Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2017/148<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Аверьянова В. В. Условно-речевые упражнения в процессе обучения профессиональному общению на иностранном языке. - C. 3-7.
  4. Авраменко В. В. Смысловые компоненты немецкого глагола raten. - C. 8-10.
  5. Бичек О. А. Реалізація культурологічної парадигми освіти майбутніх учителів-філологів у процесі розвитку вміння художнього перекладу поетичних творів (на прикладі організації поетичних вечорів). - C. 11-15.
  6. Білецька В. С. Феномен іншомовної академічної компетентності в сучасному науковому дискурсі. - C. 16-21.
  7. Bobyr S. L. English for professional communication as a global language. - C. 22-25.
  8. Борщовецька В. Д. Навчання професійно орієнтованого усного перекладу в сучасному вимірі. - C. 26-29.
  9. Валентон І. В. Формування англомовної професійно орієнтованої компетентності в читанні та модель навчання майбутніх менеджерів. - C. 30-32.
  10. Ващило О. В. Комплекс вправ для навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення. - C. 33-39.
  11. Гайдай Н. М. Оцінка чи бали : аналіз досвіду. - C. 40-42.
  12. Гергуль С. М. Особливості викладання курсу "Медіаосвіта та медіаграмотність" у вищій школі. - C. 43-45.
  13. Гриценко Г. В. До літературного портрета Айріс Мердок. - C. 46-48.
  14. Деркач А. С. Інтенсивне навчання іноземних мов: базові методи, принципи і моделі. - C. 49-53.
  15. Dudoladovа А. V. Developing foreign language skills through mobile assisted language learning. - C. 54-56.
  16. Dudoladova O. V. Learner autonomy in ESL context. - C. 57-59.
  17. Иванова В. М. Реконструкция сказочного канона в малой прозе А. С. Байетт. - C. 60-63.
  18. Kyianytsia Y. Y. Developing university students’ communicative and cognitive competence in the English classroom. - C. 64-66.
  19. Корнєєва І. О. Особистісно-діяльнісний підхід до професійно-орієнтованого навчання іноземних мов майбутніх дизайнерів: особистісний складник. - C. 67-71.
  20. Криштоп И. С. Тема творчества в поэзии Э. Миллей и К. Буйло. - C. 72-76.
  21. Максименко А. П. Підготовчі класи до вищих професійних шкіл Франції. - C. 77-80.
  22. Миколайчук Р. А., Миколайчук А. І. Застосування технологій дистанційного навчання іноземних мов. - C. 81-84.
  23. Moskalets O. О. New generation school teacher project at kubg: students’ perspective. - C. 85-90.
  24. Мосьпан Н. В. Глобалізація вищої освіти в ЄС: наслідки та перспективи. - C. 91-95.
  25. Нестерчук Г. В. Развитие критического мышления в процессе профессиональной подготовки будущего учителя. - C. 96-98.
  26. Огородник Н. Є. Теоретичні передумови формування англомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту. - C. 99-104.
  27. Окопна Я. В. Особливості моделювання процесу формування професійно орієнтованої комунікативної компетентності в письмі (німецька мова після англійської). - C. 105-107.
  28. Онищенко М. Ю. Полікультурна компетентність майбутніх перекладачів як важлива складова професійної компетентності. - C. 108-113.
  29. Павленко А. Е. Является ли "бытийным" шетландский перфект с вспомогательным глаголом "be"?. - C. 114-118.
  30. Пинюта И. В. Применение коммуникативно-когнитивного подхода к развитию умений межкультурного общения. - C. 119-123.
  31. Подосиннікова Г. І., Мельник Є. В. Принципи та критерії відбору автентичних відеоматеріалів для формування у студентів-філологів англомовної лексичної компетентності. - C. 124-128.
  32. Починок Т. В. О речевом взаимодействии с иноязычным коммуникантом. - C. 129-132.
  33. Рубан А. М. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої аудитивної компетентності у майбутніх учителів іспанської мови у контексті євроінтеграції. - C. 133-138.
  34. Сібіль Н. В. Реалізація принципів навчання іноземних мов при формуванні граматичної компетентності в учнів основної та старшої загальноосвітніх шкіл. - C. 139-144.
  35. Скакун Н. С. Когнітивний розвиток суб’єктів пізнання: формування інтелектуальної творчості. - C. 145-149.
  36. Karpenko N. M., Smelianska V .V. The recycling of Grammar in the context of problem solving. - C. 150-152.
  37. Стеченко Т. О. Гносеологічні підстави формування інформаційної культури майбутніх учителів іноземних мов. - C. 153-157.
  38. Cторожук С. Д. Проектні технології в професійній освіті. - C. 158-160.
  39. Сыч М. А. К вопросу о применении искусственного интеллекта в процессе обучения иностранным языкам в современном образовательном пространстве. - C. 161-164.
  40. Тарнопольський О. Б. Виконання студентами ролі викладача на заняттях з англійської мови у мовному ВНЗ. - C. 165-168.
  41. Тютюнник О. М. Розуміння особливостей українського виховання у творчій спадщині П. Куліша. - C. 169-171.
  42. Хоменко О. В. Концептуальні засади іншомовної підготовки в умовах глобалізованого інформаційного суспільства. - C. 172-175.
  43. Чалова О. Н. Роль иноязычного образования в социализации молодежи. - C. 176-179.
  44. Chugai O. Y. Developing english course for technical university teaching staff. - C. 180-183.
  45. Шевкопляс Л. В. Методичні рекомендації щодо формування англомовної компетенції в аудіюванні майбутніх учителів у процесі самостійної роботи. - C. 184-188.
  46. Шийка С. В. Оптимізація видів і змісту завдань з української мови за професійним спрямуванням як важлива умова ефективності самостійної роботи студентів. - C. 189-192.
2017
Вип. 148
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського