Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2018/58<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Зеленін Г. І. Принципи змішаного навчання англійської мови для спеціальних цілей в інженерно-педагогічному ЗВО. - C. 5-11.
  4. Варич О. П., Савохіна М. В. Обмеження академічної свободи викладача закладу вищої освіти при розробці програми навчальної дисципліни. - C. 12-20.
  5. Кулешова В. В. Формування креативної компетентності майбутніх інженерів у процесі професійної підготовки. - C. 21-26.
  6. Лазарєв М. І., Мосієнко Г. М., Тарасенко А. І. Професійно-орієнтоване формування моделей електротехнічних пристроїв промислового обладнання. - C. 27-35.
  7. Паюнова А. В. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-педагогів у вищому навчальному закладі. - C. 36-41.
  8. Бондаренко Т. С., Агєєва О. О. Моніторинг якості професійної підготовки кваліфікованих робітників залізничного профілю: стан та проблеми організації. - C. 42-53.
  9. Васильєва Н. Г. Особливості реалізації особистісно-орієнтованої технології навчання під час вивчення правових дисциплін у неюридичних закладах вищої освіти. - C. 54-61.
  10. Дегтярьова О. А. Оцінювання професійної компетентності керівників шкіл у США. - C. 62-70.
  11. Рябчикова К. М. Віртуальна мобільність і міжкультурна компетентність у процесі навчання дизайнерів одягу. - C. 71-77.
  12. Смоліна І. С., Щетиніна О. С. Організація самостійної роботи студентів із використанням масових відкритих онлайн-курсів. - C. 78-84.
  13. Ящун Т. В., Громов Є. В. Педагогічні аспекти навчання програмуванню на C# засобами створення багатомодульного проекту. - C. 85-95.
  14. Алєксєєва Г. С. Модель формування інформаційної культури іноземних студентів інженерно-педагогічних спеціальностей. - C. 96-105.
  15. Бардус І. О. Критерії та показники ефективності методичної системи фундаменталізованої професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 106-112.
  16. Березенська С. М. Експериментальне дослідження ефективності навчання електротехніки в умовах змішаного освітнього процесу. - C. 113-120.
  17. Столітній А. В. Навчання прокурорів роботі з функціоналом Єдиного реєстру досудових розслідувань. - C. 121-128.
  18. Куруч А. В. Патріотизм як основа політичної компетентності: досвід Турецької Республіки. - C. 129-134.
  19. Лузан Л. О. Формування комунікативної компетентності керівника освіти в процесі професійного розвитку. - C. 135-142.
  20. Стонога А. О. Процес формування педагогічного іміджу. - C. 143-148.
  21. До уваги авторів. - C. 149-155.
2018
№ 58
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського