Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2014/44<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Концепція

  4. Коваленко Д. В. Концепція професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога в умовах вищого навчального закладу. - C. 6-13.
  5. Зміст освіти

  6. Безпала Г. О. Компоненти фахової компетентності майбутніх учителів. - C. 14-18.
  7. Борисенко Д. В. Інформаційна "лавина" в освітньому процесі. - C. 18-24.
  8. Долуда А. В. Формирование содержания обучения будущих специалистов молочной промышленности проектированию технологических линий. - C. 24-33.
  9. Дубініна О. М. Адміністрування баз даних і управління версіями з теорії і практики циклу математичних дисциплін. - C. 33-41.
  10. Ржевська Г. С. Особливості формування інформаційної культури в іноземних студентів – майбутніх інженерів-педагогів. - C. 41-50.
  11. Рудевіч Н. В. Визначення професійних компетентностей інженера-електрика. - C. 50-59.
  12. Тиманюк В. Н. Пути повышения результативности профессиональной подготовки специалистов в области управления интеллектуальной собственности. - C. 60-67.
  13. Хоменко В. Г. Зміст дуальних технологічних компетентностей майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю. - C. 67-72.
  14. Педагогічні технології

  15. Бондаренко Т. С., Громов Є. В., Драгун В. В. Мобільна комп’ютерна система тестового контролю. - C. 73-79.
  16. Ковальська В. С., Мамін О. А. Управління професійно-технічними навчальними закладами засобами комп’ютерних технологій. - C. 80-86.
  17. Посохова І. С., Казачінер О. С. Підготовка педагога до використання різних видів оцінювання навчальних досягнень учнів. - C. 86-92.
  18. Методика навчання

  19. Бородієнко О. В. Модель розвитку професійної компетентності керівників структурних підрозділів із продажу послуг зв’язку для реалізації функцій управління на засадах коучингового підходу. - C. 93-97.
  20. Грушева А. А. Методика формування управлінської компетентності майбутніх економістів. - C. 98-103.
  21. Канюк Г. И., Чернюк А. М., Пугачова Т. Н., Безъязычный В. Ф., Солод Е. А. Постановка лабораторной работы "Энергоснабжение жилого дома с использованием энергии солнца". - C. 103-112.
  22. Лелюк А. И. Учебная практика – компонент комплексной подготовки младшего специалиста. - C. 112-116.
  23. Мураховськая-Печенежская Е.Ю. Перспективы совершенствования педагогических методик для повышения эффективности обучения на этапе перехода системы образования от фактологической к методологической. Синестетическая методика. - C. 117-122.
  24. Пермінова А. В. Використання позитивного досвіду методик навчання інженерів-педагогів швейного профілю другої половини ХХ століття в сучасних умовах. - C. 123-130.
  25. Пономарьова О.І. Використання новітніх комп’ютерних засобів у навчанні іноземної мови професійного спрямування. - C. 130-135.
  26. Сопнєва Н. Б. Особистісно-спрямована модифікація дидактичного процесу як фактор підвищення професійної компетентності випускників вищих навчальних закладів. - C. 136-141.
  27. Професійна психологія

  28. Гоголь И. А., Лебедева О. А. Юмор в педагогической деятельности. - C. 142-147.
  29. Кожина Г. В. Профілактика агресивної поведінки дітей як соціально-педагогічна проблема. - C. 147-152.
  30. Лисенко С. А., Салтанова Т. Г. Стан дослідження проблеми адаптації у вітчизняній науці. - C. 153-159.
  31. Панченко О. І. Сутнісний зміст дефініції "професійне мислення” особистості в психолого-педагогічній літературі. - C. 160-165.
  32. Становлення особистості

  33. Баранов П. Ю., Деревенец С. Н. Методика силовой подготовки как оздоровительній способ ОФП студентов ВУЗа. - C. 166-171.
  34. Василенко Г. В. Особливості соціально-педагогічної профілактики правопорушень студентської молоді у вищих навчальних закладах. - C. 171-175.
  35. Василенко О. М. Соціальна відповідальність у мікросередовищі: міждисциплінарний підхід. - C. 176-181.
  36. Марченко О. О. Професійно-важливі якості як основа іміджу майбутнього інженера-механіка. - C. 181-189.
  37. Мусхаріна Ю. Ю. Теоретичний аналіз особливостей професійної готовності майбутнього вчителя фізичної культури до оздоровчої діяльності. - C. 189-195.
  38. Штефан Л. В. Особливості формування інноваційної культури кураторів академічних груп у сучасних умовах. - C. 195-201.
  39. До уваги авторів. - C. 202-205.
2014
№ 44
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського