Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2012/37<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція

  4. Майський Г. Ю. Наукові концепції з питань організації педагогічної практики. - C. 8-12.
  5. Яблочніков С. Л. Теоретичні аспекти безпеки системи освіти. - C. 13-17.
  6. Стратегія, методологія

  7. Васильєв І. Б., Бакатанова В. Б. Системно-компетентнісний підхід до формування змісту педагогічної підготовки майбутніх педагогів професійної школи. - C. 18-24 .
  8. Дмитренко Т. О., Яресько К. В. Методологічні засади науково-педагогічного дослідження: системний і багатовимірний аналіз. - C. 25-28.
  9. Ибрагимова Л. С. Проблемы подготовки будущих инженеров в современных условиях. - C. 29-33.
  10. Кулешова В. В. Особливості післядипломної інженерно-педагогічної освіти. - C. 34-39.
  11. Марченко Т. Н. Современные проблемы и перспективы математического образования инженера. - C. 40-45 .
  12. Харківська А. А. Підвищення якості вищої педагогічної освіти через використання новітніх інформаційних технологій. - C. 46-50.
  13. Зміст освіти

  14. Алимова Л. У. Принципы обучения в высшей школе как основной ориентир в преподавательской деятельности. - C. 51-54.
  15. Брюханова Н. О. Модель проектування системи педагогічної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 55-60 .
  16. Грецька Г. А. Особливості професійної діяльності інженерів-технологів фармацевтичної галузі та зміст підготовки у сфері охорони праці. - C. 61-67.
  17. Дніпровська Т. В. Практико-орієнтоване освітнє середовище як педагогічна умова процесу формування управлінської компетентності в майбутніх інженерів автотранспорту. - C. 68-73.
  18. Кузь Ю. М. Склад, структура і зміст компонентів моделі міжпредметних зв'язків при навчанні курсантів дисциплінам прикордонного контролю. - C. 74-80 .
  19. Лазарєва Т. А. Моделювання змісту творчого навчання з технологічного обладнання харчової галузі інженерів-технологів. - C. 81-88.
  20. Притуленко І. В. Аналіз моделей структурування навчального матеріалу як підґрунтя для формування вмінь з логічного структурування професійної інформації. - C. 89-95.
  21. Саркісова А. В. Навчання діяльнісно-орієнтованого визначення змісту технічного тексту майбутніх провідників міжнародного сполучення. - C. 96-100.
  22. Шабельник С. О. Витоки дизайнерської освіти. - C. 101-105.
  23. Яковенко Т. В. Структурні компоненти креативної компетентності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 106-111.
  24. Педагогічні технології

  25. Асманов А. Р., Мустафаева Э. И. Использование технологии программированного обучения на практических занятиях в вузе. - C. 112-117 .
  26. Борова Т. А. Сучасні технології управління професійним розвитком науково-педагогічних працівників вищого навчального закладу. - C. 118-122.
  27. Гордійчук Г. Б. Підготовка педагогів в умовах використання інформаційного освітнього середовища вищого педагогічного навчального закладу. - C. 123-130.
  28. Кириленко В. В., Кириленко Н. М. Організація і використання навчально-виховного середовища Інтернету у ВПНЗ із метою розвитку інформаційної культури студентів. - C. 131-135.
  29. Умерова Л. Д. Современные тенденции информационнo-коммуникационных технологий в подготовке будущих инженеров. - C. 136-140.
  30. Эмиросманова З. К. Элементы дистанционного обучения в подготовке студентов швейного профиля. - C. 141-147.
  31. Методика навчання

  32. Аметова Э. Р., Абибуллаева Г. С. Применение проблемного метода обучения в преподавании педагогических дисциплин. - C. 148-152 .
  33. Бардус І. О., Чуприна Г. П. Залучення студентів до викладацької діяльності як умова вдосконалення методичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 153-158.
  34. Бєлікова В. В. Діагностика професійних компетенцій інженера-педагога як педагогічна проблема. - C. 159-166.
  35. Білєр О. С. Метод поетапного засвоєння змісту навчального матеріалу при навчанні використання комп’ютерних технічних засобів навчання. - C. 167-173.
  36. Билялова И. Я. Декоративная стилизация на занятиях по дисциплине "Основы композиции". - C. 173-176.
  37. Бондаренко М. А. Методика розробки класу "Тест" для підсистеми управління тестовими завданнями. - C. 177-186.
  38. Васильева Л. И., Журавский А. А. Виртуальные лабораторные работы для студентов инженерно-педагогических вузов. - C. 187-195.
  39. Власюк І. В. Використання кейс-методу при формуванні професійної економічної термінології. - C. 196-201.
  40. Долгов О. І., Прокопенко О. О., Антоненко Н. С. Коефіцієнтна методика оцінювання навчально-виховного процесу. - C. 202-206.
  41. Жигалко С. Э. Понятие "critical reading" при формировании навыков чтения у будущих инженеров-педагогов. - C. 207-211.
  42. Ковальова Ю. О. Формування комунікативної компетенції створення вторинних наукових текстів у процесі вивчення іноземної мови. - C. 212-217.
  43. Кожевніков Г. К., Бондаренко Т. С. Педагогічна модель формування готовності до розробки та використання комп’ютерних навчальних систем у майбутніх інженерів-педагогів. - C. 218-223.
  44. Корольова Н. В. Теоретичне обґрунтування та розробка засобів управління процесом формування системи компетенцій із проектування методик навчання електроенергетичних дисциплін. - C. 224-230.
  45. Лавров А. І. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи з формування фахових знань майбутніх кваліфікованих робітників будівельного профілю. - C. 231-239.
  46. Лазарєв М. І., Алілуйко С. М. Метод навчання основ теорії технічних систем майбутніх інженерів-педагогів на основі формування системного мислення. - C. 240-246.
  47. Лелюк А. И. Электронный вид представления учебной информации и его распространение посредством сервиса e-mail (электронной почты). - C. 247-252.
  48. Олійник В. В. Формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 253-258.
  49. Олійник Ю. С. Тестування знань студентів із модулю "Особливості розрахунку несиметричних коротких замикань" дисципліни "Електромагнітні перехідні процеси". - C. 259-267.
  50. Шамилев Т. М., Сухтаева А. М. Практикум по математике для инженеров-педагогов с использованием пакета Excel. - C. 268-273.
  51. Швецова Г. А. Розробка методики навчання основ комп’ютерної графіки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей на основі структурно-діяльнісної моделі. - C. 274-278.
  52. Професійна психологія

  53. Асанова Ф. Б., Адабашев Б. В. Мотивація самостійної роботи студентів та її вплив на розвиток пізнавальної активності. - C. 279-282.
  54. Асанова Э. И., Мустафаев С. М. Психологические аспекты невербальной коммуникации подростков с признаками Интернет-аддикции. - C. 283-288.
  55. Кобец В. Н. Формирование мотивации достижения студентов - необходимое условие повышения их самоэффективности. - C. 289-294.
  56. Ремзі І. В., Аксьонов Д. В., Аксьонов В. В. Особливості розвитку мислення студентів вищих навчальних закладів педагогічного спрямування. - C. 295-299.
  57. Базелюк Н. В. Розвиток системи педагогічної освіти у Фінляндії в історичній перспективі. - C. 300-306.
  58. Становлення особистості

  59. Грохова Г. П. Рекреативна діяльність як різновид активного відпочинку майбутніх інженерів-педагогів. - C. 307-312.
  60. Дранко А. А. Теоретичний аналіз проблеми формування лідерських компетенцій курсантів-пілотів цивільної авіації. - C. 313-318.
  61. Кабусь Н. Д. Формування соціальної відповідальності майбутніх соціальних педагогів як умова їхнього особистісного саморозвитку. - C. 319-323.
  62. Кошелєв П. А. Проектування професійно важливих управлінських якостей у майбутніх магістрів. - C. 324-329 .
  63. Кравченко О. Б. Професійна культура фахівців правоохоронних органів. - C. 330-334.
  64. Леонова О. В. Формирование социокультурных компетенций будущих инженеров-педагогов. - C. 335-339.
  65. Михайленко О. А., Щедрина Е. В. Информатизация общества и социальная адаптация личности. - C. 340-344.
  66. Резніченко О. М. Досвід організації позааудиторної виховної роботи у вищих технічних закладах у другій половині ХХ століття. - C. 345-351.
  67. Тимощук Г. В. Теоретичні аспекти системи професійних цінностей економіста. - C. 352-356.
  68. Відомості про авторів. - C. 357-361.
  69. До уваги авторів. - C. 362-363.
2012
№ 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського