Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/151(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Носко М. О., Проніков О. К. Готовність майбутнього вчителя фізичної культури до профільного навчання. - C. 3-7.
- Барабаш О. В. Сучасні аспекти змісту магістерської підготовки інженерів-екологів у вищих навчальних закладах США. - C. 8-11.
- Баранова Л. М. Актуальні проблеми кроскультурної підготовки майбутніх учителів в Україні. - C. 12-15.
- Bakhmat N. V. The primary school future teacher competitiveness formation by means of pedagogical modeling. - C. 16-21.
- Бивалькевич Л. М., Кудін С. Ф., Юцевич І. С. Вивчення впливу методики музично-фізичного тренінгу на покращення адаптації студентів-першокурсників. - C. 22-24.
- Бишевець Н. Г., Денисова Л. В., Усиченко В. В. Організація здоров’язберігаючого навчального середовища студентів в умовах інформатизації освіти. - C. 25-29.
- Волошина О. В. Використання інтерактивних технологій для формування естетичного смаку у студентів ВНЗ засобами іноземних мов. - C. 30-33.
- Горленко В. П. Научное обоснование ключевых вопросов организации педагогической практики студентов. - C. 34-38.
- Горчинський С. В., Точоний Д. П. Методика використання онлайн-курсів у процесі вивчення інформатики майбутніми вчителями технологій. - C. 39-42.
- Давиденко А. А. Новації, інновації та їх ефективність. - C. 43-46.
- Дем’яненко Н. М. Посада "педагог-тьютор": доцільність упровадження до класифікатора професій України. - C. 47-51.
- Джевага Г. В., Ламанський Є. А. Ергономічний дизайн сайту дистанційного навчання для умов середовища віртуальної реальності. - C. 52-57.
- Дрижак В. В., Єрмак С. М. До питання про види, структуру та форми здобуття освіти в контексті Закону України "Про освіту". - C. 58-62.
- Дубініна Н. В., Бочевар А. Г. Педагогічні умови впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у процес підготовки фахівців немовних закладів вищої освіти. - C. 63-68.
- Дудорова Л. Ю. Удосконалення організації і змісту фізичного виховання студентів у вищих навчальних закладах. - C. 69-72.
- Зенько Н. Н. Социальная активность студентов как критерий их творческой самореализации. - C. 73-77.
- Іванова О. С., Кононова Д. В., Заєць П. М. Заміна практичних занять на лабораторні роботи із використанням комп’ютерних технологій для формування навиків дослідницької роботи та розвитку творчих здібностей студентів. - C. 78-81.
- Калашник В. Л., Олексієнко О. Г. "Ідеальна" лекція у вищій школі. - C. 82-84.
- Кучерява К. В. Модель розвитку самоосвітньої компетентності майбутніх викладачів економіки. - C. 85-89.
- Лазаренко М. Г. Об’єктивні передумови вдосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців із фізичної культури і спорту до роботи в позашкільних навчальних закладах. - C. 90-93.
- Магрламова К. Г. Особливості професійної підготовки майбутніх лікарів у вітчизняній системі медичної освіти. - C. 94-98.
- Малімон О. О., Пантік В. В., Цьось А. В. Диференційований підхід у фізичному вихованні студентів закладів вищої освіти. - C. 99-104.
- Мартиненко М. Ю. Використання ІКТ в процесі викладання англійської мови як відображення інформаційно-комунікаційної компетентності викладача. - C. 105-107.
- Нагорняк С. В. Правовиховна діяльність як елемент правового виховання. - C. 108-111.
- Нітченко Г. М., Ховрич М. О. Теоретичний аналіз проблеми медіаграмотності молоді. - C. 112-115.
- Плющ В. М. Метакогнітивний підхід до організації навчання майбутніх учителів. - C. 116-119.
- Пташенчук О. О. Компетентнісний підхід до професійної підготовки майбутніх учителів біології. - C. 120-126.
- Самко А. М. Формування наукової картини світу – напрям досліджень наукової школи С. Гончаренка. - C. 127-132.
- Самохвалова І. Ю., Мелюшкина В. В., Рибалко П. Ф. Настільний теніс як засіб розвитку координаційних здібностей студентів аграрного університету. - C. 133-136.
- Селиванова Л. И. Менторство саморазвития личности и профессионального становления студентов. - C. 137-140.
- Cігаєва Л. Є. Проблема підготовки фахівців-андрагогів для роботи з дорослими. - C. 141-145.
- Sheremet I., Vasilenko K. The model of training of the future teachers of health-care fundamentals for prevention of pupils’ vision disorders in primary school. - C. 146-151.
- Штепура А. П. Норми і методи дистанційної освіти у системі вищої освіти Польщі. - C. 152-155.
- Бабійчук С. М. Пріоритетні шляхи реформування наукової освіти США. - C. 156-159.
- Богомолова М. Ю. Діяльність українських урядів в освітній сфері України в 1917 – 1920 році. - C. 160-164.
- Вахнова А. П., Смоляр І. І. Вплив психологічних факторів на адаптивні і функціональні можливості організму учнів старшої школи. - C. 165-169.
- Вільчковський Е. С., Пасічник В. Р. Становлення та розвиток системи фізичного виховання учнів у Польщі у 20-30-х роках ХХ століття. - C. 170-174.
- Горяна Л. Г. Поліфункціональність підготовки науково-педагогічних і педагогічних працівників до формування критичного мислення у процесі управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій. - C. 175-179.
- Дрозденко В. М., Ковбаса М. І. Інклюзія – стратегічний напрямок організації сучасної освіти та готовність вчителя технологій до її забезпечення. - C. 180-183.
- Іваненко Л. В. Виховання молоді як запорука миру в концепції Емеріка Крюсе. - C. 184-187.
- Киливник В. В. Діагностика знань про соціокультурну компетентність майбутніх учителів іноземної мови в системі професійної підготовки. - C. 188-191.
- Кущова Т. О. Педагогічні ідеї А. М. Топорова у контексті підготовки та професійного удосконалення педагогів. - C. 192-196.
- Мазуренко К. Ю. Герменевтика як основа вивчення релігій. - C. 197-200.
- Максименко О. О. Навчання іноземних мов на рівні старшої школи Фінляндії: модель випередження часу. - C. 201-204.
- Оніщук І. І. Особистість вчителя іноземної мови з точки зору проблем психології особистості. - C. 205-209.
- Пліско Є. Ю. Нормативно – правові засади функціонування соціального виховання неповнолітніх правопорушників в Україні (1991 – 2016 рр.). - C. 210-213.
- Попельнюх О. І. Підготовка вчителя в історії вітчизняної освіти ІІ пол. ХІХ – поч. ХХ ст. (гуманістичний аспект). - C. 214-217.
- Пронікова І. В. Базові поняття економічної освіти школярів в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 218-221.
- Рибалко П. Ф., Гриб Т. О., Клименченко Т. Г. Функціональна адаптація студентів легкоатлетів до навчально-тренувальної діяльності. - C. 222-225.
- Третяк О. С., Веселова Н. П. Запобігання конфліктних ситуацій у роботі вчителя з учнями, які мають посттравматичні розлади. - C. 226-231.
- Багінська О. В., Лисенко Л. Л. Удосконалення дидактичного забезпечення процесу формування рухової функції дітей шкільного віку. - C. 232-235.
- Белан Т. Г. Профорієнтаційна робота з учнями старших класів на уроках технологій. - C. 236-239.
- Видра О. Г., Анисовець О. Ю. Особливості навчання старшокласників технології "вишивка гладдю". - C. 240-243.
- Грисюк О. М. Випереджувальне навчання як форма підготовки майбутніх педагогічних працівників у контексті модернізації педагогічної освіти. - C. 244-247.
- Дідур Н. А. Модель формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки. - C. 248-252.
- Дрозденко Н. М., Долгополова О. В. Педагогічні аспекти формування професійних компетенцій майбутніх учителів технологій. - C. 253-256.
- Матвієнко О. В. Метод ситуаційного аналізу ("case study" method) як засіб формування готовності майбутніх педагогів до педагогічної взаємодії. - C. 257-261.
- Мелаш В. Д., Варениченко А. Б., Безталанна К. С. Методична підготовка майбутнього вчителя початкової школи до формування екологічної компетентності в умовах нової української школи. - C. 262-265.
- Мінько Н. П., Шаш Т. О. Можливості використання інформаційних технологій на уроках трудового навчання. - C. 266-269.
- Полетай О. М., Полетай В. М., Полетай А. В. Педагогічна практика як засіб підготовки майбутнього вчителя трудового навчання. - C. 270-274.
- Попович А. С. Професійно-методична підготовка майбутніх учителів-словесників до викладання стилістики української мови в закладах загальної середньої освіти. - C. 275-278.
- Ребенок В. М. Методичні засади формування академічної компетентності майбутнього вчителя фахової підготовки. - C. 279-282.
- Руднік Ю. В. Результати дослідно-експериментальної перевірки ефективності моделі підготовки вчителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов. - C. 283-289.
- Рябченко С. В., Симонова Н. А., Ліфар М. Г. Гнучкі педагогічні технології у системі підготовки вчителя біології. - C. 290-293.
- Торубара О. М., Павленко М. М. Організація самостійної пізнавальної діяльності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 294-297.
- Трояновська М. М. Готовність майбутніх вчителів фізичної культури до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. - C. 298-300.
- Удич З. І. Сторітеллінг (storytelling) у підготовці майбутніх учителів інклюзивних класів. - C. 301-306.
- Чабан Н. І. Методика розробки фахових текстів з української мови для майбутніх учителів художньої культури. - C. 307-310.
- Юрійчук Н. Д. Роль самостійної роботи у фаховому становленні майбутніх учителів-філологів. - C. 311-314.
| 2018 | | Вип. 151(1)
|
|
|
|