Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2015/129(1)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
Біомеханічні, педагогічні, медико-біологічні та психологічні аспекти фізичного виховання та спорту
- Альошина А. І., Петрович В. В. Сучасні підходи до корекції біогеометричного профілю постави школярів. - C. 3-10.
- Аравіцька М. Г. Стан фізичної активності хворих на ожиріння різного ступеня важкості як модифікований фактор корекції маси тіла. - C. 11-13.
- Багінська О. В. Особливості управління рухами у школярів різних вікових груп. - C. 14-18.
- Белых С. И. Особенности психических состояний студентов Донецкого национального университета. - C. 19-24.
- Боднар І. Р. Науково-теоретичні основи інтегративного фізичного виховання школярів різних медичних груп. - C. 25-29.
- Бойко Г. М. Сучасні підходи до формування психологічної готовності спортсменів високої кваліфікації до високоефективної змагальної діяльності в спорті інвалідів. - C. 30-33.
- Бондаренко І. Г., Мінц М. О., Бондаренко О. В. Оцінка рівня знань з теоретичного розділу дисципліни "Фізичне виховання" у студентів ВНЗ. - C. 34-37.
- Бугаевский К. А. Особенности размеров таза, ряда антропометрических показателей и менструального цикла у студенток специальной медицинской группы с повышенными и низкими значениями индекса массы тела. - C. 38-42.
- Буренко М. С. Ставлення учнів до процесу фізичного виховання в школі. - C. 43-46.
- Василец В. В., Врублевский Е. П. Индивидуализированный подход к построению занятий по аквааэробике с женщинами среднего возраста. - C. 47-51.
- Василюк В. М. Діяльність спортивно-фізкультурної організації "Сокіл" на Рівненщині у 1920–1939 рр.. - C. 52-55.
- Гатилова Г. Д., Талатынник Е. А. Взаимосвязь показателей плотности костной ткани и концентрации ионизированного кальция у спортсменов высокого класса специализирующихся в гребле на байдарках и каноэ. - C. 56-59.
- Глоба Т. А. Сучасний стан організації занять з дисципліни "Фізичне виховання" вищих навчальних закладів III-IV рівня акредитації. - C. 60-63.
- Гриньова Т. І. Фізичний стан дітей 10-13 років під впливом трирічних занять спортивним туризмом. - C. 64-67.
- Гуніна Л. М., Шейко В. І., Головащенко Р. В., Сладкевич В. К., Серветник А. В. Деякі аспекти механізмів виникнення та корекції функціональної анемії спортсменів. - C. 68-73.
- Гунина Л. М., Головащенко Р. В., Азаров О. В., Рябина С. А. Современные генетические технологии в спорте: за и против. - C. 74-78.
- Демчук С. П., Романова В. І. Характерні особливості просторової орієнтації дітей 6-10 років із депривацією зору. - C. 79-82.
- Єфременко А. М., Шестерова Л. Є., Крайник Я. Б. Зміни психологічного стану кваліфікованих спринтерів під впливом методики відновлення. - C. 83-85.
- Жула В. П. Вплив методики розвитку рухових умінь студентів на біодинамічну структуру технічних дій у волейболі. - C. 86-89.
- Загородній В. В., Ярославська Л. П., Лошицька Т. І. Взаємозв’язок показників розвитку станової сили та фізичного розвитку студентів технічних вищів. - C. 90-93.
- Задорожна О. Р., Хіменес Х. Р., Нерода Н. В. Спортивний маркетинг: стан та перспективи досліджень. - C. 94-97.
- Заставна О. М. Стан рухової активності та фізичної підготовленості дітей старшого дошкільного віку після кохлеарної імплантації. - C. 98-102.
- Захаріна Є. А. Організація занять з фізичного виховання студентів спеціальних медичних груп. - C. 103-106.
- Зенина И. В. Роль координационних способностей у детей младшего школьного возраста в управлении движениями. - C. 107-109.
- Іващенко О. В., Худолій О. М. Моделювання як метод педагогічного контролю рухової підготовленості хлопчиків 6-10 років. - C. 110-115.
- Кожокар М. В. Фізичне виховання – як стрижень реалізації провідних напрямів діяльності академічної корпорації "Запороже" Чернівецького університету. - C. 116-118.
- Колокольцев М. М. Профессионально-прикладная направленность вариативной части урока физической культуры в школе-интернате с углубленным изучением музыки. - C. 119-123.
- Колумбет О. М. Вплив методики стимульованого розвитку спритності на показники координаційних якостей студенток педагогічних вищих навчальних закладів. - C. 124-129.
- Коробейніков Г. В., Ричок Т. М., Дудник О. К., Іващенко О. О. Психофізіологічні особливості нейродинамічних функцій у дзюдоїстів високої кваліфікації. - C. 130-133.
- Костенец Н. Б. Особливості вищої нервової діяльності спортсменів, які спеціалізуються у стрільбі з лука. - C. 134-137.
- Кошман М. Г., Кошман Е. Е. Научно-теоретические основы проектной деятельности спортивного педагога. - C. 138-141.
- Кузнєцова О. Т. Педагогічна взаємодія як основа системного підходу у педагогіці та дидактиці вищої школи. - C. 142-146.
- Кулик Н. А., Скачедуб Н. М., Лазоренко С. А. Фізичне виховання студентів: аспекти, проблеми. - C. 147-150.
- Лазоренко С. А., Чхайло М. Б., Кулик Н. А. Чи існувала фізична культура у цивілізації неандертальців?. - C. 151-154.
- Лисенко О. М. Вплив чутливості кардіореспіраторної системи до гіперкапнії на стійкість реакцій за умов досягнення максимального рівня споживання кисню. - C. 155-159.
- Лутовинов Ю. А. Показатели тренировочной работы с различным соотношением скоростных, скоростно-силовых и силовых упражнений юных тяжелоатлетов различных групп весовых категорий в подготовительном периоде годичного макроцикла. - C. 160-163.
- Марчук С. С. Психофізіологічні основи фізичного виховання в "Педагогічній антропології" К. Д. Ушинського. - C. 164-168.
- Мельник М. Г., Пітин М. П. Проблеми розвитку студентського спорту України у ХХІ столітті. - C. 169-172.
- Мисів В. М. Природній розвиток рухових якостей у дітей різних соматотипів. - C. 173-179.
- Міщук Д. М. Особливості процесів сприйняття спортсменів у ігрових видах спорту (на прикладі волейболу). - C. 180-183.
- Мищук Д. Н., Аникеенко Л. В. Оценка состояния механизмов регуляции физиологических функций в организме высококвалифицированных волейболистов разных амплуа. - C. 184-187.
- Носко М. О., Архипов О. А, Половніков І. І. Особливості рухової функції людини у сучасному біомеханічному аналізі. - C. 188-194.
- Одинець Т. Є. Методичні особливості кондиційного плавання в структурі особистісно-орієнтованої програми фізичної реабілітації жінок з постмастектомічним синдромом. - C. 195-198.
- Пасічняк Л. В., Щурик І. М. Проблеми впровадження елементів спортивної анімації у програми психологічної реабілітації підлітків з набутими вадами опорно-рухового апарату. - C. 199-202.
- Подригало Л. В., Галашко М. Н., Галашко Н. И., Ровная О. А. Анализ армспорта с использованием профессиографических подходов. - C. 203-205.
- Подригало Л. В., Галашко А. И., Поручиков В. В., Трегуб К. М. Исследование взаимосвязей между показателями физического развития и физической подготовленности детей среднего школьного возраста. - C. 206-209.
- Попичев М. И. Интегральное изучение функциональных характеристик, происходящих в организме спортсменов. - C. 210-216.
- Попичев М. И. Оценка показателей внутриэритроцитарного метаболизма у спортсменов различной квалификации. - C. 217-223.
- Приймаков А. А., Архипов А. А., Ейдер П. Модельные характеристики взаимосвязей мышечной и сердечно-сосудистой систем в различных состояниях при мышечной деятельности у спортсменов. - C. 224-229.
- Романчук О. П., Глущенко М. М., Петров Є. П. Особливості організації сенсомоторної функції веслувальників з урахуванням рівня спортивної майстерності. - C. 230-234.
- Рубіс К. М. Біомеханічні параметри статичної стійкості студенток факультету фізичного виховання ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка в процесі занять спортивною боротьбою. - C. 235-238.
- Руденик В. В. Проблемные аспекты самостоятельных занятий студентов по физическому воспитанию. - C. 239-242.
- Руденко А. М., Копитіна Я. М., Звіряка О. М. Використання полівітамінних комплексів у програмах фізичної реабілітації дітей дошкільного віку із ортопедичною патологією. - C. 243-247.
- Руденко Р. Є. Формування здоров’язбережувальних компетенцій у фізичній реабілітації спортсменів з неповносправністю. - C. 248-251 .
- Саєнко С. О., Бурла О. М. Розвиток і визначення координаційних здібностей юних борців. - C. 252-257.
- Скидан А. А., Врублевский Е. П. Оздоровительные занятиям шейпингом с женщинами зрелого возраста на основе учета их морфофункционального состояния и мотивации. - C. 258-263.
- Солодка О. В. Залежність біомеханічних характеристик техніки поштовху від успішної реалізації технічних дій важкоатлеток. - C. 264-267.
- Стадник С. А. Характеристика организационно-управленческой деятельности училищ физической культуры в г. Харькове. - C. 268-271.
- Сухорада Г. І. Актуальні питання організації та проведення фізичної підготовки та спорту у Збройних Силах України та правоохоронних органах. - C. 272-275.
- Тайболина Л. А., Талатынник Е. А. Влияние соревновательной деятельности на топографию электрической активности сердца у спортсменов высокого класса по гребле на байдарках и каноэ. - C. 276-280.
- Філіпов В. В., Жула Л. В., Солонець Ю. Ю., Синіговець І. В. Біомеханічні параметри координаційних здібностей студентів факультету фізичного виховання в процесі занять легкою атлетикою. - C. 281-284.
- Філіппов М. М., Ільїн В. М. Методологічний підхід до оцінювання можливостей виконання фізичних навантажень при заняттях оздоровчим спортом. - C. 285-289.
- Фотинюк В. Г. Заняття фізичними вправами як мотиваційна спрямованість до професійної діяльності. - C. 290-292.
- Химич И. Ю. Мотивационный способ оценки пульсовой стоимости работы у студентов вузов при занятиях плаванием. - C. 293-296.
- Ходінов В. М. Результати ортостатичної проби у чоловіків та жінок в залежності від віку та морфологічних показників. - C. 297-299.
- Хорошуха М. Ф. Прояв феномену "придбання" та "втрати" в розвитку тренувального ефекту на прикладі проведення психологофізичної реабілітації осіб з порушеннями функцій опорно-рухового апарату (із багаторічного досвіду автора). - C. 300-304.
- Христова Т. Є. Використання засобів фізичної реабілітації при функціональній недостатності стопи у дітей. - C. 305-308.
- Цибанюк О. О. Нормативно-правове регламентування системи фізичного виховання Румунії: періодизація розвитку (XVII – початок XX ст.). - C. 309-311.
- Чекмарьова Н. Г., Олійник Р. В., Хаджинов В. А., Сеймук А. О. Генетичні серологічні маркери схильності до розвитку психомоторних здібностей у чоловіків в контексті спортивної обдарованості. - C. 312-315.
- Шевчук Т. О., Чорнобаб І. Ф., Гребенюк Н. М., Бурба В. І. Соціально-психологічні проблеми адаптації студентів перших курсів до навчання в університеті. - C. 316-319.
- Шуба В. В. Реалізація педагогічних умов у паралімпійському русі. - C. 320-323.
- Юрчишин Ю. В., Скавронський О. П. Технологічний підхід до формування й реалізації змісту фізичного виховання студентів. - C. 324-328.
| 2015 | | Вип. 129(1)
|
|
|
|