Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2020/67<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Проблеми інженерно-педагогічної освіти
: зб. наук. пр..- Харків
Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бакатанова В. Б., Потьомкіна К. Г. Алгоритм формування навчальної мотивації здобувачів професійної освіти. - C. 7-17.
  4. Починкова М. М. Формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи як процес. - C. 18-26.
  5. Kharkivska A. A. The competency-based approach as methodology of professional training of future teachers in the conditions of education informatization. - C. 27-35.
  6. Андреєв М. В., Маркова В. М., Мефанік М. С. Інформаційно-технологічна компетенція як складова професійної компетентності викладача. - C. 36-43.
  7. Черненко Ю. Ю. Сучасний стан підвищення кваліфікації викладачів ЗВО у сфері інтелектуальної власності. - C. 44-54.
  8. Бруєва В. А. Контекстно-концентричний підхід до професійної підготовки магістрів з управління інтелектуальною власністю. - C. 55-64.
  9. Варич О. П., Савохіна М. В. Теоретико-правові аспекти проектування силабусу. - C. 65-73.
  10. Zelenin G. I. Pedagogical conditions of communicative competence development of future teachers of engineering disciplines. - C. 74-80.
  11. Кузнецова О. А. Програма формування готовності до реалізації просвітницької роботи майбутніх учителів музичного мистецтва зі школярами. - C. 81-91.
  12. Sarkisova A., Luchentsova I. Ways of intensification of English teaching for future graduates of non-language specialties. - C. 92-99.
  13. Брославська Г. М. Smart-технології – об’єктивний фактор формування інструментальних компетентностей. - C. 100-107.
  14. Лунячек В. Е., Рубан Н. П., Кравчук Н. Л. Оцінювання сформованості компетентності в сфері охорони і захисту прав інтелектуальної власності у працівників закладів загальної середньої освіти засобами кваліметрії. - C. 108-119.
  15. Покроєва Л. Д., Остапенко А. С. Форми роботи з розвитку методичної компетентності вчителів технологій у системі післядипломної освіти. - C. 120-129.
  16. Харківський В. С. Діджиталізація освітнього процесу в закладах післядипломної медичної освіти. - C. 130-136.
  17. Козловський Ю. М., Козловська І. М., Дольнікова Л. В. Експериментальний аналіз практики інтеграційних процесів у професійній освіті. - C. 137-146.
  18. Куруч А. В. Формування національної ідентичності як основа національної безпеки України. - C. 147-154.
  19. Шарлай Н. М. Життєвий шлях, основні періоди та напрями наукової діяльності О. О. Богомольця. - C. 155-161.
  20. Лю Яньші, Кравченко Г. Ю. Підготовка перекладачів-бакалаврів у закладах вищої освіти Китаю. - C. 162-170.
  21. Щербак І. В. Аналіз стратегічних досліджень позиціонування провідних університетів країн Європи в міжнародному інформаційному просторі. - C. 171-178.
  22. Інформація. - C. 179-184.
2020
№ 67
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського