Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2011/30-31<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція. Стратегія, методологія

  4. Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів. - C. 7-13.
  5. Зміст освіти

  6. Белова Е. К. Структурирование информации как основа повышения информативности учебного процесса в технических высших учебных заведениях. - C. 14-18.
  7. Даценко В. В., Хоботова Э. Б., Уханёва М. И. Опыт организации научных исследований студентов в ХНАДУ. - C. 19-23.
  8. Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплин. - C. 24-31.
  9. Єсіна Н. О. Творчі вміння вчителя як компонент готовності до майбутньої професійно-педагогічної діяльності. - C. 32-36.
  10. Канюк Г. И., Андреев А. В., Пугачева Т. Н., Мисько А. Р., Кириченко И. К. О системе непрерывной подготовки инженеров и инженеров-педагогов различных профилей и специальностей в области энерго- и ресурсосбережения. - C. 37-41.
  11. Коваленко Д. В. Аналіз досліджень особливостей правової підготовки майбутніх фахівців у системі професійної підготовки. - C. 42-47.
  12. Костюченко М. П. Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю. - C. 48-64.
  13. Лазарєв М. І., Шматков Д. І. Розробка каузальних мереж подання змісту навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів. - C. 65-73.
  14. Лазарєва Т. А. Оновлення змісту навчання з новітніх харчових продуктів у професійній підготовці майбутніх фахівців харчової галузі. - C. 74-81.
  15. Логвінова Є. В. Актуальність вивчення питань безпеки життєдіяльності людини для соціального педагога. - C. 82-86.
  16. Макар Л. М. Формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості майбутнього вчителя. - C. 87-92.
  17. Мельниченко О. А., Малініна Ю. В. Безперервність процесу практичної підготовки інженерів-педагогів як засіб удосконалення професійної підготовки фахівця. - C. 93-96.
  18. Олейник Н. Ю. Моделирование информационной деятельности будущего технолога питания. - C. 97-102.
  19. Олійник В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. - C. 103-110.
  20. Трощій Н. П. Проблеми інформаційного забезпечення вчителя з безпеки життєдіяльності. - C. 111-114.
  21. Штефан Л. В. Аналіз зв’язків системи формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 115-120.
  22. Педагогічні технології

  23. Богданова Т. Л. Компьютерное моделирование физических явлений как форма научно-исследовательской работы студентов технических вузов. - C. 121-126.
  24. Друзь І. М. Самостійна робота студентів як важливий чинник професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 127-133.
  25. Завгородня Н. І. Оптимізація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи. - C. 134-138.
  26. Згурская М. П. Диагностика формирования педагогической культуры преподавателей высшей технической школы. - C. 139-146.
  27. Зоріна М. О. Здоров’язберігаючі технології в підготовці майбутнього фахівця. - C. 147-151.
  28. Кайдалова Л. Г. Професійна діяльність як основа підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 152-158.
  29. Канівець М. В. Використання модульно-рейтингової системи навчання при вивченні курсу "Основи психології та педагогіки". - C. 159-165.
  30. Омельченко Л. М. Проектування занять із використанням комп’ютерних технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-теплоенергетиків експлуатації устаткування теплових електростанцій. - C. 166-172.
  31. Ящун Т. В., Бурда Н. М. Навчальний контроль при викладанні комп’ютерних дисциплін. - C. 173-181.
  32. Методика навчання

  33. Бондаренко М. А. Методика викладання дисципліни "Основи інформаційних технологій та програмування". - C. 182-192.
  34. Ворох А. О. Структура електронного навчального курсу з нарисної геометрії. - C. 193-203.
  35. Зеленін Г. І., Кравченко О. В. Навчання діалогічному мовленню студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на заняттях з іноземної мови. - C. 204-208.
  36. Леонова О. В. Формирование лексических компетенций при изучении иностранного языка в техническом вузе. - C. 209-212.
  37. Москаленко О. В. Инновационные подходы к организации повышения квалификации преподавателей вузов. - C. 213-217.
  38. Мусхаріна Ю. Ю. Формування культури здоров`я майбутнього вчителя фізичної культури як важлива умова ефективності оздоровлення підлітків. - C. 218-223.
  39. Ротова Н. В. Обучение реферированию и аннотированию студентов неязыковых вузов. - C. 223-228.
  40. Шишенко Н. А. Инновационный подход к формированию умений и навыков при обучении студентов инженерно-педагогических специальностей рабочим профессиям. - C. 229-235.
  41. Професійна психологія

  42. Єрьоменко О. А. Психологічний супровід самореалізації обдарованої молоді. - C. 236-240.
  43. Заргарян И. В. Этапы формирования колористического восприятия в подготовке дизайнеров. - C. 241-245.
  44. Порохня Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації. - C. 246-251.
  45. Ремзі І. В., Сичов Д. В., Водолазський Д. М. Рухова активність студентів ВНЗ педагогічних спеціальностей у сучасних умовах навчання. - C. 252-255.
  46. Становлення особистості

  47. Бочарникова Т. Ф. Особливості професійно-особистісного становлення майбутніх педагогів. - C. 256-260.
  48. Гура С. А. Ценностные ориентации современной молодежи и ее проблемы выбора образования. - C. -261-269.
  49. Деревенец С. Н., Баранов П. Ю. Гиревое жонглирование как эффективное оздоровительное средство в общефизической подготовке будущих инженеров-педагогов. - C. 270-274.
  50. Єрмола А. М. Технологія проектування соціального розвитку особистості вихованців. - C. 275-281.
  51. Посохова И. С., Александрова Н. А. Развитие профессионально важных качеств в контексте профессиональной социализации личности. - C. 282-285.
  52. Тимощук Г. В. До проблеми визначення поняття "Духовність” у педагогічній науці. - C. 286-289.
  53. Чернецька Ю. І. Соціально-педагогічні аспекти ресоціалізації наркозалежної молоді. - C. 290-295.
  54. Відомості про авторів. - C. 307-310.
  55. До уваги авторів. - C. 311-312.
2011
№ 30-31
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського