Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2013/108.2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 3. Актуальні проблеми загальної освіти в сучасних умовах

  4. Пригодій М. А. Актуальні питання запровадження профільного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах.
  5. Тименко В. П. Наступність формування базових понять з навчального предмета "Технології" в учнів початкової і основної школи.
  6. Багінська О. В. До питання формування рухової функції школярів у процесі навчання фізичної культури.
  7. Бондар Н. О. Оцінювання навчальних досягнень учнів з креслення.
  8. Вітченко А. М. До проблеми збереження та зміцнення здоров’я дітей молодшого шкільного віку засобами дихальної гімнастики.
  9. Гаркуша С. В. Компоненти професійної майстерності майбутніх учителів фізичної культури.
  10. Говоров Є. М. Аналіз сучасних методів вирішення творчих задач на заняттях з технічної творчості учнів.
  11. Джевага Г. В. Прояви творчості у процесі виконання учнями навчальних дослідницьких проектів.
  12. Дрозденко Н. М. Формування інтересів учнів до професій побутового обслуговування як педагогічна проблема.
  13. Підгайна В. М., Видра О. Г. Проблеми професійного самовизначення сучасних учнів старшої школи.
  14. Радченко О. А. Сучасні підходи до агровиробничої підготовки учнів на уроках технології.
  15. Рябченко В. Г. Ефективність впровадження диференціації фізичних навантажень у дівчаток 7-8 років з різною тілобудовою в процесі фізкультурно-оздоровчих занять.
  16. Ситников О. П. Розв’язання фізичних задач за допомогою функціональних математичних моделей для студентів інженерних спеціальностей.
  17. Турчина Л. А. Профориентационная работа в учебно-воспитательном процессе общеобразовательной школы.
  18. Янко Н. О. Текст як основа формування стилістичних умінь в учнів початкових класів.
  19. Грищенко С. В., Носко М. О. Навчання руховій активності студентів вищих навчальних закладів, хворих на дитячий церебральний параліч.
  20. Ткачук С. І. Актуальні проблеми професійної підготовки вчителя трудового навчання у вищих педагогічних навчальних закладах.
  21. Торубара О. М. Застосування новітніх інформаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів.
  22. Бараненкова Н. А. Навчання безперекладному читанню фахової літератури.
  23. Белан Т. Г. Характеристика моделі професійної адаптації майбутніх учителів технологій у процесі педагогічної практики.
  24. Борисенко В. В. Етапи формування професійно-мовленнєвих компетенцій студентів-економістів.
  25. Вихор В. Г. Моделювання підготовки майбутніх учителів до управління навчальною діяльністю учнів.
  26. Гагіна Н. В. Використання кооперативних структур для формування навичок і вмінь іншомовної комунікації.
  27. Голець В. В. Методологія підготовки лекцій з соціології.
  28. Горчинська К. В. Методика розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх учителів технологій у процесі вивчення курсу "Композиція костюма".
  29. Гречановська О. В. Використання фольклорної української пісенної творчості у процесі викладання культурологічних дисциплін у технічних ВНЗ.
  30. Давиденко П. А. Підготовка вчителя фізики та технологій до організації позаурочної діяльності учнів.
  31. Денисенко В. В. Науково-дослідна робота – основа розвитку технічної творчості майбутніх вчителів технологій.
  32. Дрозденко В. М. Психолого-педагогічні аспекти застосування інтерактивних технік для студентів вищих навчальних закладів.
  33. Єрмоленко А. О. Використання сучасних педагогічних технологій у навчально-виховному процесі педагогічного університету за спеціальністю "Історія".
  34. Киричок І. І. До проблеми розвитку перцептивної техніки у майбутніх вчителів.
  35. Клімов О. М. Обґрунтування системи педагогічних технологій формування інформаційної компетентності майбутніх учителів.
  36. Ковбаса Ю. М., Пупій Л. В. Шляхи подолання неуспішності учнів професійно-технічних навчальних закладів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
  37. Ковбаса Т. І., Родько Ю. О. Виховання колективізму в майбутніх кухарів в умовах професійно-технічного навчального закладу.
  38. Козерук Ю. В. Порівняння основ формування рухових умінь і навичок в процесі фізичного виховання та трудової діяльності.
  39. Коломієць Н. В. Компетентнісний підхід у вивченні та викладанні права: метод сократичного діалогу.
  40. Коньок М. М. МІжпредметні зв’язки як фактор оптимізації процесу підготовки майбутніх вчителів технологій.
  41. Корогод Т. О. Компетентнісний підхід до організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних спеціальностей у процесі навчання іншомовного професійного спілкування.
  42. Кужельний А. В. Проблема готовності студентів до саморозвитку у галузі професійної освіти.
  43. Лисенко Л. Л. Актуалізація науково-дослідної роботи майбутніх учителів фізичної культури у формуванні здатності їх до креативно-інноваційної діяльності.
  44. Лопутько О. А. Особливості поетапної організації самостійної роботи з іноземної мови у вищих навчальних закладах МВС України.
  45. Лучкевич В. В., Кемінь Г. М. Організація самостійної роботи студентів у процесі навчання іноземної мови у вищій школі.
  46. Мінько Н. П. Технічні знання – ключовий компонент підготовки вчителя технологій.
  47. Макарова Г. Г. Роль наукової бібліотеки у формуванні виховного потенціалу майбутнього вчителя як елемент його професійного розвитку.
  48. Неговський І. В. Шляхи вдосконалення викладання технічних дисциплін у майбутніх учителів технологій в умовах гуманітарної спрямованості.
  49. Панченко В. І. Застосування технології розвитку критичного мислення при викладанні "Історії України".
  50. Пеньковець Д. В. Формування професійно особистісних якостей у майбутніх вчителів фізичного виховання як психолого-педагогічна проблема.
  51. Пермінова В. А. Визначення особливостей професійно-орієнтованої підготовки майбутніх бакалаврів права.
  52. Пискун О. М. Активні методи навчання у фаховій підготовці майбутніх вчителів обслуговуючої праці.
  53. Повечера І. В. Розробка системи навчальних завдань самостійної роботи з загальнотехнічних дисциплін.
  54. Полетай О. М. Експериментальна перевірка ефективності впливу педагогічних умов та навчально-методичного комплексу на підготовку майбутніх учителів трудового навчання до роботи з технічно обдарованими дітьми.
  55. Пригодій А. В. Компоненти практико-орієнтованої підготовки майбутніх учителів технологій.
  56. Проніков О. К. Організація педагогічної практики майбутніх учителів фізичної культури на початку ХХІ століття.
  57. Ребенок В. М. Особливості фахової підготовки майбутніх учителів.
  58. Скиданчук С. А. Навчальний тренажер автоматичної системи управління судновими допоміжними котлоагрегатами.
  59. Скорко О. А. Актуальність формування економічної компетентності майбутніх вчителів технологій.
  60. Стрілецька Н. М. Розвиток практичного мислення студентів факультету початкового навчання у процесі вивчення дисципліни "Математика".
  61. Тверезовська Н. Т., Мигович С. М. Формування інформаційно-технологічних умінь як основа підготовки висококваліфікованих інженерів-технологів аграрного профілю.
  62. Тверезовська Н. Т., Кишенко В. А. Методологічна основа формування екологічного світогляду майбутніх інженерів з охорони навколишнього середовища.
  63. Ткаченко С. В. Психологічні чинники запобігання травматизму при вивченні курсу "Боротьба та методика її викладання".
  64. Тур Г. І. Впровадження моделі формування математичної культури майбутніх фахівців обліково-економічного профілю.
  65. Турчина І. С. Використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх учителів початкової школи.
  66. Ховрич М. О. Методика використання мультимедіа при викладанні курсу "Електротехніка".
  67. Хропата С. І. Формування мовленнєво-комунікативних умінь студентів під час вивчення синтаксису складного речення.
  68. Чумак Ю. П. Методичні аспекти підготовки майбутнього вчителя технологій до дослідницької діяльності.
  69. Шкворець О. В. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій до проектно-художньої діяльності.
  70. Відомості про авторів.
2013
Вип. 108.2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського