Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/155<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бахмат Н. В. Сучасні тенденції підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 3-7.
  4. Белан Т. Г. Особливості професійного становлення майбутніх учителів технологій. - C. 8-10.
  5. Бивалькевич Л. М. Шляхи удосконалення інженерно-педагогічної освіти в контексті реформування освітньої галузі. - C. 11-14.
  6. Бичек О. А. До проблеми становлення культурологічної парадигми освіти. - C. 15-18.
  7. Борисов В. В., Торубара О. М., Борисова С. В. Об'єктивний і суб'єктний аспекти професійного обов'язку вчителя. - C. 19-22.
  8. Вовк Л. П. Базові компоненти світоглядно орієнтованих і професійно орієнтованих знань майбутнього педагога. - C. 23-28.
  9. Гнезділова К. М. Управління знаннями в сучасному університеті. - C. 29-32.
  10. Гончаренко С. В. Професійна компетентність фахівця вищої школи: історія понять ХХІ ст.. - C. 33-37.
  11. Зеленська О. П. Деякі вправи для навчання іншомовного усного мовлення здобувачів вищої освіти освітнього рівня "магістр" у нелінгвістичній магістратурі. - C. 38-42.
  12. Іванова О. С., Кононова Д. В., Заєць П. М. Особливості реалізації каузальності та каузативності в сучасній лінгвістиці. - C. 43-47.
  13. Коваленко С. В., Коваленко А. В. Щодо питання педагогічної компетентності майбутніх вчителів нової української школи. - C. 48-51.
  14. Ламанський Є. А., Горчинський С. В. Дизайн веб-сайту електронного методичного комплексу навчальної дисципліни. - C. 52-56.
  15. Міненок А. О., Чередниченко Ю. А., Донець І. О., Турчина І. С. Дослідження особливостей структури запровадження технологій дистанційного навчання в процесі фахової підготовки майбутніх вчителів початкової школи. - C. 57-61.
  16. Мітіна С. В. Попередження емоційного вигорання викладача вищого навчального закладу. - C. 62-65.
  17. Муромець В. Г. Опис програми розвитку загальних компетентностей здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти. - C. 66-71.
  18. Носовець Н. М. Використання комунікативних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя технологій. - C. 72-76.
  19. Орлова М. М. Здоров'язбереження як соціально-педагогічна проблема. - C. 77-79.
  20. Тогочинський О. М., Третяк О. С., Чебоненко С. О. Тактики використання стилів викладання у закладі вищої освіти. - C. 80-84.
  21. Юрійчук Н. Д. Тести як ефективний засіб контролю знань та вмінь студентів з української мови. - C. 85-88.
  22. Бабійчук С. М. Застосування геоінформаційних систем у дослідницьких роботах учнів Київської Малої Академії Наук. - C. 89-92.
  23. Борохвіна Т. Г. Організація роботи та професійні обов'язки тьютора в умовах інклюзивної освіти. - C. 93-98.
  24. Вахнова А. П. Вплив психотехнічних вправ та ігор на здоров'я учнів старшої школи на уроках фізичної культури. - C. 99-104.
  25. Видра О. Г., Джевага Г. В. Модернізований навчальний гончарний верстат: конструкція, методика проведення майстер-класів з учнями молодшого шкільного і підліткового віку. - C. 105-109.
  26. Вовк М. В. Музично-ритмічний інструментарій – основа розвитку виконавських навичок у молодших школярів. - C. 110-113.
  27. Дрижак В. В., Єрмак С. М. Про особливості організації та здобуття спеціалізованої освіти в україні в контексті закону України "про освіту". - C. 114-118.
  28. Дрозденко В. М., Костюченко О. М. Забезпечення вчителем технологій особистісно-орієнтованих підходів до навчання обдарованих старшокласників. - C. 119-123.
  29. Ігнатенко Р. С., Повечера І. В. Аналіз програмного забезпечення для вивчення розділу "комп'ютерні презентації" на уроках інформатики в старшій школі. - C. 124-126.
  30. Лисенко Л. Л., Багінська О. В., Воєділова О. М. Характеристика предмету роботи вчителя фізичної культури у контексті реалізації концепції "Нової української школи". - C. 127-132.
  31. Пискун О. М., Кухарчук А. С. Проблема оцінювання творчої діяльності учнів. - C. 133-136.
  32. Рапацька І. Б., Ващенко Л. І. Парадигма дитячого дозвілля з фізичної активності: реалії сьогодення і перспективи. - C. 137-140.
  33. Терентьєва Н. О. Необхідність набуття компетентності "підприємливість та фінансова грамотність" на рівні загальної середньої освіти як вимога сучасного суспільства. - C. 141-144.
  34. Царик И. А., Гордеева И. В. Технология работы учителя физической культуры по профилактике противоправного поведения подростков. - C. 145-149.
  35. Балашов Д. І., Бермудес Д. В. Теоретичні підходи до трактування поняття "рухова активність" у сучасній науковій літературі. - C. 150-153.
  36. Бондар Н. О., Дрозденко Н. М. Методичні шляхи реалізації міжпредметних зв'язків при вивченні "технологічного обладнання харчової галузі". - C. 154-158.
  37. Зуб Г. В. Щодо методів репетиційної роботи з аматорськими інструментальними колективами. - C. 159-163.
  38. Корчова Г. Л. Реалізація міжнародних освітніх проектів як напрям входження професійної (професійно-технічної) освіти України у європейський простір. - C. 164-167.
  39. Кудін С. Ф., Нестеров О. С., Артеменко В. В., Мілаєв О. І., Юцевич І. С. Вивчення впливу занять фізичними вправами на психічне здоров'я студентів. - C. 168-170.
  40. Лі Цюань Тезаурус наукового дослідження формування методологічної компетентності магістрів музичного мистецтва. - C. 171-175.
  41. Лодатко Є. О. Інформаційно-аналітична компетентність майбутніх фахівців у контексті сучасних освітніх реалій. - C. 176-179.
  42. Мелюшкина В. В. Динаміка зміни стану опорно-рухового апарату студентів аграрного університету. - C. 180-182.
  43. Олійник Р. В., Кузьомко Л. М., Жула Г. В., Кімейчук Х. В., Литвинова А. В. Розвиток та оцінка морфологічних ознак у спортсменок високої кваліфікації. - C. 183-186.
  44. Пантік В. В. Зміст, структура та педагогічні принципи побудови фітнес-програм силового спрямування для студентів ЗВО. - C. 187-191.
  45. Пащенко С. О. Особливості формування готовності майбутніх працівників будівельної галузі до самоосвітньої діяльності у процесі фахової підготовки. - C. 192-196.
  46. Плахоніна Т. Ю., Дорошенко Т. В. Педагогічні умови та методи формування методичної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 197-201.
  47. Плющ В. М., Терещенко О. В. Можливості індивідуально-типологічного підходу в організації процесу формування екологічної культури майбутніх учителів природничих дисциплін. - C. 202-205.
  48. Подтерегер В. С., Ребенок В. М., Гетта В. Г. Підготовка майбутніх учителів професійного навчання до викладання електронного обладнання сучасних автомобілів. - C. 206-209.
  49. Ребенок В. М. Особливості використання самостійної роботи майбутніми викладачами харчової галузі у навчальному процесі закладу вищої освіти. - C. 210-214.
  50. Самохвалова І. Ю. Урахування психологічної сумісності, як засіб підвищення ефективності взаємодії гравців жіночої волейбольної команди аграрного університету. - C. 215-217.
  51. Совгіра С. В., Поліщук О. А. Стан сформованості правової компетентності у майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності аграрної сфери. - C. 218-224.
  52. Федан Т. В. Петриківський розпис як складова дизайн-освіти майбутніх учителів технологій. - C. 225-228.
  53. Хань Чянлянь Смак до педагогічної діяльності як компетенція викладача спортивних дисциплін. - C. 229-232.
  54. Чередніченко Г. А. Оптимізація процесу навчання іноземній мові студентів інженерно-технологічних ЗВО. - C. 233-236.
  55. Шевченко Р. І. Забезпечення професіоналізму морських фахівців у процесі продовженої професійної освіти: концептуальні основи. - C. 237-241.
  56. Шикиринська О. В., Петляєва В. В. Практичні аспекти упровадження моделі формування моральної культури майбутніх учителів іноземної мови. - C. 242-245.
  57. Вознюк О. В. Діяльність протестантських громад у контексті вітчизняного педагогічного руху (ХІХ – 30-ті рр. ХХ ст.). - C. 246-249.
  58. Дружененко Р. С. Дидактична і методична системи: координація понять. - C. 250-254.
  59. Дубина Л. О. Потенціал адаптації та особливості функціонування системи середньої професійної освіти Федеративної Республіки Німеччини. - C. 255-257.
  60. Завацька Л. М. Ідеї соціального виховання у науково-творчій спадщині В. В. Зеньковського. - C. 258-260.
  61. Кугай К. Б. Соціально-економічні та суспільно-політичні передумови становлення вищої освіти в Західній Україні (друга половина ХVІІ – початок ХХ ст.). - C. 261-266.
  62. Лавріненко О. А. Психопедагогічні детермінанти наукових поглядів В. В. Зеньковського (1881–1962 рр.). - C. 267-270.
  63. Лисенко Н. Г. Інтолерантність у французькій школі. - C. 271-273.
  64. Матвєєва О. О. Підходи до діагностування якості сформованості компетенцій у Федеративній Республіці Німеччина. - C. 274-279.
  65. Пантюхов Б. О. Патріотичне виховання курсантів військових закладів вищої освіти в умовах позааудиторної діяльності (кінець ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 280-284.
  66. Пліско Є. Ю. Утворення виправних закладів для неповнолітніх правопорушників в Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст.. - C. 285-289.
  67. Попроцький І. С., Гавалюх О. С. Трансформація збройних сил та військової освіти Болгарії до стандартів країн-членів НАТО в період з 1997 по 2018 роки. - C. 290-294.
  68. Приходько Г. І. Фізичне виховання як складова підготовки учнівської молоді до військової служби: Україна в другій половині ХІХ – на початку ХХ століття. - C. 295-299.
  69. Пронікова І. В. Основи шкільної економічної освіти в Україні (2004 – 2012 рр.). - C. 300-303.
  70. Проніков О. К., Богданович В. В. Нормативні документи організації музично-естетичного виховання учнів початкових класів у контексті розвитку педагогічної освіти в Україні (кінець ХХ – початок ХХІ століття). - C. 304-307.
  71. Се Фей Готовність до громадянського виховання молоді як завдання системи фахової підготовки вчителя в КНР. - C. 308-311.
  72. Чубінська Н. Б. Психолого-педагогічні вимоги до особистості директора школи у радянській педагогічній думці. - C. 312-316.
  73. Яців О. І. Спільнота як чинник формування свідомості української молодої людини у спадщині Миколи Шлемкевича. - C. 317-320.
2018
Вип. 155
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського