Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2012/34-35<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція
- Брюханова Н. О. Концептуальні положення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 8-13.
- Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження. - C. 14-21.
- Саєнко Г. В., Мікуленко Л. І., Аврамова О. О. Інтелектуальний капітал – мета освітнього ринку. - C. 22-29.
Стратегія, методологія
- Козловський Ю. М. Методологічні основи моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу в контексті законів філософії. - C. 30-36.
- Ляска О. П. Принципи реалізації компетентнісного підходу в підготовці інженера-педагога. - C. 37-42.
- Саркісова А. В. Діяльнісний підхід у навчанні технічних дисциплін майбутніх провідників міжнародних сполучень. - C. 43-48.
- Шварп Н. В. Реалізація принципу професійної спрямованості у викладанні гуманітарних дисциплін. - C. 49-54.
Зміст освіти
- Адабашев Б. В., Мороз І. І. Актуальні проблеми гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога. - C. 55-61.
- Лазарєв М. І., Алілуйко С. М. Цілі і зміст навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на засадах формування системного мислення. - C. 62-69.
- Бачієва Л. О. Аналіз державних стандартів вищої освіти як підґрунтя навчання майбутніх фахівців із машин та апаратів хімічних виробництв основ наукових досліджень. - C. 70-76.
- Богданова Т. Л. Критерии и показатели оценивания качества компьютерных моделей физических процессов и явлений, созданных студентами в процессе научно-исследовательской работы (на примере компьютерной модели "Дифракция света в параллельных лучах"). - C. 77-86.
- Гречко Т. І. Альтернативний підхід до розробки навчальних програм з охорони праці та техніки безпеки. - C. 87-91.
- Кайдалова Л. Г., Черкашина Ж. В. Професійно-педагогічні вимоги до діяльності викладача російської мови як іноземної. - C. 92-96.
- Лазарєва Т. А. Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів. - C. 97-105.
- Лазов Л., Петров Н. Оптимізація процесу лазерного маркування виробів із інструментальної сталі. - C. 106-110.
Педагогічні технології
- Васильева Л. И., Журавский А. А. Использование компьютерных технологий в самостоятельной работе студентов. - C. 111-119.
- Грохова Г. П. Впровадження інтегративної технології формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 120-125.
- Гуревич Р. С. Використання інформаційно-освітнього порталу в підготовці майбутнього магістра-педагога. - C. 126-133.
- Зінченко В. О. Освітній моніторинг як складова ефективного управління якістю освіти. - C. 134-140.
- Кадемія М. Ю. Використання ресурсів Інтернету в самостійній роботі студентів. - C. 141-146.
- Кирик О. М. Методика і технологія нарахування норм часу у вищих навчальних закладах. - C. 147-154.
- Кравченко Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ. - C. 155-159.
- Лазов Л., Петров Н. Дослідження багаторазової дії на контраст лазерного маркування під час мітки поля та розфокусування виробів із нструментальної сталі. - C. 160-166.
- Лещук Ю. І. Методика і технологія навчання технічних дисциплін у професійних коледжах України. - C. 167-171.
- Пасічник М. В. Реалізація комунікативно-діяльнісної моделі контролю при тестуванні з іноземної мови. - C. 172-175.
- Солошич І. О. Рейтингова система оцінки роботи кафедр вищих навчальних закладів при організації науково-дослідної діяльності студентів. - C. 176-184.
- Тен Е. П. Технология мультимедийного обучения профессиональной педагогике как средство саморазвития студентов-заочников в системе дистанционного образования. - C. 185-191.
Методика навчання
- Абільтарова Е. Н. Електронний підручник із дисципліни "Основи охорони праці" як один із засобів методичного забезпечення навчального процесу. - C. 192-198.
- Бендера І. М., Юрчишин Н. І. Паспортизація як один із способів оптимізації навчального процесу в аграрному ВНЗ. - C. 199-204.
- Дальченко П. Г., Руденко Д. В., Шурінова О. В., Компанієць І. В. Удосконалення методики проведення лабораторних робіт із курсу загальної фізики. - C. 205-209.
- Дуганець В. І. Паспортизація практичної підготовки студентів агроінженерних спеціальностей. - C. 210-219.
- Ибрагимов Т. Ш., Ибрагимова Г. Т. Технология создания методического обеспечения курса "Химия" для активизации самостоятельной работы студентов. - C. 220-225.
- Ожга М. М. Проблеми графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у наукових дослідженнях. - C. 226-233.
- Олійник Ю. С. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики тестування знань з електромагнітних перехідних процесів майбутніх інженерів-електроенергетиків. - C. 234-241.
- Стаченко О. В., Рябчиков М. Л. Визначення готовності навчальної групи до використання кейс-методу в ході виробничого навчання за спеціальністю "Технологія виробів легкої промисловості". - C. 242-248.
- Хоменко В. Г. Установлення відповідності методичних систем навчання програмних засобів захисту інформації вимогам державного стандарту вищої освіти. - C. 249-256.
- Чуприна Г. П. Формування знань із програмних засобів захисту інформації на основі психічних моделей репрезентації понять. - C. 257-264.
- Ящун Т. В., Громов Є. В. Науково-методичні засади створення дистанційного курсу з дисципліни "Прикладне програмування". - C. 265-275.
Становлення особистості
- Асманов А. Р. Формирование основ поликультурного общения будущих педагогов. - C. 276-280.
- Каньковський І. Є. Професійно необхідні якості інженера-педагога. - C. 281-287.
- Кравченко О. Б. Суть гуманістичних цінностей особистості. - C. 288-291.
- Кулешова В. В. Формування аналітичної компетенції викладачів технічних дисциплін. - C. 292-296.
- Олексенко В. М. Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики. - C. 297-302.
- Приступа В. В. Проблеми формування та стан економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку. - C. 303-310.
- Приходько Г. І. Діяльність студентських спортивних гуртків і товариств вищих освітніх закладів України на початку ХХ ст.. - C. 311-315.
- Ремзі І. В. Удосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки у вищих педагогічних закладах. - C. 316-320.
- Ротова Н. В. Особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу в навчанні іноземних студентів. - C. 321-325.
- Смолин Ю. А., Смолина Н. Ю. Анализ основных структурных составляющих и их связей в управлении процессом технического творчества инженерно-педагогического направления. - C. 326-334.
- Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів. - C. 335-339.
- Відомості про авторів. - C. 340-344.
- До уваги авторів. - C. 345-346.
| 2012 | | № 34-35
|
|
|
|