Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71613/2013/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Завацька Н. Є. Особливості цілісного адаптаційного процесу особистості у соціальних системах та інтернет-мережі. - C. 6-14.
- Александровская В. Н. Проблема идеального "образа-я" в зарубежной психологии личности. - C. 15-23.
- Афанасенко Л. А. Проблема розвитку професійної самосвідомості студента-аграрія в умовах соціально-психологічного тренінгу. - C. 24-29.
- Афоніна І. Ю. Копінг-ресурси особистості як складові інтегрованої поведінки в процесі адаптації до важких життєвих ситуацій. - C. 30-38.
- Борозенцева Т. В., Малюта А. Н. Деятельностные аспекты в решении социально-личностной проблематики и построении гражданского общества. - C. 39-44.
- Боханова Л. В. Соціально-психологічні детермінанти симптомів тривожності у дітей дошкільного віку. - C. 45-54.
- Bohoncova Y. O. Psychology of future professional self-determination of modern seniors. - C. 55-60.
- Бугайова Н. М. Психологічні особливості формування мотивації до занять фізичною культурою у студентів вищих навчальних закладів. - C. 61-70.
- Гамага О. О. Загальні теоретичні моделі ефективності управлінської діяльності керівника. - C. 71-78.
- Garkavet’s S. Effect of transformation processes in the formation destructive values ukrainian citizens. - C. 79-82.
- Gerasymenko М. М. Gender stereotypes and the problem of economic socialization of students. - C. 83-88.
- Єргакова Ю. Г. Аналіз соціально-психологічних особливостей дезадаптивної поведінки підлітків в умовах інтернатних навчальних закладів. - C. 88-94.
- Zavatskaya N. E., Borovskay V. S. Effect of confidence on the socio-psychological adaptation of students. - C. 94-99.
- Завацька Н. Є., Дюкарєва О. Ю. Особливості вплив самооцінки на ефективність навчальної діяльності студентів вищих навчальних закладів. - C. 100-105.
- Завацька Н. Є., Нікішина Ю. В. Соціально-психологічні особливості духовно-особистісного становлення студентської молоді. - C. 106-113.
- Задорожна О. М. Дослідження гендерних відмінностей у формуванні життєвих перспектив старшокласників. - C. 114-121.
- Зеленская В. Ю. Теоретические предпосылки изучения социальных проявлений психологических защитных механизмов у подростков. - C. 122-128.
- Камбалова Т. С. Дослідження гендерних особливостей формування життєвих сценаріїв особистості в юнацькому віці. - C. 129-137.
- Karamushka L. M., Shevchenko A. M., Ivkin V. M. Organizational culture of secondary educational institutions: staff’s’ assessment of real and desirable types of culture. - C. 138-143.
- Карамушка Т. В. Типи та чинники розвитку кар’єрних орієнтацій у аспірантів. - C. 144-149.
- Киреева З. А. Невербальные репрезентации времени. - C. 150-158.
- Кононенко А. О. Диференціальна модель самопрезентації особистості. - C. 159-164.
- Кузікова С. Б. Дослідження змістово-дієвих характеристик саморозвитку в юнацькому віці. - C. 165-171.
- Левченко В. В. Соціально-психологічні засоби зниження проявів гіпердинамічного синдрому у дітей шкільного віку. - C. 172-179.
- Литвиненко О. О. Емпіричні можливості дослідження психологічних механізмів сприймання літературних текстів. - C. 180-186.
- Літвінова О. В. Психологічні аспекти взаємодії поколінь як історично та культурно змінюваного явища. - C. 187-194.
- Лосієвська О. Г. Аналіз підходів до проблеми комуникативних компетенцій професіоналізму студентів у системі вищої освіти. - C. 195-201.
- Ляльчук Г. Д. Аналіз соціально-психологічних чинників деструкції родинних зв'язків у сім'ях трудових мігрантів. - C. 202-208.
- Маврич С. И. Изучение феномена обесценивания состояния здоровья людей трудоспособного возраста. - C. 209-217.
- Макарова Л. Л. Теоретико-емпіричний аналіз особливостей національної самосвідомості молоді. - C. 218-226.
- Максимова Е. В. Духовно-нравственные ценности в представлениях современной студенческой молодежи. - C. 227-235.
- Mechetnyj Ju. M., Kratinova I. P., Mechetnyj A. Ju. Psychic norm as a multidimensional personality criterion which determines the vectors of its adaptation strategies. - C. 236-242.
- Мітічкіна О. О. Соціально-психологічні особливості організаційної культури закладу вищої освіти. - C. 242-248.
- Носко О. П. Аналіз матримоніальних уявлень як чинника суб’єктивного благополуччя молодих людей у шлюбі. - C. 249-255.
- Онуфрієва Л. А. Психологічна культура і професійне становлення майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 256-261.
- Пащенко С. Ю. Вплив академічної мобільності на особливості професійної діяльності педагога ВНЗ. - C. 262-277.
- Пелешенко О. В. Психологічні особливості різних видів анімалотерапії в системі комплексної допомоги дітям з особливими потребами. - C. 278-286.
- Пілецька Л. С. Вплив зовнішніх чинників на професійну мобільність особистості. - C. 287-293.
- Пономарьова Н. С. Вплив емоційно-вольових та індивідуально-типологічних особливостей підлітків на процес їхньої ресоціалізації у закритих навчальних закладах. - C. 294-298.
- Поцулко О. А. До питання про вплив комунікацій на формування особистості дитини підліткового віку (11-16 років). - C. 299-308.
- Пчельникова Е. И. Психологические аспекты проявления тревоги смерти у сотрудников психиатрических отделений. - C. 309-316.
- Радченко О. Б. Взаємостосунки працівників у колективі як чинник організаційних конфліктів у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 317-326.
- Радчук В. М. Шлюбно-сімейні стосунки у предметному просторі психологічного дослідження. - C. 327-333.
- Світич С. А. Психологічні аспекти підготовки педагогів до роботи з соматично ослабленими учнями молодшого шкільного віку. - C. 334-341.
- Сидоренко А. В. Структурні компоненти психологічної готовності молоді до сімейних стосунків. - C. 342-348.
- Cкляр П. П., Мамаєв Д. Ю. Гендерні стереотипи як чинник соціалізації студентів гуманітарних спеціальностей. - C. 349-360.
- Харченко В. Є. Економічні уявлення молоді як показник рівня адаптації до умов сучасного ринкового середовища. - C. 361-368.
- Чернікова А. О. Стилі виховання, що впливають на формування юнацького егоцентризму. - C. 369-375.
- Chernykh L. А. Analysis of communicative culture formedness of future specialists in the sphere "person-person”. - C. 376-385.
- Чумакова Д. В. Психологічні особливості явища інтернет-адикції. - C. 386-392.
- Шевченко О. В. Дослідження професійної адаптації у дорослих з вадами зору. - C. 393-399.
- Яремчук В. В. Соціально-психологічні аспекти формування девіантної поведінки особистості в умовах соціокультурного простору. - C. 400-406.
- Ходакевич О. Г. Оцінка студентами функціональної ролі грошей: вплив соціально-демографічних, соціально-професійних та соціально-економічних чинників. - C. 407-413.
- Блискун О. О. Сучасний соціокультурний контекст процесу реінтеграції молоді: до постановки проблеми. - C. 414-418.
- Вихідні дані.
| 2013 | | № 1 (30)
|
|
|
|