Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед./2018/156<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамов В. В. Психологическая сущность понятия "речевая культура учащихся". - C. 3-7.
  4. Аверьянова В. В. Формирование иноязычного потенциального словарного запаса. - C. 8-11.
  5. Акулич Ю. Е. Коммуникативно-прагматическая ситуация "оценочность" как речевая тактика в ситуативном общении. - C. 12-15.
  6. Биконя О. П., Іванишина В. П. Методичні передумови організації самостійної позааудиторної роботи з ділової англійської мови з використанням мультимедійного посібника. - C. 16-19.
  7. Бобир С. Л. Тенденції розвитку іншомовної освіти в Україні в європейському вимірі. - C. 20-24.
  8. Булавенко С. Д. Модернізація самоврядування школярів у формі учнівського менеджменту як засобу формування соціальної активності особистості. - C. 25-28.
  9. Василюк Т. В. Об энциклопедичности толковых словарей. - C. 29-33.
  10. Ващило О. В. Моделювання навчання майбутніх інженерів-механіків англійського професійно орієнтованого монологічного мовлення. - C. 34-38.
  11. Гандзюра Л. О., Пономарьова В. А. Особливості навчання англійської мови студентів 1 курсу спеціальності "інформаційні технології" в умовах різнорівневих груп. - C. 39-43.
  12. Дзіман Г. М. Використання хмарного середовища у змішаному навчанні слухачів військових спеціальностей академічного письма англійською мовою. - C. 44-47.
  13. Dudoladovа А. V., Dudoladovа L. V. Mall technology in language learning and teaching. - C. 48-50.
  14. Dudoladova O. V. Learner autonomy: developing the necessary skills. - C. 51-53.
  15. Захарова М. С. Основные формы работы со специальной научной литературой в неязыковом вузе. - C. 54-56.
  16. Зозуля О. Л. Обучение немецкой профессионально-ориентированной лексике с использованием компьютерных технологий. - C. 57-61.
  17. Кміть О. В. Пріоритетні тенденції англомовної початкової освіти в контексті концепції "нова українська школа". - C. 62-65.
  18. Корнєва З. М. Когнітивно-дискурсивний підхід до викладання іноземної мови професійного спрямування у закладах вищої освіти технічного профілю. - C. 66-71.
  19. Криштоп И. С. Традиции и новаторство в пьесе Эдны Миллей "aria da capo". - C. 72-75.
  20. Курманова Б. Ж., Унгарбаева Г. И. О методологических и методических основах трехъязычного образования в Казахстане. - C. 76-80.
  21. Lytvyn S. V., Perminova V. A., Sikaliuk A. I. Esp teaching: teacher as a facilitator. - C. 81-83.
  22. Мацнєва О. А. Структура та зміст методичної компетентності майбутнього викладача англійської мови як непрофільної дисципліни. - C. 84-87.
  23. Носко М. О., Гаркуша С. В., Воєділова О. М., Разумейко Н.С., Багінська О. В. Формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 88-93.
  24. Охременко С. В. Технологія створення освітнього середовища на основі онлай технологій. - C. 94-100.
  25. Павленко А. Е., Павленко Г. В., Строганова О. А. Соотношение конструкций "did+инфинитив", "used to+инфинитив" и "would+инфинитив" как средств выражения хабитуальности в дорсетском диалекте английского языка. - C. 101-104.
  26. Пинюта И. В., Захарченя Н. И. Технология развития критического мышления в обучении студентов чтению профессионально-ориентированных текстов медиаресурсов. - C. 105-108.
  27. Полієнко Г. О., Міненок А. О. Соціально-виховні практики у благодійних закладах ХІХ – початку ХХ ст.. - C. 109-113.
  28. Починок Т. В. Развитие студентов в процессе обучения межкультурному общению. - C. 114-117.
  29. Починок Т. В., Буракова В. В. Использование культуроведчески насыщенных текстов для обучения межкультурному общению. - C. 118-120.
  30. Рубанюк Н. В. Опыт организации олимпиад с применением google форм. - C. 121-124.
  31. Сальникова Е. Г. Реализация сказочно-фантазийной картины мира в женской прозе С. Ахерн. - C. 125-129.
  32. Сатинова В. Ф. Концептуальные основы обучения иностранному языку в условиях информатизации языкового образования. - C. 130-133.
  33. Смоліна С. В. Стан усвідомлення поняття "особистість" студентами – майбутніми учителями англійської мови. - C. 134-138.
  34. Стельмах Д. О. Вимоги до рівня сформованості компетентності майбутніх учителів іноземної мови в англійському монологічному мовленні. - C. 139-142.
  35. Тарнопольський О. Б., Кабанова М. Р., Бредбієр П. В. Співвідношення некомунікативних та умовно-комунікативних вправ у навчанні мовних аспектів іноземної мови у вищій школі. - C. 143-148.
  36. Українська О. О. Підходи до формування методичної контрольно-оцінювальної компетентності у майбутніх викладачів іноземної мови. - C. 149-153.
  37. Федорець В. М. Методологічні та інтелектуально-ціннісні аспекти технологізації діагностики здоров’я та ризиків для життя учнів у контексті розвитку здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури в умовах післядипломної освіти. - C. 154-169.
  38. Чжоу Геян Формування готовності до художньої комунікації у майбутніх вчителів музики: організаційно-методичні аспекти. - C. 170-173.
  39. Shilo E. V., Liubanets I. I., Markevich V. I. Positive aspects of the use of information and communication technologies in the course of teaching a foreign language. - C. 174-178.
2018
Вип. 156
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського