н. Можливості використання методики емоційної спрямованості Б. Додонова для виявлення ліцеїстів із ознаками обдарованості. - C. 127-138.
  23. Наші автори. - C. 139-142.
  24. Вихідні відомості.
2022
Вип. 2 (29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського