Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2013/40-41<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
Концепція
- Яковенко Т. В. Педагогічна творчість та педагогічна креативність в контексті професійної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 8-15.
Стратегія, методологія
- Хоменко В. Г. Сучасний стан та тенденції професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 16-22.
- Штефан Л. В. Сучасні підходи до організації інноваційної діяльності інженерів-педагогів на основі аналізу структури діяльності. - C. 23-28.
Зміст освіти…
- Алимова Л. У. Составляющие профессиональной компетентности современного преподавателя ВУЗа. - C. 29-32.
- Височина Т. М. Прогрессивные идеи и тенденции подготовки квалифицированных рабочих в АР Крым в 20-40 годы ХХ века. - C. 33-38.
- Долуда А. В. Визначення критеріїв проектування підприємств харчової промисловості у змісті навчання майбутніх інженерів. - C. 39-45.
- Ільмінська О. О. Визначення змісту навчання майбутніх фахівців харчової галузі технології м’яса та м’ясопродуктів. - C. 46-50.
- Кошелева Н. Г. Особливості проектування цілей та змісту педагогічної системи підготовки майбутніх економістів до інноваційної фахової діяльності. - C. 51-58.
- Каньковський І. Є. Структура та зміст компетенцій інженера-педагога. - C. 59-68.
- Лазарєва Т. А. Формування цілей професійної підготовки інженерів-технологів харчової галузі до науково-дослідної діяльності. - C. 69-74.
- Наумук О. В. Актуалізація змісту навчальної дисципліни "Адміністрування комп’ютерних мереж". - C. 75-79.
- Нещеретний Ю. М. Правова компетентність майбутніх фахівців з організації і регулювання дорожнього руху. - C. 80-83.
- Попов М. В. Проектування інтегрованого змісту методики навчання термодеформаційних процесів при зварюванні металів. - C. 84-91.
- Саркісова А. В. Структурні елементи діяльнісно-змістовної моделі модуля "Опалення вагона" дисципліни"Будова та експлуатація пасажирського вагона". - C. 92-96.
- Тиманюк В. Н. Интеллектуальная собственность как средство формирования профессионально-специализированных компетенций инженеров-педагогов. - C. 97-102.
- Усеінова Л. Ю. До питання комплексної професійно-практичної підготовки інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 103-109.
Педагогічні технології
- Абільтарова Е. Н. Результати перевірки педагогічних умов запровадження комп’ютерних технологій під час підготовки інженерів-педагогів охорони праці. - C. 110-115.
- Arkhipova T., Bailo M. Educational and scientific portals in organization of educational process at higher education establishments. - C. 116-120.
- Ибрагимова Г. Т. О некоторых элементах, повышающих активность работы первокус\рсника на лекции. - C. 121-127.
- Нізовцев А. В. Інформаційно-комунікаційні технології забезпечення професійної підготовки майбутніх інженерів. - C. 128-133.
- Осадчий В. В., Осадча К. П. Досвід впровадження автоматизованого навчального комплексу з дисципліни "Тестування програмного забезпечення". - C. 134-139.
- Радіонова А. О., Самойлова С. Л. Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання. - C. 140-145.
- Резніченко О. М. Умови ефективної позааудиторної роботи у вищих технічних навчальних закладах. - C. 146-150.
- Рябчиков М. Л., Борисенко Д. В. Проблематика аналізу практичної ефективності впровадження інформаційно-комунікаційних навчальних технологій. - C. 151-155.
- Стаченко О. В. Використання кейсових технологій на уроках виробничого навчання при вивченні дисципліни "Технологія швейних виробів" враховуючи міжпредметні зв’язки. - C. 156-161.
Методика навчання
- Агалець І. О. Обґрунтування методів формування знань і вмінь з дисципліни "Педагогічна іміджологія" у процесі професійної підготовки освітян. - C. 162-166.
- Алексєєв О. М. Типові тестові завдання для перевірки рівня сформованості вмінь і навичок студентів інженерних спеціальностей. - C. 167-170.
- Бочар Ю. І. Особливості навчання дисципліни "Редакційно-видавничі системи" інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 171-176.
- Дубініна О. М. Математична культура в системі професійної підготовки інженерів з програмного забезпечення. - C. 177-184.
- Ибрагимов Т. Ш. О создании дидактических условий работы с первокурсником, окончившим общеобразовательную школу на нерусском языке. - C. 185-190.
- Кузь Ю. М. Проектування методики навчання курсантів автоматизованим системам та засобам прикордонного контролю. - C. 191-195.
- Лазарєв М. І., Шматков Д. І. Розробка методики навчання неруйнівного контролю як інноваційний процес. - C. 196-200.
- Мітяшкіна Т. Ю. Теоретико-методичні питання формування графічної діяльності студентів на заняттях з нарисної геометрії, інженерної та комп’ютерної графіки. - C. 201-206.
- Ожго М. М. Системний аналіз навчальної літератури з 3D проектування. - C. 207-214.
- Олійник Ю. С. Розробка системи тестування знань студентів електроенергетичних спеціальностей з модулю "Система електропостачання промислових підприємств" дисципліни "Основні принципи виробництва, розподілу та споживання електроенергії". - C. 215-222.
- Пасічник М. В. Шляхи розробки тестових завдань для контролю читання майбутніх інженерів-педагогів. - C. 223-227.
- Пушкар О. І., Сергієнко О. В. Методичний підхід до підготовки інноваційних фахівців спеціальності "Технології електронних мультимедійних видань". - C. 228-235.
- Сукачова Г. П., Сукачова Т. І. Реалізація педагогічних умов формування мовленнєвої компетенції іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 236-240.
- Фіногєєва Т. С. Експерементальне дослідження ефективності моделі організації самостійної роботи майбутніх інженерів-педагогів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. - C. 241-248.
- Яценко Л. Р. Перспективы использования компьютерных деловых игр при подготовке студентов специальности "Социальная информатика". - C. 249-254.
Професійна психологія
- Дранко А. А. Педагогічні аспекти взаємодії в льотних екіпажах: основні підходи до аналізу проблеми. - C. 255-259.
- Зимогляд Н. С. Оцінка психологічної комфортності одягу в процесі навчання майбутніх стилістів. - C. 260-265.
- Сопнєва Н. Б., Федорик В. М. Стресові стани у студентів педагогічного ВУЗУ. Досвід соціального аналізу. - C. 266-277.
Становлення особистості
- Васюченко П. В. Проблемы трудоустройства выпускников профессионально-технических учебных заведений. - C. 278-282.
- Гриньова Я. Г. Вид правової свідомості особистості до правового розвитку держави й суспільства. - C. 283-288.
- Ібрагімова К. О. Дефініція поняття соціальна взаємодія, її види та основні теорії. - C. 289-293.
- Кононова Т. О. Лідерські якості студентів-іноземців з азійського регіону: аналіз рівня сформованості та шляхи формування у ВНЗ. - C. 294-297.
- Поплавська М. В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку. - C. 298-304.
- Посохова І. С., Олександрова Н. О. Проектування системи професійних якостей майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю в процесі вивчення фахових дисциплін. - C. 305-310.
- Відомості про авторів. - C. 311-314.
- До уваги авторів. - C. 315-316.
| 2013 | | № 40-41
|
|
|
|