Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71613/2015/3<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи
: зб. наук. пр..- Сєвєродонецьк

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Журба А. М. Зміст програми соціально-психологічної корекції особистісних деструкцій при тимчасовій втраті працездатності. - C. 6-12.
  4. Козьменко О. І. Роль природи у формуванні національного характеру канадців. - C. 12-20.
  5. Ананова І. В. Теоретичний огляд основних підходів до вивчення почуття провини. - C. 20-29.
  6. Бабатіна С. І. Особливості побудови та змісту життєвої стратегії особистості юнацького віку. - C. 29-39.
  7. Білик Т. М. Особливості мислення в контексті мовленнєвого іміджу. - C. 39-46.
  8. Білоус Р. М., Охріменко В. О. Вплив часової перспективи на життєстійкість молоді. - C. 46-54.
  9. Бохонкова Ю. О., Завацький В. Ю. Життєва ситуація як психологічний феномен: змістовна та структурна характеристика. - C. 54-64.
  10. Бочелюк В. В. Генезис поняття копінг-поведінки особистості: теоретико-методологічний аналіз. - C. 64-71.
  11. Боярин Л. В., Завацький Ю. А. Деякі аспекти феномена субʼєктивного благополуччя особистості та причин його виникнення. - C. 71-81.
  12. Брюховецька О. В. Рівні розвитку толерантності до взаємодії із суб’єктами навчально-виховного процесу – одного з компонентів професійної толерантності керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 81-87.
  13. Вакуленко І. О. Дефініції та компонентна структура батьківської компетентності у сім’ях, що мають дітей з особливими освітніми потребами. - C. 87-96.
  14. Ващенко І. В., Жигаренко І. Є., Завацька Н. Є., Кравченко К. В. Соціально-психологічні особливості ставлення батьків до дитини як чинник успішності їх взаємодії. - C. 97-104.
  15. Вірна Ж. П., Кандиба М. О. Емоційна зрілість психолога: тенденції і закономірності прояву в структурі професійної толерантності. - C. 104-119.
  16. Волченко Л. П. Про деякі результати емпіричного дослідження соціальних уявлень старших школярів. - C. 119-126.
  17. Гарькавець С. О. Студентська молодь та соціально-психологічні впливи у контексті інсталляції вимог трансформаційного суспільства. - C. 126-134.
  18. Гошовська Д. Т., Гошовський Я. О. Психологічна реінтеграція особистості в умовах глобальних трансформацій: засадничі положення. - C. 134-142.
  19. Грицюк І. М. Особливості мотивації молодших школярів, які мають проблеми з поводження. - C. 142-150.
  20. Донець О. І. Особливості сприйняття власного тіла у жінок в юнацькому віці. - C. 150-157.
  21. Дріга Т. Г. Контент-аналіз поняття "Асертивність". - C. 158-165.
  22. Дубовик М. О. Батьківські стилі виховання та сексуальна поведінка осіб з розладами аутистичного спектра. - C. 165-174.
  23. Завацька Н. Є., Донець О. І., Журба А. М. Соціально-психологічні чинники деструктивних особистісних проявів в системі політичного мислення. - C. 174-183.
  24. Завацька Н. Є., Сербін Ю. В. Теоретико-методологічні засади вивчення проблеми адаптації студентів до навчання у вищих навчальних закладах. - C. 183-191.
  25. Ковалёва М. В. Взаимосвязь временных децентраций с психологическими защитными механизмами. - C. 191-199.
  26. Кононенко О. І. Диференціація видів перфекціонізму особистості. - C. 199-207.
  27. Крайлюк А. І. Вибір шлюбного партнера: теоретичні аспекти. - C. 207-215.
  28. Кушнир Е. А. Изучение особенностей женщин с осложнениями протекания беременности. - C. 215-223.
  29. Лемещенко О. Р. Аналіз наукових підходів до вивчення феномену "батьківство”. - C. 223-231.
  30. Літвінова О. В. Проблема соціально-психологічної адаптації особистості в ситуації зміни соціального середовища. - C. 231-238.
  31. Літвінова О. В., Коробова А. О. Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційної сфери дитини з аутизмом. - C. 238-248.
  32. Магдисюк Л. І. Розробка та апробація авторської методики дослідження психологічної готовності до виходу на пенсію. - C. 248-256.
  33. Мазяр О. В. Особистісна проблематика учасників валютних торгів. - C. 257-264.
  34. Макогончук Є. С. Психологічні особливості гандикапізму депривованих дітей. - C. 264-272.
  35. Михайлишин У. Б. Вплив групових цінностей на становлення соціальної зрілості студентства. - C. 272-279.
  36. Мітічкіна О. О., Кочубєй І. В. Проблема суб’єктивного контролю особистості у сучасній психології управління персоналом. - C. 280-285.
  37. Мотрук Т. О. Дослідження особливостей емоційних станів ігрозалежних юнаків. - C. 286-293.
  38. Нежинська О. О. Особливості "Я-образу" керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 293-300.
  39. Никоненко Л. В. Роль медіа в становленні політико-правової свідомості особистості. - C. 300-309.
  40. Овсянников М. В. Методологические подходы к исследованиям аддиктивных расстройств у больных шизофренией. - C. 309-318.
  41. Пастух Л. В. Аналіз ефективності психологічної програми розвитку сензитивності особистості практичних психологів системи освіти. - C. 318-328.
  42. Підбуцька Н. В. Психологічні предиктори академічних досягнень майбутніх інженерів. - C. 329-337.
  43. Пілецька Л. С. Психологічні особливості самореалізації особистості в умовах шлюбу. - C. 337-344.
  44. Ружицька М. С. Почуття когерентності як складова концепції салютогенезу. - C. 345-355.
  45. Савченко О. В. Система знань про рефлексію як елемент рефлексивної компетентності особистості. - C. 356-366.
  46. Сахно С. В. Особливості рефлексії засуджених жінок в умовах позбавлення волі. - C. 367-376.
  47. Сіпко Л. О. Огляд соціально-психологічних проблем вимушених переселенців в сучасній Україні. - C. 376-384.
  48. Сірко Р. І. Деякі аспекти підготовки психологів у вищих навчальних закладах до практичної діяльності в системі ДСНС України. - C. 384-392.
  49. Тавровецька Н. І. Теоретико-методологічний аналіз дефініції "життєва позиція" особистості. - C. 392-399.
  50. Терещенко А. М. Психологічні особливості оптимізму у фахівців соціономічних професій. - C. 400-407.
  51. Ткаченко Н. В. Специфіка психологічної роботи з педагогічно занедбаними дітьми молодшого шкільного віку. - C. 407-414.
  52. Фінів О. Я. Феномен особистісної безпеки та його кореляція із психозахистом. - C. 414-421.
  53. Харченко В. Є. Екстремальна ситуація як психологічна проблема: теоретичні та прикладні аспекти. - C. 422-431.
  54. Шамлян К. М. Проблема волі як проблема самосуб’єктних відносин. - C. 431-439.
  55. Шебанова В. І. Методика спрямованого ретроспективного аналізу на тему "мої відносини з їжею" (МТРА-їжа). - C. 439-447.
  56. Спицька Л. В. Особистісні деструкції неповнолітніх як чинник делінквентної поведінки. - C. 448-453.
  57. Богучарова О. І. Практика психологічного супроводження здоров’я як посилення суб’єктності особистості. - C. 454-461.
  58. Дубчак О. Б. Розвиток психологічної компетентності учителів у процесі підвищення кваліфікації. - C. 462-471.
  59. Zavatsky V. Yu. Сriteria for an evaluating the process effectiveness of the social adaptation in the period of post-traumatic stress. - C. 471-477.
  60. Лучків В. З. Онтогенетична динаміка асертивності в юнацькому віці. - C. 478-485.
  61. Свинаренко Ю. В. Особливості нарцисичної регуляції особистості дівчат з різним типом прихильності до партнера. - C. 486-493.
  62. Федан О. В. Особливості автентичності практичного психолога:теоретичний аналіз. - C. 493-500.
  63. Гришина Т. А. Особистісні прояви екосвідомості та етапи формування екологічної спрямованості у контексті особистісних станів і властивостей особистості. - C. 500-505.
  64. Вихідні дані. - C. 506.
2015
№ 3 (38)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського