Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71613/2017/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Теоретичні і прикладні проблеми психології та соціальної роботи : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Акімова Л. Н. Теоретичні моделі психологічної безпеки особистості. - C. 6-14.
- Бабиянц К. А., Талалаева Л. Б. Психологические особенности этнической идентичности у подростков с различной культурно-конфессиональной принадлежностью. - C. 15-23.
- Бабій О. І. Структура особистості, схильної до переживання особистісної безпеки/небезпеки. - C. 23-29.
- Борець Ю. В. Соціальна компетентність як інтегральна характеристика розвитку особистості. - C. 29-38.
- Боярин Л. В., Макогон В. К. Теоретичні засади формування ефективного стилю управлінської діяльності в системі освіти. - C. 38-45.
- Волобуєв В. В. Тривожні та депресивні прояви у постраждалих унаслідок техногенних аварій і катастроф у віддаленому періоді після застосування диференційованої психотерапії. - C. 45-54.
- Vyazovskaya O. V. The role of self-assessment in professional development of representatives of socionic professions. - C. 54-59.
- Гарькавець С. О. Конкурентна віктимність та її психологічні механізми. - C. 59-67.
- Дворніченко Л. Л. Психологічні особливості креативності майбутніх психологів – консультантів. - C. 67-75.
- Железнякова Ю. В. Адиктивна поведінка як наслідок суб’єктивного почуття самотності молодших підлітків. - C. 75-83.
- Карпенко А. П. Феномен автентичності особистості працівників інженерно-технічних спеціальностей. - C. 83-92.
- Кім О. В. Подолання травмуючих подій у дітей. - C. 92-100.
- Кіреєва З. О., Мазурик В. М. Особливості проектування життєвого шляху жінками. - C. 100-108.
- Кіреєва З. О., Швайкін С. А. Особливості психологічного благополуччя у індивідів з порушенням сердцево-судинної системи. - C. 108-118.
- Ковальчук А. А. Феномен адаптованості як предмет наукового аналізу. - C. 118-128.
- Круцюк О. В. Явище волонтерської діяльності в контексті наук людинознавства: підходи, концепції, теорії, моделі. - C. 128-139.
- Labezna L. P. Substantive procedural bases for the implementation of the program for the formation of adaptive coping strategies for student youth. - C. 139-145.
- Лосієвська О. Г. Теоретичні засади створення корекційно-розвивальної програми коммуникативних компетенцій професіоналізму у майбутніх фахівців гуманітарного профілю. - C. 145-153.
- Маслов М. Н. Об аутодеструктивных явлениях, механизмах, причинах и последствиях проявления деструктивной агрессии в актуальном социальном пространстве. - C. 153-163.
- Мітічкіна О. О. Проблема кризи ідентичності у студентів та практика психологічної допомоги щодо її подолання. - C. 163-173.
- Мітічкіна О. О., Кочубєй І. В. Основні напрямки дослідження професійного самовизначення у сучасній психології. - C. 173-181.
- Мітічкіна О. О., Нікіфоров Н. В. Соціально-психологічні проблеми професійного самовизначення особистості. - C. 181-189.
- Мітічкіна О. О., Перепелиця О. А. Соціально-психологічні чинники підліткової агресивності. - C. 189-197.
- Myhaylyshyn U. B., Zavatskyi V. Yu. Analysis of modern approaches to the formation of the organizational culture of applicants for higher education. - C. 198-207.
- Новицкая Л. В., Завацкая Н. Е. Социально-психологические аспекты проблемы адаптации личности зрелого возраста в кризисные периоды жизни. - C. 207-214.
- Ovsyannikov M. V. Analysis of approaches to the structure of self – consciousness in modern psychology. - C. 214-220.
- Piletska L. S., Zavatskyi Yu. A., Zhurba A. N. Psychological resources of social and professional mobile identity through the prism of copy-behavior of the person. - C. 220-229.
- Позднякова Е. А. Кризис среднего возраста: анализ субъективных переживаний и стратегии преодоления. - C. 229-238.
- Сеник О. М., Мандзик Т. М., Різник Р. М. Дослідження динаміки часової перспективи студентської молоді (на прикладі студентів м. Львова). - C. 238-246.
- Tkacz Т. V. Psychospołeczny aspekt czasu w źyciu człowieka. - C. 246-252.
- Тоба М. В., Жигаренко І. Є., Боярин Л. В. До вивчення проблеми соціально-психологічної адаптації особистості у науковій літературі. - C. 252-261.
- Траверсе Т. М. Психологічні аспекти конфлікту як виду політичного протистояння. - C. 262-269.
- Fedorov A. Yu. Socially-psychological features of organizational culture of managers of educational institutions. - C. 269-276.
- Чепрасова Э. М. Психологические особенности реализации духовных ценностей у лиц с различным уровнем субъективного благополучия. - C. 276-285.
- Черних Л. А. Соціальна адаптація дітей дошкільного віку з порушенням зору. - C. 285-295.
- Черних-Лупан К. О. Особливості емоційно-вольової сфери дітей після перенесення тяжких соматичних захворювань. - C. 295-303.
- Chubova I. I. Conceptual foundations of the program for the formation of individual styles in managerial activities of managers-еducators. - C. 303-311.
- Shilovа О. І., Donets O. I. Socio-psychological factors of the motivational activity of the individual and the formation of a social stereotype in her professional activities. - C. 311-318.
- Шорохов А. Г., Шорохова О. И. Исследование проблем психического и психологического здоровья в психологии. - C. 318-327.
- Шocтя I. В. Сoцiaльнo-психoлoгiчнi oсoбливoстi рoзвитку кoмпетентнoстi у прoфесiйнoму спiлкувaннi. - C. 327-335.
- Вихідні дані. - C. 336.
| 2017 | | № 1 (42)
|
|
|
|