Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2015/124<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Тенденції розвитку вищої освіти

  4. Адирхаєв С. Г. Проблеми навчання руховим діям і оптимізація рухової активності студентів з обмеженими можливостями здоров’я під час занять фізичного виховання. - C. 3-7.
  5. Борисенко В. В., Гагіна Н. В. Діалог у контексті сучасної освітньої парадигми. - C. 8-10.
  6. Вихор В. Г. Сучасний стан підготовки студентів та вчителів до управлінської діяльності в загальноосвітньому навчальному закладі. - C. 11-13.
  7. Горденко С. І. Тенденції розвитку законодавства України з огляду інтеграції євросоюзу у сфері охорони праці. - C. 14-17.
  8. Горошко Ю. В. Вивчення інформаційних моделей за допомогою СУБД LIBREOFFICE BASE. - C. 18-23.
  9. Грицик Н. В. Технологія подкастинг у викладанні іноземної мови (за професійним спрямуванням). - C. 24-26.
  10. Каленський А. А. Концепція розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін вищих навчальних закладів аграрної та природоохоронної галузей. - C. 27-31.
  11. Клак І. Є. Теоретичні засади компетентнісного підходу в системі вищої професійної освіти. - C. 32-34.
  12. Люлька В. С., Симоненко М. Ю. Застосування інноваційних освітніх технологій у процесі викладання креслення. - C. 35-37.
  13. Настрадін В. П. Педагогічна технологія формування наукових навичок у студентів магістратури. - C. 38-41.
  14. Пасацька І. М. Розвиток вищої професійної освіти України в умовах європейського співробітництва (на прикладі підготовки фахівців з соціальної роботи). - C. 42-44.
  15. Редько Т. М. Проблема збереження здоров’я студентів на сучасному етапі розвитку системи вищої освіти. - C. 45-48.
  16. Спірічева О. В. Основні передумови формування компетентнісної моделі навчання іноземної мови у вищому навчальному закладі. - C. 49-52.
  17. Торубара О. М., Рем О. М. Теоретико-методологічні аспекти системи контролю навчальних досягнень студентів у процесі професійної освіти. - C. 53-56.
  18. Шандиба О. В. Вдосконалення системи цільової післядипломної підготовки кадрів вищої кваліфікації для інноваційної діяльності в промисловості України. - C. 57-62.
  19. Розділ 2. Актуальні проблеми загальної освіти

  20. Артюх М. С. Працевлаштування працівників під час оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів сільської місцевості. - C. 63-66.
  21. Браташ С. В. Система шкільної освіти в Україні та її складова фізична культура. - C. 67-69.
  22. Велігура О. О. Зміст співацьких навичок учнів молодшого шкільного віку загальноосвітніх закладів. - C. 70-73.
  23. Євтух М. Б. Проблема соціального здоров’я в Україні. - C. 74-77.
  24. Єрмоленко А. О. Професіограма й професійний портрет сучасного вчителя історії. - C. 78-81.
  25. Івах С. М., Левецька М. І. Основні засоби розвитку креативності дітей раннього віку. - C. 82-85.
  26. Кужель І. Ю., Нітченко Г. М. Інтернет-залежність як актуальна проблема сучасної школи. - C. 86-89.
  27. Мащенко А. І. Особливості формування музично-естетичної компетентності підлітків у закладах позашкільної освіти. - C. 90-94.
  28. Миколаєнко А. Є. Використання у змісті трудового навчання поняття "наступність". - C. 95-98.
  29. Михайленко О. М. "Диференціальні рівняння" для підготовки учнів 11 класу під час гурткової роботи при Малій Академії Наук. - C. 99-103.
  30. Носко Ю. М. Загартовування та його вплив на організм учнів початкової школи. - C. 104-107.
  31. Пінчук М. В. Роль педагога та школи у перевихованні важковиховуваних учнів. - C. 108-110.
  32. Шупило І. П. Порівняльний аналіз рухового здоров’я, розвитку, підготовленості дівчат 16-18 років, які займаються аеробікою в позашкільних навчальних закладах. - C. 111-114.
  33. Розділ 3. Підготовка фахівців у системі професійної освіти

  34. Архипов О. А., Носко М. О. Біокінематичний аналіз прямого нападаючого удару у волейболі. - C. 115-120.
  35. Багаліка Т. М. Педагогічні умови ефективного функціонування педагогічної системи професійної підготовки військовослужбовців. - C. 121-123.
  36. Бивалькевич Л. М. Експериментальна перевірка ефективності підготовки майбутніх інженерів-педагогів до розвитку технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 124-128.
  37. Бикова О. В. Вплив хореографічної культури на розвиток індивідуальних творчих здібностей майбутніх вчителів хореографії. - C. 129-131.
  38. Васюта О. І. Розвиток репродуктивної культури студентської молоді. - C. 132-135.
  39. Вдовенко І. С. Стратегія розвитку професійної освіти та напрямки щодо її покращення. - C. 136-139.
  40. Вдовенко О. І. Дидактичні умови розвитку творчих здібностей у майбутніх кваліфікованих робітників харчової промисловості. - C. 140-143.
  41. Гречановська О. В. Значення стилів поведінки у формуванні конфліктологічної культури студентів технічних ВНЗ. - C. 144-147.
  42. Джуринський П. Б. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до оздоровчо-розвивальної діяльності у загальноосвітній школі. - C. 148-151.
  43. Завгородня О. Л. Методика підготовки майбутніх учителів фізичної культури до професійної діяльності. - C. 152-155.
  44. Зеленська О. П. Використання іншомовних автентичних матеріалів у процесі культурологічної підготовки курсантів ВНЗ системи МВС України. - C. 156-159.
  45. Каменська І. С., Великдан Ю. В. Проблеми формування професійної компетентності майбутніх інспекторів з охорони праці під час їх практичної підготовки. - C. 160-162.
  46. Козерук Ю. В., Євсейчик Я. О. Самооцінка як фактор становлення особистості студента. - C. 163-165.
  47. Коляда А. М., Царенко С. В. Педагогічні умови формування в майбутніх учителів технологій ціннісного ставлення до продуктивної праці під час роботи в навчальних майстернях. - C. 166-168.
  48. Коньок М. М. Критерії та рівні сформованості готовності майбутнього вчителя технологій до використання міжпредметних зв’язків. - C. 169-173.
  49. Кудлай О. В., Носовець Н. М. Гурток як форма організації позаурочної роботи учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 174-177.
  50. Максименко І. Г. Порівняльний аналіз антропометричних, функціональних характеристик та показників фізичної підготовленості студентів-пауерліфтерів з ураженнями опорно-рухового апарату. - C. 178-182.
  51. Мінько Н. П. Методика технічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 183-185.
  52. Нищак І. Д. Інженерно-графічна культура вчителя технологій як професійний феномен. - C. 186-188.
  53. Олексенко О. О. Зміст підготовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації. - C. 189-191.
  54. Осадченко Т. М. Структурні компоненти готовності майбутнього вчителя до створення здоров’язбережувального середовища початкової школи. - C. 192-195.
  55. Пермінова В. А. Критерії, рівні, показники підготовки бакалаврів права до творчої діяльності. - C. 196-199.
  56. Пінчук Я. Ю., Видра О. Г. Проблема формування потреби у професійній самореалізації у майбутніх учителів технологій. - C. 200-202.
  57. Пискун О. М., Гапанович А. В. Підготовка майбутніх учителів технологій до національного виховання учнів у процесі трудового навчання. - C. 203-205.
  58. Полетай О. М. Ефективні форми роботи з технічно обдарованими дітьми. - C. 206-209.
  59. Пригодій А. В. Методика навчання основам наукових досліджень майбутніх учителів технологій. - C. 210-212.
  60. Ребенок В. М., Борщ М. В. Методологія технічного знання майбутніх учителів професійної підготовки на заняттях зі спеціальних дисциплін. - C. 213-216.
  61. Самусь Т. В. Вплив педагогічних умов на формування здоров’язбережувальних компетенцій майбутніх інженерів-педагогів. - C. 217-220.
  62. Семенова О. В. Художньо-творча компетентність майбутнього вчителя образотворчого мистецтва: теоретичний аспект. - C. 221-224.
  63. Солдатенко О. І. Структурно-функціональна модель формування готовності майбутніх учителів до розвитку музичних здібностей учнів шкіл естетичного виховання. - C. 225-229.
  64. Тополь О. В. Соціально-психологічна реабілітація учасників антитерористичної операції. - C. 230-233.
  65. Фурс Т. І. Місце перекладацької компетентності у процесі професійного становлення майбутнього вчителя іноземних мов. - C. 234-237.
  66. Ципіна Д. С. Експериментальне дослідження ефективності педагогічної технології формування риторичної компетентності майбутніх менеджерів. - C. 238-240.
  67. Черниговская С. А., Неханевич О. Б. Обоснование направления реформы вузовской дисциплины "Физическое воспитание" для студентов специальностей, отнесенных к инженерному типу. - C. 241-244.
  68. Розділ 4. Вітчизняний і зарубіжний досвід розвитку освіти

  69. Агалець І. О. Соціалізація іміджу освітянина: історичні витоки проблеми періоду ХХ століття на теренах Радянського Союзу. - C. 245-249.
  70. Вільчковська А. Е. Хореотерпія як метод психофізичного оздоровлення людини. - C. 250-253.
  71. Винничук Р. В. Освітньо-виховні ідеї як основа виховання загальнолюдських цінностей. - C. 254-257.
  72. Дацків І. Є. Професійна підготовка молоді Закарпаття як форма соціальної підтримки. - C. 258-260.
  73. Дереш В. С. Зміни соціалізаційного впливу сім’ї на формування дитини в Україні другої половини ХХ століття. - C. 261-265.
  74. Кабанова О. О. Внесок І. П. Соколянського у розвиток вітчизняної освіти на зламі 20-х рр. ХХ ст.. - C. 266-268.
  75. Кащук М. Г. Організаційно-педагогічні засади правового виховання старшокласників у виховній роботі загальноосвітньої школи (друга половина ХХ століття). - C. 269-272.
  76. Кліх Л. В., Макодзей Л. І. Кредитна система навчання – основа забезпечення мобільності студентів. - C. 273-275.
  77. Максименко О. О. Сучасна практика організації навчання іноземних мов у ланці повної середньої освіти Франції. - C. 276-279.
  78. Марко В. Ю. Поняття діалогу в контексті католицької школи. - C. 280-282.
  79. Невмержицька О. В. Аксіологічні засади радянської педагогічної думки (1919 – 1939). - C. 283-287.
  80. Нікольська Н. В. Двомовність у суспільному житті та освіті школярів України. - C. 288-291.
  81. Пригодій М. А. Використання компаративного аналізу в дослідженнях з порівняльної педагогіки. - C. 292-294.
  82. Тарасюк Л. В. Еволюція впровадження моніторингу навчальних досягнень старшокласників. - C. 295-298.
  83. Шеверун Н. В. Якість навчання у вищій освіті – перспективи розвитку в ЄС. - C. 299-302.
  84. Юрженко В. В. Досвід використання навчальних коміксів в технологічних освітніх системах найбільш розвинутих країн світу. - C. 303-306.
2015
Вип. 124
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського