Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2016/137<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ 1. Актуальні проблеми вищої освіти

  4. Бєлова Ю. Ю., Вертипорох Д. Я., Онищенко С. В. Креативне освітнє середовище з використанням інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці вчителя. - C. 3-6.
  5. Вдовенко І. С. Використання мережі інтернет у навчальному процесі вищих навчальних закладів. - C. 7-10.
  6. Гавенко Д. І., Пригодій А. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій при підготовці фахівців з автосправи. - C. 11-14.
  7. Гуріч З. В. Сутність поняття "Регіональна художня освіта". - C. 15-18.
  8. Джевага Г. В. Створення відео-лекції для дистанційного навчання. - C. 19-23.
  9. Дрижак В. В., Єрмак С. М. Сукупність процедур і заходів забезпечення якості освіти у вищих навчальних закладах. - C. 24-28.
  10. Миколаєнко А. Є. Систематизація понять, умінь і навичок у змісті професійної освіти. - C. 29-34.
  11. Мегалінська Г. П., Страшко С. В., Іванова Т. С., Сікура А. Й. Оздоровчий потенціал деяких злакових культур. - C. 35-38.
  12. Нітченко Г. М., Кисіль Д. П. Дослідження рівня інтернет-залежності сучасної студентської молоді. - C. 39-42.
  13. Опольська А. В. Неперервна педагогічна освіта: дефініції дослідження. - C. 43-46.
  14. Печко О. М., Богдан Ю. М., Роскін О. А. Використання мультимедійних засобів навчання в процесі формування професійного мислення майбутніх учителів фізичної культури. - C. 47-49.
  15. Подковко Х. В. Деякі аспекти професійної компетентності викладача ВМ(Ф)НЗ у роботі з іноземними студентами. - C. 50-53.
  16. Терентьєва Н. О., Проніков О. К. Проектування підготовки фахівців за освітньо-науковими програмами (науки про освіту). - C. 54-57.
  17. Ткачук С. І. Особливості формування професійної компетентності майбутніх фахівців-технологів у галузі харчових технологій в умовах професійної підготовки. - C. 58-62.
  18. Сігаєва Л. Є. Професійна освіта дорослих як соціальна цінність. - C. 63-67.
  19. Соловйова-Нікітіна Л. М. Актуальні проблеми підготовки вихователів дошкільних навчальних закладів в умовах трансформації вищої освіти в Україні. - C. 68-71.
  20. Султанова Л. Ю. Визначення поняття "майбутній викладач" згідно з українським законодавством в галузі вищої освіти. - C. 72-75.
  21. Шепель С. І. Проблемні питання фізичної підготовки військовослужбовців Національної гвардії України в умовах перебування в зоні проведення антитерористичної операції. - C. 76-79.
  22. Юрійчук Н. Д. Професійна підготовка майбутнього вчителя української мови та літератури в умовах модернізації вищої освіти в Україні. - C. 80-82.
  23. Розділ 2. Історичні, філософські, правові та організаційні проблеми підготовки вчителя

  24. Анан’єва Н. В., Литвинова Н. В. Визначення дидактичних умов реалізації моделі формування спеціальної компетентності майбутніх інженерів-педагогів будівельного профілю. - C. 83-85.
  25. Богданович В. В. Музично-естетичне виховання учнів початкової школи в Україні (ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 86-89.
  26. Браніцька Т. Р. Модель формування конфліктологічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій. - C. 90-94.
  27. Веселова Н. П. Особливості соціально-педагогічної роботи з дітьми, що є внутрішньо переміщеними особами. - C. 95-98.
  28. Висоцька Л. В. Правова освіта: проблематизація питання поняттєво-категоріального апарату. - C. 99-102.
  29. Вовк М. П. Специфіка організації освітнього процесу у контексті підготовки майбутніх фахівців Національної гвардії України. - C. 103-107.
  30. Гордєєва К. С. Професійно-педагогічна підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи з дітьми сиротами. - C. 108-111.
  31. Дудорова Л. Ю., Волошина О. В. Валеологічне самовдосконалення як складова індивідуальної культури студентів ВНЗ. - C. 112-115.
  32. Зємбa Б. А. Професійна компетентність вихователя опікунсько-виховного закладу Польщі. - C. 116-119.
  33. Кравченко Л. В. Формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів технологій під час вивчення дисципліни "Охорона праці в галузі". - C. 120-123.
  34. Кузьменко Н. М. Чернігівська жіноча учительська семінарія – освітній проект кінця ХІХ століття. - C. 124-128.
  35. Мазуренко К. Ю. Сучасні проблеми, майбутні перспективи релігійної освіти у великій британії та важливість світового досвіду для впровадження релігійної освіти в Україні. - C. 129-132.
  36. Носовець Н. М. "Індивідуальність майбутнього вчителя" як педагогічна категорія. - C. 133-136.
  37. Патик Ю. В. Знання та вміння майбутніх соціальних працівників щодо роботи з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я: стан сформованості. - C. 137-140.
  38. Петренко В. О. Методологічні основи проектування моделі педагогічної системи підготовки майбутніх менеджерів до міжкультурної професійної взаємодії. - C. 141-145.
  39. Попель С. Л., Ващенко І. М., Цап І. Г. Морфофункціональна характеристика організму студентів факультету фізичного виховання. - C. 146-150.
  40. Ребенок В. М. Особистісно-орієнтований підхід у процесі професійної підготовки майбутніх учителів. - C. 151-154.
  41. Смалюк І. І. Проблеми формування самостійності й активності студентів при проведенні занять з автосправи. - C. 155-159.
  42. Стражнікова І. В. Історіографія розвитку вищої педагогічної освіти в регіональному аспекті. - C. 160-164.
  43. Стрілецька Н. М. Особливості організації педагогічної практики студентів факультету початкового навчання зі спеціалізації "Інформатика". - C. 165-170.
  44. Ткаченко О. В. Професійно-педагогічна підготовка фахівця аграрного профілю: історичний аналіз ХIХ століття. - C. 171-174.
  45. Третяк О. С., Чебоненко С. О., Стеценко І. М. Пенітенціарна пробація в системі соціальної адаптації неповнолітніх. - C. 175-179.
  46. Філоненко О. С. Особливості підготовки вожатих для організації літнього оздоровлення та відпочинку дітей в США. - C. 180-183.
  47. Розділ 3. Психологічні аспекти підготовки вчителя

  48. Дрозденко В. М., Плюта Я. М. Особливості професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів. - C. 184-187.
  49. Ляпунова В. А. Сучасний стан готовності вихователів до формування толерантності у дітей дошкільного віку. - C. 188-192.
  50. Торубара О. М. Психолого-педагогічні основи підготовки майбутнього викладача спецтехнологій. - C. 193-196.
  51. Харета М. С., Видра О. Г. Теоретичні аспекти психологічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 197-199.
  52. Розділ 4. Методична підготовка майбутнього вчителя

  53. Бермудес Д. В. Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до реалізації варіативних модулів у процесі професійної діяльності. - C. 200-203.
  54. Бивалькевич Л. М. Моніторинг заходів підвищення рівня технічної творчості учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 204-208.
  55. Борщ М. В. Особливості використання методу проектів у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 209-212.
  56. Гаргін В. В. Використання інтерактивних технологій навчання у проектно-технологічній діяльності. - C. 213-216.
  57. Денисенко В. В., Гетта В. Г. Аналіз результатів експериментального дослідження з проблеми підготовки майбутніх вчителів технологій до керівництва технічною творчістю учнів. - C. 217-220.
  58. Касілов І. А. Метод демпфування на шестиструнній гітарі у класі основного музичного інструменту на факультеті мистецтв. - C. 221-224.
  59. Кобко Л. М., Томилко О. С. Метод проектів у навчанні геометрії. - C. 225-229.
  60. Коблевський А. В., Ховрич М. О. Комп’ютерні ігри та програми як засіб навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі. - C. 230-233.
  61. Корицький В. П. Історіографічний аналіз використання художнього конструювання в декоративно-прикладному мистецтві. - C. 234-236.
  62. Копил О. А. Оцінювання мовних досягнень – 2В or not 2B?. - C. 237-240.
  63. Кривич I. П. Мотивація здоров’язбережувальної діяльності студентів при різних чинниках ризику нейросоматичних захворювань. - C. 241-243.
  64. Люлька В. С., Коньок М. М., Шостка М. Ю. Методичні особливості використання наочності на уроках автосправи у старшій школі. - C. 244-247.
  65. Люлька В. С., Череп Я. В. Шляхи підвищення якості знань учнів з автосправи з використанням інноваційних педагогічних технологій в навчальній діяльності. - C. 248-250.
  66. Матвієнко З. С., Мазуренко С. Г. Трудове навчання учнів старшої школи на уроках "Технології" засобами декоративно-прикладного мистецтва. - C. 251-253.
  67. Мартиненко Л. В. Сутність професійної культури та чинники впливу на її формування в учнів ПТНЗ ресторанного сервісу. - C. 254-257.
  68. Нищак І. Д. Конструювання й апробація педагогічного тесту для вимірювання рівня інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 258-262.
  69. Овчаренко Н. А. Професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності: методологічний аспект. - C. 263-266.
  70. Пильтяй О. М. Особливості проведення профорієнтаційної роботи з школярами на уроках трудового навчання. - C. 267-270.
  71. Пискун О.М. Структурні компоненти уроку трудового навчання. - C. 271-274.
  72. Побєдаш І. В. Сутнісна характеристика громадянської компетентності в науковій літературі. - C. 275-279.
  73. Ситников О. П. Лабораторний практикум по вивченню фізичних властивостей води для студентів інженерних спеціальностей. - C. 280-283.
  74. Скворцова С. О., Гаран М. С. Мультимедійне забезпечення навчальної дисципліни "Методика навчання освітньої галузі "математика" (МНОГМ) як засіб формування методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів. - C. 284-288.
  75. Федан Т. В. Методичні аспекти проведення гурткової роботи з трудового навчання на прикладі гуртка "Петриківський розпис". - C. 289-292.
  76. Хитра З. М. Використання інтерактивних технологій навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів природничо-наукової картини світу. - C. 293-297.
  77. Шкеда Я. В., Коляда А. М. Особливості підготовки майбутніх учителів технологій до сворення та використання електронних засобів навчання з автосправи. - C. 298-301.
  78. Розділ 5. Професійне удосконалення вчителя

  79. Бойченко М. А. Професійний розвиток учителів, які працюють із обдарованими учнями у школах США, Канади та Великої Британії. - C. 302-306.
  80. Вересоцька Н. І. Педагогічна творчість як складова підготовки майбутнього вчителя технологій до педагогічної діяльності. - C. 307-311.
  81. Вільчковська А. Е. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя музики у польських загальноосвітніх школах. - C. 312-316.
  82. Вільчковський Е. С., Пасічник В. Р. Теоретичні передумови вдосконалення педагогічної діяльності вчителя фізичного виховання в школах Польщі. - C. 317-321.
  83. Давиденко А. А. Проблеми підготовки та підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних дисциплін на сучасному етапі розвитку освіти. - C. 322-325.
  84. Дрозденко Н. М., Приходько Н. В. Інновації в системі професійної діяльності вчителя технологій. - C. 326-329.
  85. Єрмоленко А. О. Медіакомпетентність як необхідна складова професійної майстерності сучасного педагога. - C. 330-333.
  86. Плуток О. В., Яненко І. М. Технологічна компетентність педагога професійного навчання у світлі сучасної парадигми освіти. - C. 334-337.
  87. Прокопова Л. І., Гученко А. Б., Гвоздецька С. В., Рибалко П. Ф. Формування професійної майстерності майбутнього вчителя фізичної культури. - C. 338-341.
  88. Пронікова І. В. Виховання підприємливості та формування економічного мислення в учнів. - C. 342-345.
2016
Вип. 137
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського