Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2016/52-53<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бардус І. О. Філософські засади концепції фундаменталізації професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 7-17.
  4. Харківська А. А. Демократизація управління освітою в контексті сучасних тенденцій розвитку вищої освіти. - C. 18-23.
  5. Баранов П. Ю., Косінська О. В. Проблеми комерціалізації прав на об`єкти інтелектуальної власності. - C. 24-31.
  6. Бондаренко Т. С. Комплексний моніторинг якості електронних освітніх ресурсів. - C. 32-44.
  7. Кіпоренко Г. С. Імплементація європейських стандартів вищої освіти при викладанні технічних дисциплін для майбутніх інженерів-педагогів. - C. 45-53.
  8. Khurana K., Riabchykov M. Competence analysis of fashion design curriculum in higher education system in transition economies. - C. 54-61.
  9. Maрченко О. Г. Методологічні засади формування освітнього середовища у вищих військових навчальних закладах авіаційного профілю. - C. 62-68.
  10. Дегтярьова Г. А. Результати експериментальної апробації концептуальної моделі розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічних дисциплін у системі післядипломної освіти. - C. 69-78.
  11. Коваленко Д. В. Характеристика особливостей професійно-правової підготовки інженера-педагога. - C. 79-86.
  12. Козлова О. Г. Ґенеза поняття "тезаурус" теорії управління освітою. - C. 87-92.
  13. Кочина В. В. Зміст і структура феномену "Культура професійного спілкування" в контексті професійної діяльності інженера-педагога. - C. 93-100.
  14. Круглик В. С., Осадчий В. В. Аналіз змісту професійної підготовки інженерів-програмістів. - C. 101-110.
  15. Кулешова В. В., Паюнова А. В. Аналіз впливу чинників соціальних мереж на підготовку майбутніх інженерів-педагогів. - C. 111-117.
  16. Лазарєв М. І., Мосієнко Г. М., Тарасенко А. І. Структура професійно орієнтованого змісту навчання електротехніки майбутніх інженерів-механіків. - C. 118-127.
  17. Лазарчук Г. В. До визначення суті професійної підготовки майбутнього інженера-педагога економічного профілю. - C. 128-135.
  18. Масич В. В. Обґрунтування суті поняття "Продуктивно-творча компетентність майбутнього інженера-педагога". - C. 136-142.
  19. Ryabchykova K. M. Dynamic curriculum for the extrapolation of innovative texhnologies in fashion. - C. 143-151.
  20. Харківский В. С. Відповідність структурних компонентів, критеріїв та показників розвитку правової компетентності фахівців медичної галузі у післядипломній освіті. - C. 152-158.
  21. Шапошник А. М. Формування концептуальної моделі поняття "хімічні процеси". - C. 159-165.
  22. Шаргун Т. О. Досвід підготовки інженерів залізничного транспорту у провідних навчальних закладах України на початку ХХ століття. - C. 166-173.
  23. Штефан Л. В. Проектувальна діяльність педагога в умовах реалізації морфологічної матриці інноваційних елементів уроку. - C. 174-179.
  24. Бабич Т. П. Використання соціальних мереж в процесі навчання майбутніх інженерів. - C. 180-195.
  25. Борзенко О. П. Використання освітніх комп'ютерних технологій у навчальному процесі ВНЗ. - C. 189-195.
  26. Дрокіна А. С. Удосконалення інформаційно-методичної компетентності студентів педагогічного ВНЗ засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 196-200.
  27. Лунячек В. Е. Трансфер технологій як складова процесу підвищення кваліфікації керівників освіти. - C. 201-210.
  28. Осадча К. П. Особливості організації тьюторського супроводу підлітків. - C. 211-216.
  29. Чеботарьова І. О. Організаційно-когнітивні аспекти технології формування комунікативної компетентності керівників ЗНЗ в Україні та розвинених країнах світу. - C. 217-226.
  30. Бакатанова В. Б., Васильєв І. Б. Персональний кумулятивний коефіцієнт як основа оцінювання знань із професійної педагогіки. - C. 227-233.
  31. Бєлікова В. В., Яковенко В. В. Методика формування інформаційної культури іноземних студентів на етапі допрофесійної підготовки в українському ВНЗ. - C. 234-246.
  32. Борисенко К. Б. Формування спеціальних компетентностей в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів географії. - C. 247-252.
  33. Громов Є. В., Ящун Т. В. Учет особенностей дисциплин цикла "Компьютерные технологии" в процессе подготовки студентов инженерно-педагогических специальностей. - C. 253-262.
  34. Давидова Ж. В. Формування герменевтичної компетентності менеджерів зовнішньоекономічної діяльності. - C. 263-268.
  35. Дубовець О. М., Рубан Н. П. Формування у студентів інженерного профілю умінь розв'язувати творчі завдання. - C. 269-281.
  36. Жаботинська Н. В., Кіреєв І. В., Перемот С. Д. Актуалізація базових знань студентів у процесі вивчення дисципліни "Перша долікарська допомога". - C. 282-287.
  37. Кашута В. Є., Рябова О. О. Формування професійних компетентностей студентів засобами активних методів навчання. - C. 288-293.
  38. Лазарєва Т. А., Рибакова О. О. Визначення підходів навчання майбутніх інженерів-технологів харчової галузі. - C. 294-301.
  39. Ліпейко В. Ф., Масловська Ю. С., Чувпило Р. І., Чувпило О. О. Особливості викладання історії в спеціальних навчальних закладах. - C. 302-308.
  40. Рудевіч Н. В. Засоби формування проектної компетентності у майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 309-319.
  41. Соколюк О. В. Компетентнісний підхід до формування фізкультурної компетентності майбутніх учителів. - C. 320-325.
  42. Чернявський В. В. Проектна діяльність курсантів морських вищих навчальних закладів при вивченні фізики. - C. 326-332.
  43. Добровольська А. М. Розвиток професійної мотивації майбутніх лікарів і провізорів у процесі формування IT-компетентності. - C. 333-352.
  44. Зеленин Г. И. Формирование иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогических специальностей. - C. 353-357.
  45. Armeisky O. S. Educational logistics as one of methods of technology teachers' mastery increasing in postgraduate education. - C. 358-363.
  46. Демент М. О. Формування у курсанта ДСНС України ціннісного ставлення до професійної діяльності. - C. 364-373.
  47. Масич С. Ю. Рефлексія як підґрунтя професійного саморозвитку викладача вищого навчального закладу. - C. 374-380.
  48. Резніченко О. М. Напрямки виховання майбутньої еліти в сучасних умовах. - C. 381-386.
  49. Романовський О. Г., Михайличенко В. Є. Роль самосовершенствания в духовном развитии человека и его механизмы. - C. 387-394.
  50. Шалімова І. М., Шалімова А. С. Педагогічні умови успішності професійної діяльності викладача вищого навчального закладу. - C. 395-403.
  51. До уваги авторів. - C. 404-410.
2016
№ 52-53
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського