Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/152(1)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик В. Г. Аналіз дефініцій понять "компетенція" та "компетентність" в контексті природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 3-7.
  4. Бондаренко І. Г., Сергієнко Ю. М., Бойченко О. В., Бондаренко О. В. Підготовка бакалаврів в галузі фізичної культури і спорту: закордонній досвід. - C. 8-11.
  5. Будинкевич С. Н., Кондрацька Г. Д. Вплив мовленнєвої культури на взаємодію тренера та волейболістів у процесі змагальної діяльності. - C. 12-15.
  6. Волошко Л. Б. Фізичний терапевт як суб’єкт професійної взаємодії. - C. 16-18.
  7. Даниско О. В. Актуальність упровадження змішаного навчання у практику підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 19-23.
  8. Ємець А. В., Донченко В. І., Скріннік Є. О. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутніх лікарів до застосування фізично-реабілітаційних технологій у професійній діяльності. - C. 24-27.
  9. Жaра Г. І. Організаційно-педагогічні умови процесу формування компетентності індивідуального здоров’язбереження вчителів у системі неперервної педагогічної освіти. - C. 28-33.
  10. Іваній І. В. Акме-культурологічний підхід як методологічна основа формування професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту. - C. 34-38.
  11. Касьянова О. М., Долгопол О. О., Швецова Г. А., Разумна А. Г. Сучасні технології навчання у закладах післядипломної медичної освіти. - C. 39-44.
  12. Лазаренко М. Г. Педагогічні аспекти розвитку рухових якостей студенток з використанням тренажера "ремені з кільцями". - C. 45-49.
  13. Носко М. О., Долінська Л. В. Умови та показники готовності випускників непедагогічного напряму освіти до організаційно-педагогічної діяльності. - C. 50-54.
  14. Осіп Н. Б. Динаміка мотиваційного компоненту готовності фахівця дошкільної освіти до фізичного виховання дітей. - C. 55-59.
  15. Петрик Д. П., Могильний Ф. В., Сорокопуд В. Б. Рівень сформованості навичок самозахисту співробітників державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 60-63.
  16. Подубінська С. В. Основні напрями оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 64-67.
  17. Полієнко Г. О. Виховання здорового способу життя населення (з досвіду роботи православної церкви останньої третини ХІХ – початку ХХ ст.). - C. 68-71.
  18. Сахненко А. В. Аналіз структури світогляду студентів аграрних спеціальностей у сфері фізичної культури і здоров’я. - C. 72-75.
  19. Тогочинський О. М. До питання щодо формування універсальної моделі ключових компетентностей керівника сучасного закладу вищої освіти. - C. 76-81.
  20. Філенко Л. В. Структура комп’ютерних навчальних програм при підготовці фахівців з фізичної культури та спорту. - C. 82-85.
  21. Червоношапка М. О., Шутка Г. І., Музика Б. Ю., Гіль М. М. Теоретико-методичні аспекти вдосконалення ударних дій руками і ногами у навчальному процесі з дисципліни "спеціальна фізична підготовка" для курсантів закладів вищої освіти МВС України. - C. 86-89.
  22. Буц М. А., Миздренко О. М., Козубенко Ю. Л. Сучасні освітні технології у підготовці фахівців фізичного виховання. - C. 90-95.
  23. Кострікова К. С. Механізми імплементації олімпійської освіти в освітній процес школярів. - C. 96-99.
  24. Кузнєцова О. Т. Модель методичної системи застосування оздоровчих технологій у процесі фізичного виховання студентів. - C. 100-104.
  25. Леоненко А. В., Красілов А. Д. Передумови виникнення та розвиток фізичного виховання молоді на засадах національних традицій. - C. 105-107.
  26. Логвінова Я. О. Формування екологічної відповідальності спортсменів під час вивчення дисципліни "гігієна та основи екології". - C. 108-111.
  27. Маркова О. В. Використання методу проектів у розвитку творчих здібностей першокурсників на прикладі дисципліни "Історія фізичної культури". - C. 112-118.
  28. Скрипченко І. Т. Аналіз змістового наповнення програм закладів вищої освіти, які готують майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту для роботи у сфері дитячо-юнацького туризму. - C. 119-123.
  29. Степаненко В. М., Кривенко Р. О. Сучасні підходи до профільного навчання учнів старших класів за спортивним напрямком "Спортивні ігри". - C. 124-126.
  30. Хіміч В. Л., Демченко Н. В. Порівняльний аналіз аеробіки та народно-хореографічного мистецтва. - C. 127-130.
  31. Байгужина Ж. С., Динмухамедова А. С., Резник Л. В., Токтарбаева А. Ш., Байдалинова Б. А. Изучение особенностей морфофункционального состояния здоровья девочек 13 – 17 лет. - C. 131-134.
  32. Бінецький Д. О. Виховання в молодших підлітків прагнення до самостійності у процесі спортивно-ігрової діяльності. - C. 135-139.
  33. Богуш В. Л., Гетманцев С. В., Кувалдина О. В., Чумак М. Ю. Показатели функционального состояния спортсменов 15-16 лет в различных видах спорта. - C. 140-147.
  34. Бондаренко І. Г., Пшеничний А. О., Тюветський Д. О., Бондаренко О. В. Силова підготовка у пауерліфтингу студентів ЧНУ імені Петра Могили. - C. 148-152 .
  35. Борисова О. В., Нагорна В. О., Митько А. О. Індивідуальні підходи в програмуванні підготовки висококваліфікованих більярдистів. - C. 153-155.
  36. Вертель А. В. Физическая подготовка юных волейболистов. Этап специализированной базовой подготовки. - C. 156-160.
  37. Грубар І. Я. Морфологічні показники модельної характеристики спортсменів-каратистів. - C. 161-165.
  38. Іванишин Ю. І., Ковальчук Л. В., Іванишин І. М. Вплив засобів екстремальної рухової активності на координаційну підготовленість підлітків 13 – 14 років чоловічої статі. - C. 166-171.
  39. Індиченко Л. С., Хауссі О. А. Використання ігрових методів із дзюдоїстками для підвищення якості техніко-тактичних дій. - C. 172-175.
  40. Касіч Н. П. Критерії та показники виховання цілеспрямованості учнів 7 – 9-х класів у фізкультурно-оздоровчій діяльності. - C. 176-179.
  41. Коханець П. П. Контроль показників фізичної і технічної підготовленості футзалістів 11-12 років у річному циклі підготовки. - C. 180-183.
  42. Луценко Ю. М. Взаємозв’язок змагального результату та виконання структурних компонентів змагальної композиції кваліфікованих спортсменів класу "Б" в акробатичному рок-н-ролі. - C. 184-188.
  43. Мадяр-Фазекаш Е. О. Аналіз змагальної діяльності фехтувальників рапіристів. - C. 189-193.
  44. Мартиросова Т.А., Внукова А.П. Развитие скоростно-силовых качеств у обучающихся старшего школьного возраста. - C. 194-199.
  45. Пилипенко В. М., Дейнеко С. М., Дробот Д. С., Стрельніков М. В. Особливості розвитку спритності у футболістів 6 - 17 років. - C. 200-204.
  46. Пилипко О. О. Моделювання показників техніко-тактичної майстерності висококваліфікованих спортсменів, які спеціалізуються в плаванні способом батерфляй на дистанції 50 метрів. - C. 205-208.
  47. Приймак С. Г. Функціональне забезпечення фізичної працездатності студентів, які спеціалізуються у біатлоні. - C. 209-212.
  48. Римар Ю. И., Овчинников А. В., Дудник Ю. И., Луценко С. Г. Анализ физической и функциональной подготовленности юных гребцов в начале и в середине эксперимента. - C. 213-215.
  49. Самоленко Т. В., Апайчев О. В., Ковальова А. О., Приходько В. М. Планування тренувального процесу в річному циклі підготовки студентів-легкоатлетів у закладі вищої освіти. - C. 216-219.
  50. Синіговець В. І., Пильтяй С. В., Камка Д. С. Методичні основи розвитку силових здібностей засобами базових вправ у процесі занять стріт воркаутом. - C. 220-224.
  51. Синіговець Л. І., Борсук М. П., Шевцов О. О. Методика і контроль розвитку рухових здібностей студенток у процесі занять шейпінгом. - C. 225-231.
  52. Следников Л. С., Жиденко А. А. Использования метода комбинированных подвижных игр с элементами кроссфита на уроках физкультуры. - C. 232-234.
  53. Черненко О. Є., Сердюк Д. Г., Гордієнко А. Г., Шуліка Б. Ю. Аналіз змагальної діяльності спортсменок у групових вправах художньої гімнастики. - C. 235-239.
  54. Шалар О. Г. , Шорик Є. А., Еделев О. С. Вплив ментального тренування на психічну сферу стрільців. - C. 240-244.
  55. Шутова С. Є., Серебряков О. Ю., Скороход О. В. Характеристика спортивної успішності висококваліфікованих хокеїстів в Україні. - C. 245-249.
2018
Вип. 152(1)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського