Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2014/122<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Ананко Т. В. Профорієнтаційна робота з учнями старшої школи як один із напрямів діяльності соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 3-6.
- Бацмай С. А. Гендерні особливості формування організаційної культури керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 7-10.
- Бернацька Т. М. Теоретичні основи формування та розвитку управлінської культури керівника навчального закладу. - C. 11-14.
- Біла О. О. Застосування суб’єктного підходу в системі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. - C. 15-18.
- Бобро А. А. Сутність поняття "соціальне здоров’я" у науковій літературі. - C. 19-23.
- Богомолова М. Ю. Особливості взаємодії соціальних інституцій у профілактиці делінквентної поведінки підлітків. - C. 24-27.
- Брусенко А. С. Умови успішного формування культури самопрезентації майбутніх соціальних педагогів у позааудиторній роботі. - C. 28-31.
- Буднік С. В. Психолого-педагогічні особливості формування підлітків як суб’єктів дослідницької діяльності. - C. 32-35.
- Булавенко С. Д. Теоретичні аспекти формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості. - C. 36-38.
- Бутурлим Т. І. Формування життєстверджуючих цінностей старшокласників у контексті ґендерного виховання засобами української літератури (на прикладі вивчення роману В. Підмогильного "місто"). - C. 39-44.
- Гавриленко Т. Л. Ретроспективний аналіз діяльності підготовчих класів як форми передшкільної освіти в Україні у радянську добу (20-ті – 80-ті рр. ХХ ст.). - C. 45-51.
- Герасимчук О. Б. Освітній результат у системі підвищення кваліфікації педагогів. - C. 52-55.
- Голубочка І. С. Роль педагогічних інновацій в удосконаленні процесу вивчення іноземної мови у ВНЗ. - C. 56-58.
- Гордєєва Т. Є. Модель формування професійної мобільності соціальних працівників. - C. 59-62.
- Граматик Н. В. Деякі аспекти проблеми активізації навчально-пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках природознавства. - C. 63-66.
- Грицик Н. В. Сучасні тенденції розвитку дошкільної іншомовної освіти в контексті європейського освітнього простору. - C. 67-70.
- Грищенко С. В. Превентивна освіта як профілактика ВІЛ/СНІДУ серед учнівської молоді. - C. 71-76.
- Дорошенко Т. В. Суспільно-історичні та культурно-освітні чинники розвитку музично-естетичного виховання школярів в Україні (50-ті – перша половина 60-х рр. XX ст.). - C. 77-81.
- Єгорова К. Г. До проблеми формування готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності. - C. 82-85.
- Жук О. Ю. Мета і завдання розумового виховання у вітчизняній педагогічній думці кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 86-90.
- Завацька Л. М. Особливості соціально-педагогічної діяльності щодо попередження жорстокої поведінки молоді у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 91-96.
- Заїка С. К. Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку з кохлеарними імплантами. - C. 97-101.
- Зброєва Н. Б. До питання формування педагогічної майстерності майбутніх вчителів. - C. 102-104.
- Іваненко Л. В. Виховання милосердя як комплексна педагогічна проблема сучасності. - C. 105-108.
- Кирилюк В. М. Формування здоров’язберігаючих компетенцій на уроках хореографії. - C. 109-112.
- Козубцов І. М. Наукометрична методика оцінки допуску аспірантів до атестації у системі вищої військової освіти. - C. 113-116.
- Конограй В. В. Особливості реформування вищої педагогічної освіти ЛАТВІЇ в контексті впровадження принципів Болонського процесу. - C. 117-119.
- Конончук А. І. Дослідно-експериментальна робота з вивчення дозвілля студентської молоді. - C. 120-126.
- Коростельова В. Б. Неблагополучна сім’я як фактор формування адиктивної поведінки молоді. - C. 127-129.
- Крапивний Я. М. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини (1700–1900 рр.). - C. 130-135.
- Красницька О. В. Технологічне забезпечення профілактики сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю. - C. 136-139.
- Лопатіна А. В. Особливості виховання моральних цінностей у школярів підліткового віку. - C. 140-143.
- Любчак Н. М. Проектні технології: сутність та особливості використання у навчальному процесі. - C. 144-150.
- Лях Т. Л., Середа В. Г. Зміст, форми та методи соціально-педагогічної профілактики ВІЛ/СНІДУ серед бездоглядних дітей. - C. 151-154.
- Мартинюк Т. А. Теоретичні засади проблеми формування комп’ютерної залежності серед дітей та підлітків. - C. 155-159.
- Марчук С. С. Самовиховання як модель формування здорової особистості в педагогіці Костянтина Ушинського. - C. 160-164.
- Махоткіна Л. Б. Стан та проблеми педагогічного супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, у закладах державної опіки. - C. 165-169.
- Микаілов Р. П., Юда Л. А. Філософсько-етичні та релігійні засади виховних традицій азербайджанської сім’ї. - C. 170-174.
- Михайленко О. В. Особливості соціально-виховної роботи із засудженими жінками в установах виконання покарань. - C. 175-179.
- Міщик Л. І. Особливості роботи майбутнього соціального педагога в умовах сільської школи. - C. 180-183.
- Наконечна О. В. Моделювання процесу формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії у роботі з підлітками. - C. 184-187.
- Новгородський Р. Г. Соціальна робота з підлітками, які мають інтернет-залежність (на прикладі соціальних мереж). - C. 188-191.
- Паламарчук Л. Б. Проблеми формування полікультурності учнів у процесі вивчення географії. - C. 192-196.
- Парфенюк В. О. Сутність та структура самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів у процесі фахової підготовки. - C. 197-199.
- Пархоменко В. В. Критеріально-рівневий аналіз економічної культури. - C. 200-203.
- Пеньковець О. М. Соціально–філософське розуміння суспільства та особи у педагогічному вченні С. Ф. Русової. - C. 204-207.
- Першукова О. О. Соціолінгвістичні засади розвитку багатомовності школярів у країнах Західної Європи. - C. 208-212.
- Платонова О. Г. Особливості організації соціально-виховної роботи в умовах дитячого оздоровчого табору. - C. 213-217.
- Прудковських Ю. С., Тимошенко Н. Є. Професійне самопізнання та самовиховання як складові професійного саморозвитку майбутніх соціальних педагогів. - C. 218-221.
- Пустовойт Н. М. Особливості комунікативних відносин майбутніх вчителів іноземної мови в процесі професійної підготовки. - C. 222-225.
- Размолодчикова І. В. Рефлексивні методи як засіб професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. - C. 226-229.
- Рень Л. В. Нехтування потребами дітей: соціально-педагогічні та психологічні аспекти. - C. 230-233.
- Сидорчук М. С. Виховна робота зі старшими підлітками у центрах соціально-психологічної реабілітації. - C. 234-237.
- Скиба К. М. Компетентнісний портрет сучасного викладача перекладу у вищому навчальному закладі. - C. 238-242.
- Сладких І. А. Андрагогічний підхід до аспектів навчання студентів-іноземців у технічних університетах України. - C. 243-248.
- Слободянюк О. М. Визначення поняття та структурних компонентів професійно-етичної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 249-253.
- Соловйова Т. Г. Дослідження схильності до алкоголізації молоді з особливими потребами. - C. 254-258.
- Спіріна Т. П., Середа Л. В. Теоретичні засади проблеми торгівлі дітьми в Україні. - C. 259-261.
- Сторож В. В. Попередня діагностика готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності. - C. 262-264.
- Стрельбицька С. М. Проблема "компетентності" і "компетенції": теоретичний аналіз зарубіжної та вітчизняної наукової літератури. - C. 265-268.
- Тевкун В. В. Зміст, форми та методи формування здоров’язбережувальної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури в умовах університетської освіти. - C. 269-272.
- Терлецька Л. М. Навчання іноземних мов у педагогічних коледжах України в умовах гуманізації освітнього процесу. - C. 273-275.
- Тимошко Г. М. Сучасні тенденції розвитку організаційної культури керівника загальноосвітнього навчального закладу на засадах іміджелогії. - C. 276-279.
- Тюльпа Т. М. Теоретичні підходи до формування соціокультурного середовища вищого педагогічного навчального закладу. - C. 280-283.
- Усатенко В. М. Теоретичні аспекти дослідження феномена організаційної культури загальноосвітнього навчального закладу. - C. 284-287.
- Фруктова Я. С. Самопізнання як базовий конструкт формування професійної компетентності фахівців з журналістики та інформації. - C. 288-294.
- Чернета С. Ю. Категорія соціальної відповідальності в світлі сучасних тенденцій формування відповідальної особистості. - C. 295-298.
- Чубук Р. В. Українське молодіжне середовище: сучасні проблеми, ризики та виклики. - C. 299-305.
- Шевченко В. М. Джерела з історії спеціальної педагогіки у колекції "Журнали педагогічної та історико-культурної тематики 1834-1923 рр." Педагогічного музею України. - C. 306-309.
- Шевченко С. М. Розвиток шкіл національних меншин у контексті диференціації загальної середньої освіти в УРСР (70-80-ті роки ХХ ст.). - C. 310-315.
- Шендерук О. Б. Деякі тенденції розвитку професіоналізму майбутніх викладачів іноземної мови у Київському та Чернігівському педагогічних інститутах в 60-70 рр. XX століття. - C. 316-319.
- Шупило І. П. Особливості проведення оздоровчих занять в позашкільних навчальних закладах. - C. 320-323.
- Янченко Т. В. Витоки становлення педологічної науки (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 324-329.
- Ящук О. В. Модель формування професійної культури у майбутнього медичного фахівця молодшої кваліфікації. - C. 330-333.
| 2014 | | Вип. 122
|
|
|
|