Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2011/32-33<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція
- Алілуйко С. М. Концептуальні засади формування системного мислення в майбутніх інженерів-педагогів у процесі навчання основ теорії технічних систем. - C. 7-11.
- Колбіна Т. В. Концептуальні засади системного педагогічного дослідження формування у студентів ВНЗ досвіду міжкультурної комунікації. - C. 12-17.
- Штефан Л. В. Концептуальні підходи до формування інноваційної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 18-27.
Стратегія, методологія
- Солошич І. О. Динаміка формування ідей сталого розвитку суспільства в контексті екологічних проблем при підготовці майбутніх інженерів із напряму "Організація перевезень і управління на транспорті". - C. 28-33.
Зміст освіти
- Антоненко О. В. Удосконалення змісту навчання із захисту інформації. - C. 34-39.
- Брюханова Н. О., Рогуліна М. Р. Інноваційна модель процесу формування проектувальних умінь у викладачів технічних дисциплін у процесі підвищення кваліфікації. - C. 40-48.
- Зимогляд Н. С. Аналіз змісту сучасних методичних систем навчання проектування швейних виробів. - C. 49-57.
- Коржова М. М. Розробка моделі змісту навчання проектуванню баз даних на основі ітерацій. - C. 58-65.
- Лазарєва Т. А. Напрями оновлення змісту навчання технологічному обладнанню харчової галузі у професійній підготовці майбутніх інженерів-технологів. - C. 66-72.
- Мостова Л. М. Дидактичні умови реалізації наступності змісту практичної підготовки фахівців із харчових технологій. - C. 73-78.
- Невзоров Р. В., Марченко О. Г. Теоретична підготовка курсантів вищих військових навчальних закладів до польотів як фактор підвищення надійності льотної діяльності майбутніх пілотів. - C. 79-87.
- Притуленко І. В. Суть і структура дидактичного моделювання змісту навчання студентів педагогічного ВНЗ. - C. 88-92.
- Хоменко В. Г., Коваленко О. С. Розробка моделі цілей та змісту формування сегментованих умінь із комп’ютерних технологій управління проектами. - C. 93-103.
Педагогічні технології
- Кайдалова Л. Г. Викладач у системі дистанційного навчання. - C. 104-109.
- Козуб М. В. Комп’ютерна лінгводидактика у викладанні іноземних мов. - C. 110-117.
- Колесник Л. Ф. Формування стратегічних комунікативних компетентностей у процесі вивчення стилістики української мови. - C. 118-125 .
- Кравченко Е. В. К вопросу об организации внеаудиторной работы по иностранному языку. - C. 126-131.
- Курцева Л. Б., Єрьоміна Н. С., Романенко В. Л. Застосування телекомунікаційних технологій у навчальному процесі на прикладі комп’ютеризації кафедри систем управління. - C. 132-136.
- Нагаєв В. М. Особливості підготовки фахівців-аграріїв із використанням педагогічної технології управління навчально-творчою діяльністю студентів. - C. 137-140.
- Ротова Н. В. Формування комунікативної компетенції наукового мовлення в процесі викладання у ВНЗ російської мови як іноземної. - C. 141-145 .
- Скурський А. С. Використання комп’ютерних технологій при навчанні стандартизації та техніки вимірювань. - C. 146-152.
- Харківська А. А. Упровадження комп’ютерних технологій у процесі навчання майбутніх педагогів. - C. 153-157.
Методика навчання
- Білєр О. С. Упровадження дидактичних бінарних проектів для навчання комп’ютерних технічних засобів майбутніх учителів. - C. 158-163.
- Божко Н. В. Критерії та показники оцінки ефективності методичної системи виробничого навчання майбутніх кравців у ПТНЗ. - C. 164-171.
- Зеленин Г. И., Ковалёва Ю. А. Обзор инновационных методов обучения иностранным языкам в XX-XXІ веке. - C. 172-177.
- Казак І. О. Науково-педагогічні засади розробки методики застосування навчальних завдань у процесі підготовки майбутніх теплоенергетиків із дисципліни "ТЕС і АЕС і установки". - C. 178-183.
- Кулешова В. В. До проблеми ретроспективного аналізу зарубіжного досвіду функціонування системи неперервної професійної освіти. - C. 184-191.
- Лазарєв M. I., Шматков Д. І. Алгоритм методу навчання неруйнівного контролю майбутніх інженерів-педагогів із використанням каузальних мереж. - C. 192-198.
- Олійник Ю. С. Аналіз існуючих методик навчання та тестування знань майбутніх інженерів-електроенергетиків. - C. 199-208.
- Павленко Л. В. Методика навчання майбутніх інженерів-педагогів обґрунтованому вибору методу аналізу перевірки статистичних гіпотез. - C. 209-216.
- Павленко М. П. Методика навчання інженерів-педагогів мережевих технологій на основі впровадження поетапного виконання дій із програмування. - C. 217-223.
- Пономарев А. С., Згурская М. П. Применение таблиц сопряженности в педагогических исследованиях факторных влияний. - C. 224-229.
- Смоліна І. С. Дослідно-експериментальна перевірка розробленої методики навчання майбутніх інженерів-педагогів застосовувати комп’ютерні технології в управлінні виробництвом. - C. 230-240.
- Хохлов В. І. Метод векторних діаграм в курсах фізики та загальної електротехніки. - C. 241-247.
- Чуприна Г. П. Комбінований багатокроковий метод навчання програмних засобів захисту інформації з подвійним дидактичним узагальненням. - C. 248-255.
- Швецова Г. А. Навчання основ комп’ютерної графіки методом поетапної деталізації в педагогічних ВНЗ. - C. 256-260.
Становлення особистості
- Бондаренко С. В. Формування професійних інтересів у студентів під час виробничої практики. - C. 261-264.
- Борова Т. А. Професійна компетентність науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу як індикатор ефективності їхньої діяльності. - C. 265-269.
- Гура С. О. Педагогічні аспекти дослідження ставлення сучасної молоді до освіти. - C. 270-277.
- Давидова Ж. В. Формування духовно-ціннісних орієнтацій студентської молоді засобами критичного мислення. - C. 278-285.
- Дьоміна Ю. В. Творчий потенціал особистості майбутнього викладача. - C. 286-292.
- Жулінська О. В. Формування ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді в психолого-педагогічних умовах. - C. 293-298 .
- Макаренко О. А. Основні аспекти формування професійної етики в майбутніх інженерів-педагогів. - C. 299-303.
- Михайличенко В. Є., Канівець М. В. Готовність студентів до саморозвитку: сутність і структура. - C. 304-310.
- Ремзі І. В., Бойченко А. В., Криворучко Н. В. Вплив навчального процесу на рівень фізичного здоров'я та захворюваність студентів. - C. 311-315 .
- Відомості про авторів. - C. 316-319.
- До уваги авторів. - C. 320-321.
| 2011 | | № 32-33
|
|
|
|