Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2014/118(2)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
Сучасний розвиток і викладання біомеханіки фізичного виховання та спорту
- Arziutov G. N. Conception of the rapid educating of students to physical exercises. - C. 5-9.
- Дмитриев С. В. Альтернативная биомеханика "Живых движений" в сфере спорта и адаптивной физической культуры. - C. 10-14.
- Кодимський С. С. Використання біомеханічних знань в системі підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури. - C. 15-17.
- Щербач В. М. Використання гіпергравітаційного навантаження у оздоровчому тренуванні. - C. 18-20.
Біомеханічні, інформаційно-комунікаційні технології та конструкторські розробки у фізичному вихованні та спорті
- Бєлікова Н. О. Прикладні аспекти використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту. - C. 21-24.
- Блавт О. З. Технічна модифікація тестового моніторингу здібності до гнучкості студентів спеціальних медичних груп. - C. 25-29.
- Бріскін Ю. А., Пітин М. П., Семеряк З. С., Задорожна О. Р., Смирновський С. Б. Тренажерні засоби в удосконаленні підготовленості спортсменів у фехтуванні. - C. 30-34.
- Денисова Л. В. Хмарні технології в освітньому процесі вищих навчальних закладів фізичної культури і спорту: стан питання та перспективи застосування. - C. 35-38.
- Загревский В. И., Загревский О. И. Компьютерная технология оценки погрешности в определении масс-инерционных характеристик сегментов тела человека. - C. 39-44.
- Литвинець А., Виноградський Б., Литвинець І. Еволюція жіночого спортивного одягу. - C. 45-49.
- Маслов В. М., Трояновська М. М., Вітковський С. І. Визначення рівня розвитку координаційних якостей дівчат старшого шкільного віку у процесі занять з біатлону. - C. 50-53.
- Синіговець В. І., Синіговець І. В. Формування теоретичних знань у студентів факультету фізичного виховання засобами інформаційних технологій. - C. 54-57.
- Сотский Н. Б. О перспективе фрикционных тренажеров со многими степенями свободы. - C. 58-63.
Педагогічні аспекти професійної підготовки майбутнього фахівця з фізичного виховання та спорту
- Без'язичний Б. І. Теоретичні і методологічні аспекти індивідуалізації процесу навчання. - C. 64-68.
- Бріжата І. А., Буйвало В. П. Здоров’язбережувальна компетентність майбутнього реабілітолога. - C. 69-71.
- Вереньга Ю. В., Грибан Г. П., Безпалий С. М. Зміцнення здоров’я працівників МВС України на етапі професійного становлення у процесі занять за авторською програмою. - C. 72-75.
- Вихляєв Ю. М. Шляхи вдосконалення неформальної фізкультурної освіти студентів. - C. 76-79.
- Воскобойнікова Г. Л., Міненок А. О. Біомеханічні основи у формуванні професійної компетентності вчителя фізичної культури і основ здоров’я початкової школи: педагогічний досвід, наукові школи. - C. 80-83.
- Гавриленко І. В. Обґрунтування необхідності підготовки майбутніх вихователів до фізичної реабілітації в ДНЗ. - C. 84-86.
- Гавроник В. И. Совершенствование военно-прикладной физической подготовки военнослужащих боевых подразделений сухопутных войск. - C. 87-90.
- Галайчук А. І., Журавель О. В., Скирта Р. І. Використання елементів художньої гімнастики в системі спеціальної фізичної підготовки курсанток вищих навчальних закладів МВС на початковому етапі навчання. - C. 91-93.
- Гаркуша С. В. Модель формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 94-99.
- Грибан Г. П. Формування готовності студентів до майбутньої професійної діяльності в системі фізичного виховання. - C. 100-103.
- Гук О. М. Історичні аспекти підготовки вчителів фізичної культури для освітніх закладів України в період 1920-1930-х років. - C. 104-107.
- Дмитриев С. В. Презумпция культуры в антропных технологиях вузовского физкультурного образования. - C. 108-111.
- Добродуб Є. З. Характеристика показників сформованості мотивації досягнення у професійній діяльності фахівців з фізичного виховання та спорту при роботі в фітнес-центрах. - C. 112-115.
- Дудорова Л. Ю. Модель формування готовності майбутніх учителів до професійно-туристичної діяльності. - C. 116-119.
- Жалій Р. В. До питання про методичне забезпечення навчального процесу з фізичного виховання у технічному університеті в контексті нових норм освітнього законодавства. - C. 120-122.
- Жула Л. В., Рябченко В. Г., Філіпов В. В., Жула В. П. Розвиток рухових умінь майбутніх учителів фізичної культури в процесі навчання верхньої прямої подачі у волейболі. - C. 123-125.
- Закорко И. П. К вопросу о корректности терминологии, употребляемой в методическом обеспечении единоборств и физической подготовки сотрудников силовых структур. - C. 126-128.
- Зубченко Л. В. Використання елементів проблемного навчання при формуванні педагогічної творчості майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 129-131.
- Кара С. І. Формування рефлексивного компонента як умова розвитку професіоналізму майбутніх учителів фізичного виховання. - C. 132-134.
- Короленко К. В., Смірнова Н. І. Психолого-педагогічні умови формування організаційно-управлінських здібностей у студентів спеціальності "Олімпійський та професійний спорт". - C. 135-137.
- Лелека В. М. Сучасні проблеми та перспективи розвитку фізичного виховання, здоров'я і професійної підготовки студентської молоді. - C. 138-140.
- Лукаш І. В. Вплив пам’яті на рухи в успішному засвоєнні рухових умінь та навичок студенток факультету початкового навчання. - C. 141-143.
- Лушневский А. К. Структура процесса развития специфических координационных способностей у курсантов военных учебных заведений при стрельбе из штатного оружия. - C. 144-147.
- Лисенко Л. Л. Компетентно-креативний учитель як один із головних факторів інтенсифікації фізичного виховання в школі. - C. 148-151.
- Новопашен С. С., Пліско В. І. Порівняльний аналіз біомеханічних показників студентів, які мають спеціалізацію спортивна боротьбата професійних спортсменів-единоборців. - C. 152-154.
- Огієнко М. М. Біомеханічні основи теорії і методики фізичного виховання. - C. 155-159.
- Ольховий О. М. Теоретико-методологічний аспект професійно спрямованої системи фізичної підготовки. - C. 160-164.
- Омельяненко І. О. Про проблему поняття навчальної програми з фізичної культури. - C. 165-168.
- Осіпов В. М. Основні підходи до трактування ключових термінів сучасної професійної освіти. - C. 169-173.
- Павлова А. В., Васильєва Н. О. Шляхи впровадження медико-біологічних основ фізичної культури і спорту в навчальний процес Вищого училища фізичної культури. - C. 174-179.
- Пеньковець Д. В. Особистісно–орієнтована освіта як умова формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури. - C. 180-183.
- Пристинський В. М., Гейтенко В. В., Пристинська Т. М. Діяльність учителя фізичної культури у запобіганні впливу неформальних організацій на формування особистості підлітка. - C. 184-186.
- Пристинський В. М., Ольшанська Н. О., Пристинська Т. М. Психологічна підготовка майбутнього тренера в мистецтві управління спортивною командою. - C. 187-189.
- Приходько В. В. Онтологические основания педагогической антропологии для образования в высшей школе в работах российских мыслителей. - C. 190-193.
- Проніков О. К. Педагогічна практика в системі підготовки учителів фізичної культури. - C. 194-196.
- Редько Т. М., Авдєєнко Н. В. Здоров’ярозвивальні технології у фізичному вихованні студентів ВНЗ. - C. 197-199.
- Рубіс К. М. Оцінка рівня фізичного розвитку студенток факультету фізичного виховання ЧНПУ у процесі занять спортивною боротьбою. - C. 200-203.
- Семанишин Т. М., Попель С. Л., Презлята Г. В. Теоретико-методологічні підходи і принципи формування валеологічної культури у майбутніх фахівців фізичного виховання дошкільних закладів освіти. - C. 204-207.
- Середа Н. В. Визначення основних характеристик споживача дитячо-юнацьких спортивних шкіл. - C. 208-212.
- Стасенко О. А. Теорія і практика визначення змісту професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в процесі самостійної роботи. - C. 213-216.
- Стрілець С. І. Індивідуалізація змісту освіти та інтенсифікація процесу навчання на основі сучасних освітніх технологій. - C. 217-221.
- Стрілецька Н. М. До питання вивчення теми "Алгоритми та виконавці" у курсі "Інформатика" початкової школи. - C. 222-227.
- Строк А. Н., Городилин С. К. Влияние военно-прикладной физической подготовленности курсантов на адаптацию к военно-учебной деятельности. - C. 228-231.
- Твеліна А. О. Соціально-педагогічні передумови використання засобів оздоровчого фітнесу в системі підготовки майбутніх вчителів фізичної культури. - C. 232-236.
- Тимошенко О. В. Особливості організації дистанційної форми навчання майбутніх фахівців фізичного виховання та спорту у вищих навчальних закладах України. - C. 237-242.
- Торубара О. М. Психолого-педагогічні аспекти використання інтерактивних технологій у ВНЗ. - C. 243-246.
- Фотинюк В. Г. Визначення складу професійно важливих якостей майбутніх інженерів–механіків авіаційної галузі. - C. 247-249.
- Хазим Тони Обоснование необходимости совершенствования организационно-управленческой подготовки будущих тренеров. - C. 250-254.
| 2014 | | Вип. 118(2)
|
|
|
|