Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2011/30-31<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція. Стратегія, методологія
- Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Аспектний аналіз процесу пізнання педагогічних об’єктів. - C. 7-13.
Зміст освіти
- Белова Е. К. Структурирование информации как основа повышения информативности учебного процесса в технических высших учебных заведениях. - C. 14-18.
- Даценко В. В., Хоботова Э. Б., Уханёва М. И. Опыт организации научных исследований студентов в ХНАДУ. - C. 19-23.
- Елина Т. А. Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплин. - C. 24-31.
- Єсіна Н. О. Творчі вміння вчителя як компонент готовності до майбутньої професійно-педагогічної діяльності. - C. 32-36.
- Канюк Г. И., Андреев А. В., Пугачева Т. Н., Мисько А. Р., Кириченко И. К. О системе непрерывной подготовки инженеров и инженеров-педагогов различных профилей и специальностей в области энерго- и ресурсосбережения. - C. 37-41.
- Коваленко Д. В. Аналіз досліджень особливостей правової підготовки майбутніх фахівців у системі професійної підготовки. - C. 42-47.
- Костюченко М. П. Змістовно-статистичний аналіз результатів самооцінювання фахових знань педагогічними працівниками ПТНЗ електроенергетичного профілю. - C. 48-64.
- Лазарєв М. І., Шматков Д. І. Розробка каузальних мереж подання змісту навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів. - C. 65-73.
- Лазарєва Т. А. Оновлення змісту навчання з новітніх харчових продуктів у професійній підготовці майбутніх фахівців харчової галузі. - C. 74-81.
- Логвінова Є. В. Актуальність вивчення питань безпеки життєдіяльності людини для соціального педагога. - C. 82-86.
- Макар Л. М. Формування емоційно-ціннісного компонента правосвідомості майбутнього вчителя. - C. 87-92.
- Мельниченко О. А., Малініна Ю. В. Безперервність процесу практичної підготовки інженерів-педагогів як засіб удосконалення професійної підготовки фахівця. - C. 93-96.
- Олейник Н. Ю. Моделирование информационной деятельности будущего технолога питания. - C. 97-102.
- Олійник В. В. Суть основних підходів до визначення компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. - C. 103-110.
- Трощій Н. П. Проблеми інформаційного забезпечення вчителя з безпеки життєдіяльності. - C. 111-114.
- Штефан Л. В. Аналіз зв’язків системи формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 115-120.
Педагогічні технології
- Богданова Т. Л. Компьютерное моделирование физических явлений как форма научно-исследовательской работы студентов технических вузов. - C. 121-126.
- Друзь І. М. Самостійна робота студентів як важливий чинник професійної підготовки майбутніх фахівців. - C. 127-133.
- Завгородня Н. І. Оптимізація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної системи. - C. 134-138.
- Згурская М. П. Диагностика формирования педагогической культуры преподавателей высшей технической школы. - C. 139-146.
- Зоріна М. О. Здоров’язберігаючі технології в підготовці майбутнього фахівця. - C. 147-151.
- Кайдалова Л. Г. Професійна діяльність як основа підготовки майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах. - C. 152-158.
- Канівець М. В. Використання модульно-рейтингової системи навчання при вивченні курсу "Основи психології та педагогіки". - C. 159-165.
- Омельченко Л. М. Проектування занять із використанням комп’ютерних технологій у процесі навчання майбутніх інженерів-теплоенергетиків експлуатації устаткування теплових електростанцій. - C. 166-172.
- Ящун Т. В., Бурда Н. М. Навчальний контроль при викладанні комп’ютерних дисциплін. - C. 173-181.
Методика навчання
- Бондаренко М. А. Методика викладання дисципліни "Основи інформаційних технологій та програмування". - C. 182-192.
- Ворох А. О. Структура електронного навчального курсу з нарисної геометрії. - C. 193-203.
- Зеленін Г. І., Кравченко О. В. Навчання діалогічному мовленню студентів інженерно-педагогічних спеціальностей на заняттях з іноземної мови. - C. 204-208.
- Леонова О. В. Формирование лексических компетенций при изучении иностранного языка в техническом вузе. - C. 209-212.
- Москаленко О. В. Инновационные подходы к организации повышения квалификации преподавателей вузов. - C. 213-217.
- Мусхаріна Ю. Ю. Формування культури здоров`я майбутнього вчителя фізичної культури як важлива умова ефективності оздоровлення підлітків. - C. 218-223.
- Ротова Н. В. Обучение реферированию и аннотированию студентов неязыковых вузов. - C. 223-228.
- Шишенко Н. А. Инновационный подход к формированию умений и навыков при обучении студентов инженерно-педагогических специальностей рабочим профессиям. - C. 229-235.
Професійна психологія
- Єрьоменко О. А. Психологічний супровід самореалізації обдарованої молоді. - C. 236-240.
- Заргарян И. В. Этапы формирования колористического восприятия в подготовке дизайнеров. - C. 241-245.
- Порохня Л. А. Особливості психолого-педагогічного аналізу конфліктної ситуації. - C. 246-251.
- Ремзі І. В., Сичов Д. В., Водолазський Д. М. Рухова активність студентів ВНЗ педагогічних спеціальностей у сучасних умовах навчання. - C. 252-255.
Становлення особистості
- Бочарникова Т. Ф. Особливості професійно-особистісного становлення майбутніх педагогів. - C. 256-260.
- Гура С. А. Ценностные ориентации современной молодежи и ее проблемы выбора образования. - C. -261-269.
- Деревенец С. Н., Баранов П. Ю. Гиревое жонглирование как эффективное оздоровительное средство в общефизической подготовке будущих инженеров-педагогов. - C. 270-274.
- Єрмола А. М. Технологія проектування соціального розвитку особистості вихованців. - C. 275-281.
- Посохова И. С., Александрова Н. А. Развитие профессионально важных качеств в контексте профессиональной социализации личности. - C. 282-285.
- Тимощук Г. В. До проблеми визначення поняття "Духовність” у педагогічній науці. - C. 286-289.
- Чернецька Ю. І. Соціально-педагогічні аспекти ресоціалізації наркозалежної молоді. - C. 290-295.
- Відомості про авторів. - C. 307-310.
- До уваги авторів. - C. 311-312.
| 2011 | | № 30-31
|
|
|
|