Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2012/34-35<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція

  4. Брюханова Н. О. Концептуальні положення проектування системи педагогічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 8-13.
  5. Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Концептуальні положення проектування методологічних засад наукового дослідження. - C. 14-21.
  6. Саєнко Г. В., Мікуленко Л. І., Аврамова О. О. Інтелектуальний капітал – мета освітнього ринку. - C. 22-29.
  7. Стратегія, методологія

  8. Козловський Ю. М. Методологічні основи моделювання наукової діяльності вищого навчального закладу в контексті законів філософії. - C. 30-36.
  9. Ляска О. П. Принципи реалізації компетентнісного підходу в підготовці інженера-педагога. - C. 37-42.
  10. Саркісова А. В. Діяльнісний підхід у навчанні технічних дисциплін майбутніх провідників міжнародних сполучень. - C. 43-48.
  11. Шварп Н. В. Реалізація принципу професійної спрямованості у викладанні гуманітарних дисциплін. - C. 49-54.
  12. Зміст освіти

  13. Адабашев Б. В., Мороз І. І. Актуальні проблеми гуманітаризації професійної підготовки сучасного інженера-педагога. - C. 55-61.
  14. Лазарєв М. І., Алілуйко С. М. Цілі і зміст навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на засадах формування системного мислення. - C. 62-69.
  15. Бачієва Л. О. Аналіз державних стандартів вищої освіти як підґрунтя навчання майбутніх фахівців із машин та апаратів хімічних виробництв основ наукових досліджень. - C. 70-76.
  16. Богданова Т. Л. Критерии и показатели оценивания качества компьютерных моделей физических процессов и явлений, созданных студентами в процессе научно-исследовательской работы (на примере компьютерной модели "Дифракция света в параллельных лучах"). - C. 77-86.
  17. Гречко Т. І. Альтернативний підхід до розробки навчальних програм з охорони праці та техніки безпеки. - C. 87-91.
  18. Кайдалова Л. Г., Черкашина Ж. В. Професійно-педагогічні вимоги до діяльності викладача російської мови як іноземної. - C. 92-96.
  19. Лазарєва Т. А. Моделювання змісту креативного навчання з харчових продуктів у підготовці інженерів-технологів. - C. 97-105.
  20. Лазов Л., Петров Н. Оптимізація процесу лазерного маркування виробів із інструментальної сталі. - C. 106-110.
  21. Педагогічні технології

  22. Васильева Л. И., Журавский А. А. Использование компьютерных технологий в самостоятельной работе студентов. - C. 111-119.
  23. Грохова Г. П. Впровадження інтегративної технології формування рекреативної культури майбутніх інженерів-педагогів. - C. 120-125.
  24. Гуревич Р. С. Використання інформаційно-освітнього порталу в підготовці майбутнього магістра-педагога. - C. 126-133.
  25. Зінченко В. О. Освітній моніторинг як складова ефективного управління якістю освіти. - C. 134-140.
  26. Кадемія М. Ю. Використання ресурсів Інтернету в самостійній роботі студентів. - C. 141-146.
  27. Кирик О. М. Методика і технологія нарахування норм часу у вищих навчальних закладах. - C. 147-154.
  28. Кравченко Н. В. Психофізіологічні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчальному процесі ВНЗ. - C. 155-159.
  29. Лазов Л., Петров Н. Дослідження багаторазової дії на контраст лазерного маркування під час мітки поля та розфокусування виробів із нструментальної сталі. - C. 160-166.
  30. Лещук Ю. І. Методика і технологія навчання технічних дисциплін у професійних коледжах України. - C. 167-171.
  31. Пасічник М. В. Реалізація комунікативно-діяльнісної моделі контролю при тестуванні з іноземної мови. - C. 172-175.
  32. Солошич І. О. Рейтингова система оцінки роботи кафедр вищих навчальних закладів при організації науково-дослідної діяльності студентів. - C. 176-184.
  33. Тен Е. П. Технология мультимедийного обучения профессиональной педагогике как средство саморазвития студентов-заочников в системе дистанционного образования. - C. 185-191.
  34. Методика навчання

  35. Абільтарова Е. Н. Електронний підручник із дисципліни "Основи охорони праці" як один із засобів методичного забезпечення навчального процесу. - C. 192-198.
  36. Бендера І. М., Юрчишин Н. І. Паспортизація як один із способів оптимізації навчального процесу в аграрному ВНЗ. - C. 199-204.
  37. Дальченко П. Г., Руденко Д. В., Шурінова О. В., Компанієць І. В. Удосконалення методики проведення лабораторних робіт із курсу загальної фізики. - C. 205-209.
  38. Дуганець В. І. Паспортизація практичної підготовки студентів агроінженерних спеціальностей. - C. 210-219.
  39. Ибрагимов Т. Ш., Ибрагимова Г. Т. Технология создания методического обеспечения курса "Химия" для активизации самостоятельной работы студентов. - C. 220-225.
  40. Ожга М. М. Проблеми графічної підготовки майбутніх інженерів-педагогів у наукових дослідженнях. - C. 226-233.
  41. Олійник Ю. С. Експериментальна перевірка ефективності розробленої методики тестування знань з електромагнітних перехідних процесів майбутніх інженерів-електроенергетиків. - C. 234-241.
  42. Стаченко О. В., Рябчиков М. Л. Визначення готовності навчальної групи до використання кейс-методу в ході виробничого навчання за спеціальністю "Технологія виробів легкої промисловості". - C. 242-248.
  43. Хоменко В. Г. Установлення відповідності методичних систем навчання програмних засобів захисту інформації вимогам державного стандарту вищої освіти. - C. 249-256.
  44. Чуприна Г. П. Формування знань із програмних засобів захисту інформації на основі психічних моделей репрезентації понять. - C. 257-264.
  45. Ящун Т. В., Громов Є. В. Науково-методичні засади створення дистанційного курсу з дисципліни "Прикладне програмування". - C. 265-275.
  46. Становлення особистості

  47. Асманов А. Р. Формирование основ поликультурного общения будущих педагогов. - C. 276-280.
  48. Каньковський І. Є. Професійно необхідні якості інженера-педагога. - C. 281-287.
  49. Кравченко О. Б. Суть гуманістичних цінностей особистості. - C. 288-291.
  50. Кулешова В. В. Формування аналітичної компетенції викладачів технічних дисциплін. - C. 292-296.
  51. Олексенко В. М. Самореалізація студентів на заняттях із вищої математики. - C. 297-302.
  52. Приступа В. В. Проблеми формування та стан економічної компетентності майбутніх інженерів радіозв’язку. - C. 303-310.
  53. Приходько Г. І. Діяльність студентських спортивних гуртків і товариств вищих освітніх закладів України на початку ХХ ст.. - C. 311-315.
  54. Ремзі І. В. Удосконалення професійно-прикладної фізичної підготовки у вищих педагогічних закладах. - C. 316-320.
  55. Ротова Н. В. Особливості впровадження особистісно орієнтованого підходу в навчанні іноземних студентів. - C. 321-325.
  56. Смолин Ю. А., Смолина Н. Ю. Анализ основных структурных составляющих и их связей в управлении процессом технического творчества инженерно-педагогического направления. - C. 326-334.
  57. Шестопалюк О. В. Формування ключових компетенцій майбутніх педагогів. - C. 335-339.
  58. Відомості про авторів. - C. 340-344.
  59. До уваги авторів. - C. 345-346.
2012
№ 34-35
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського