Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2015/129(3)<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Чернігівського національного педагогічного університету.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт- Титул.
- Зміст.
- Адирхаєв С. Г. Підвищення рухової активності молоді з вадами слуху під впливом дозованих фізичних навантажень. - C. 3-9.
- Алтухов В. А. Педагогічний досвід та сучасні підходи до проблеми формування здорового способу життя в системі освіти. - C. 10-14.
- Арзютов Г. М., Гаврилюк В. О., Лукиянчук В. Л. Вольова пластика. - C. 15-19.
- Атаманюк С. І., Кириченко О. В. Оцінка фізичних можливостей студентів у процесі фізичного виховання спеціального медичного відділення ВНЗ. - C. 20-22.
- Базилевич Н. О. Оптимізація легкоатлетичних вправ, як засобів самостійної фізкультурно-оздоровчої роботи студентів. - C. 23-26.
- Благій О. Л., Ячнюк М. Ю. Аналіз показників фізичного стану студентської молоді. - C. 27-31.
- Брухно Е. Л., Сметанін С. В. Використанням засобів спортивного орієнтування у фізичній підготовці студентів з низьким рівнем фізичної підготовленості. - C. 32-35.
- Бутенко Г. А. Средства оздоровительного туризма и ориентирования как основа рекреационно-оздоровительной технологии для детей младшего школьного возраста. - C. 36-41.
- Буток О. В., Малишев О. В. Проблеми формування здорового способу життя у курсантів правоохороних органів та шляхи їх вирішення. - C. 42-45.
- Васкан І. Г., Дикий О. Ю., Розтока А. В. Розвиток рухової активності школярів у позаурочній діяльності. - C. 46-51.
- Вітченко О. М., Лисенко Л. Л., Воєділова О. М. Педагогічна технологія формування правильної постави дітей молодшого шкільного віку на основі взаємодії їх фізичного і інтелектуального розвитку. - C. 52-56.
- Воробйова А. В. Складно-коордиднаційні вправи в комплексі психофізичного тренування школярів. - C. 57-61.
- Гаркуша В. В. Методичні аспекти організації самостійних занять фізичними вправами студентів. - C. 62-67.
- Глущенко Н. В. Нозологічний розподіл студентів спеціальних медичних груп першого курсу навчання Національного університету імені Івана Франка. - C. 68-70.
- Глущенко Н. В. Особливості розподілу студентів спеціальних медичних груп за ступенем ожиріння з першого по третій курс навчання у вищому навчальному закладі. - C. 71-74.
- Головченко О. І., Востоцька І. Ф. Напрями оптимізації фізичного виховання жінок у вищих навчальних закладах. - C. 75-78.
- Гончаренко М. С. Философско-мировоззренческое представление о развитии человека и формировании его здоровья. - C. 79-83.
- Гончаренко М. С., Камнева Т. П., Дождева Е. А., Седина С. И. Применение здоровьесберегающих технологий в учебном процессе. - C. 84-87.
- Гончаренко М. С., Камнєва Т. П., Корженко І. О., Удовенко М. А. Розробка методів формування здорового способу життя у педагогічному процесі. - C. 88-90.
- Гончаренко М. С., Мельникова А. В., Беззубова А. А., Миргород И. М. Исследование влияния оздоровительного комплекса физических упражнений "Анжелетика" на функциональное состояние организма человека. - C. 91-93.
- Горобей М. П. Особливості впливу харчування на стан здоров’я і поведінку студентів. - C. 94-96.
- Гуреева А. М., Черненко Е. Е., Черненко А. Е. Изменение уровня физического здоровья студенток 1 курсов под влиянием занятий физическим воспитанием. - C. 97-100.
- Дарійчук С. В. Здоров’язберігаюча тематика періодичних друкованих видань Буковини (ІІ половина ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 101-103.
- Дейкун М. П. Форми організації позакласної та позашкільної роботи з фізичного виховання як дієва складова запровадження здорового способу життя. - C. 104-108.
- Дейнеко С. М., Браташ С. В., Могильний Ф. В. Соціалізуючий вплив фізичної культури на учнів середньої та старшої школи. - C. 109-112.
- Довгич О. О., Хрипко І. В. Формування здорового способу життя майбутніх фахівців з фізичного виховання і спорту. - C. 113-117.
- Донченко В. І. Індивідуальна та самостійна робота студентів-медиків як важливий етап навчання здоров’язбережувальним технологіям. - C. 118-121.
- Єдинак Г. А. Стан вирішення завдання з поліпшення психофізичного стану учнів початкової школи на сучасному етапі. - C. 122-127.
- Єракова Л. А., Томіліна Ю. І. Обґрунтування підходів до побудови оздоровчих програм з пілатесу для жіночого контингенту. - C. 128-131.
- Жáра Г. І. Соціальні аспекти формування індивідуального здоров’язбереження вчителя у сучасному освітньому вимірі. - C. 132-135.
- Жерновникова Я. В. Определение возрастных изменений антропометрических показателей у школьников 5-7 классов с использованием компьютерной программы "Здоровье школьника". - C. 136-140.
- Загородній В. В. Сучасні проблеми здоров’я дитячого населення шкільного віку та шляхи їх вирішення. - C. 141-144.
- Іванчикова С. М. Загальні положення методики формування культури здоров’я студентів засобами фітнесу. - C. 145-149.
- Кашуба В. А., Маслова Е. В. К вопросу о причинах и распространенности нарушений слуха среди современных подростков. - C. 150-152.
- Кладікова І. І., Жиденко А. О. Ступінь розуміння студентами цінності здоров’я. - C. 153-157.
- Клименко А. В., Коваль Б. С., Ильин В. Н., Филиппов М. М. Оздоровительная направленность занятий по физическому воспитанию со студентками основного учебного отделения. - C. 158-162.
- Клинова И. В., Таргонский Н. Н. Теоретические основы формирования культуры досуга учащихся старших классов. - C. 163-166.
- Кокарева С. М., Овдєєнко А. О., Сокол Л. Г., Корнієнко Д. С. Вплив споживчих властивостей фізкультурно-оздоровчих послуг на мотивацію тих, хто займається регулярним оздоровчим тренуванням. - C. 167-170.
- Корж Н. Л. Аналіз сформованості мотивації до самостійних занять фізичною культурою у студентів перших курсів технічних спеціальностей. - C. 171-174.
- Короп М. Ю. Фактори, що здійснюють несприятливий вплив на здоров’я учнів як проблема здорового способу життя в педагогічній освіті. - C. 175-178.
- Криворучко Н. В., Масляк І. П. Динаміка показників фізичної працездатності студенток ВНЗ І-ІІ рівня акредитації під впливом чирлідингу. - C. 179-182.
- Круцевич Т. Ю., Трачук С. В., Нападій А. П. Експертна оцінка періодизації фізичної підготовки учнів середніх класів протягом навчального року. - C. 183-186.
- Кузнецова Т. Г., Резнік А. В. Підвищення працездатності студентів засобами використання спеціальних фізичних вправ. - C. 187-190.
- Куртова Г. Ю., Ляпин В. П., Бабарика Ю. Р., Гришко Л. Г. Моніторинг стану здоров’я школярів 14-15 років в умовах навчально-педагогічного процесу. - C. 191-194.
- Латенко С. Б., Копочинська Ю. В. Студентський спорт як засіб формування життєвих цінностей молоді і розвитку здорової особистості. - C. 195-198.
- Левандовська Л. Ю. Підвищення рівня фізичної підготовленості підлітків у процесі індивідуалізації фізичного виховання. - C. 199-202.
- Ливацький О. В. Виховання фізичних якостей учнів основної школи в умовах допрофільної підготовки як педагогічна проблема. - C. 203-205.
- Луценко Л. С., Бодренкова І. О., Шепеленко Т. В., Лучко О. Р. Характеристика впливу спеціалізацій на динаміку розвитку функціональних і рухових здібностей студенток. - C. 206-209.
- Маєвський М. І. Експериментальна модель формування ціннісних орієнтацій на фізичну культуру студенток педагогічних спеціальностей. - C. 210-213.
- Мандюк А. Б. Особливості позакласної фізкультурно-спортивної роботи у середніх загальноосвітніх школах міської та сільської місцевості. - C. 214-217.
- Михальчук А. Д. Валеософія як світоглядно-методологічна основа у фізкультурно-оздоровчих технологіях. - C. 218-221.
- Мисів В. М. Сформованість мотивації студентів випускного курсу факультету фізичної культури на ведення здорового способу життя. - C. 222-224.
- Міхеєнко О. І., Котелевський В. І. Культура здоров’я особистості та її складові. - C. 225-229.
- Мунтян В. С. Питання ставлення студентів до здорового способу життя і фізичного виховання та визначення пріоритетів фізичних якостей. - C. 230-233.
- Нагорна О. Б., Чернієнко О. А. Основні аспекти реабілітаційного супроводу дітей з особливими потребами дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 234-236.
- Оксьом П. М., Азаренков В. М., Бережна Л. I., Сидоренко О. Р. Характеристика загальної рухової активності студенток вищого педагогічного навчального закладу. - C. 237-239.
- Павленко І. О. Діагностика рівня сформованості валеологічного мислення студентів – майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 240-244.
- Павлова Ю. О., Виноградський Б. А., Шеремета С. Р. Вплив способу проведення вільного часу на якість життя людини. - C. 245-249.
- Пашкевич С. А., Кривенцова І. В. Визначення стану здоров’я та скарг, пов’язаних з патологією хребта у студенток ліцею. - C. 250-254.
- Півненко Ю. В. "Абетка харчування" – засіб формування основ здорового харчування учнів молодшого шкільного віку. - C. 255-258.
- Поболь В. З. К вопросу использования подвижных игр для развития пространственной ориентировки у детей с нарушениями зрения. - C. 259-262.
- Подригало Л. В., Фурман Ю. В., Волкова О. А., Сокол К. М. Реализация принципов мониторинга здоровья при контроле двигательной активности. - C. 263-266.
- Присяжнюк С. І. Проблема рухової активності студентів вищих навчальних закладів телекомунікаційних технологій. - C. 267-270.
- Редько Т. М. Здоров’ярозвивальні технології в процесі фізичного виховання студентів педагогічних університетів. - C. 271-274.
- Рибницький А. В., Нестеров О. С., Артеменко В. В., Мілаєв О. І., Козерук К. В. Використання методу колового тренування на уроках фізичної культури. - C. 275-277.
- Руденко А. М., Звіряка О. М. Спосіб діагностики дисплазії кульшових суглобів за допомогою симптома Дюшена-Тренделенбурга у дітей дошкільного віку. - C. 278-281.
- Рядова Л. О. Зміна показників функціонального стану слухового аналізатора дітей середнього шкільного віку з вадами зору під впливом спеціально спрямованих вправ і рухливих ігор. - C. 282-286.
- Синиця С. В. Характеристика пріоритетів студенток вищих навчальних закладів стосовно різних видів оздоровчої аеробіки. - C. 287-291.
- Сичова І. А., Гаркуша В. В., Дейкун М. П., Краснов В. П., Вертель О. В. Позанавчальна здоров’язбережувальна діяльність з фізичного виховання в освітніх закладах. - C. 292-295.
- Старченко А. Ю. Инновационная технология оптимизации физкультурного образования детей 5-6 лет на основе использования средств детского фитнеса. - C. 296-299.
- Супруненко М. В. Профілактика і корекція порушень постави опорно-рухового апарату у студентської молоді. - C. 300-303.
- Терещенко В. І., Гулай В. С., Шарапа В. Г. Рейтинг фізичної підготовки студентів Національного університету Державної податкової служби України. - C. 304-308.
- Томенко О. А., Босько В. М. Сучасний стан проблеми навчання плаванню дітей з наслідками дитячого церебрального паралічу. - C. 309-312.
- Троценко В. В., Троценко Т. Ю. Ефективність впливу фізичних вправ на підвищення емоційної стійкості дітей старшого дошкільного віку. - C. 313-316.
- Ушкаленко О. А. Мотиваційні основи фізичного виховання студентів. - C. 317-321.
- Фоменко Е. В., Фоменко В. Х. Занятия "фитнес микс" в физическом воспитании студенток высших учебных заведений. - C. 322-324.
- Chodinow W. Sprawność fizyczna dzieci i młodzieży miasta radomia. - C. 325-328.
- Цьось А. В., Касарда О. З., Шевчук А. Б., Самчук О. М., Хомич А. В. Особливості фізичної активності студенток вищих навальних закладів. - C. 329-334.
- Чернявська О. А. Аналіз рівня фізичного розвитку учнів професійно-технічних навчальних закладів. - C. 335-338.
- Шейко Л. В. Влияние музыки на работоспособность и психоэмоциональное состояние людей 40-60 лет в процессе занятий оздоровительным плаванием. - C. 339-344.
- Шишкіна О. М., Бейгул І. О., Муллагільдіна А. Я. Позитивні зміни у психоемоційному стані жінок при застосуванні фітнес-аеробіки. - C. 345-348.
- Шишова І. О. Підготовка студентів педагогічного університету до психокорекційної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 349-351.
- Shkola H. N., Pyatnitskaya D. V. Extracurricular classes in cheer-dance show as an effective form to motivate students of non-core universities to engage in physical exercises. - C. 352-355.
- Шмалєй С. В., Щербина Т. І. Валеологічні аспекти корекції та реабілітації слабозорих дітей засобами фізичного виховання. - C. 356-359.
- Шуба Л. В. Здоров’язберегаюча технологія для дітей початкової школи. - C. 360-363.
| 2015 | | Вип. 129(3)
|
|
|
|