Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.Фізич.вих./2016/139(2)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Чернігівського національного педагогічного університету
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адирхаєв С. Г., Туровець Г. М., Кравчук І. В. Інноваційні підходи до розробки комплексної програми фізичної реабілітації в контексті інклюзивного шкільного простору. - C. 3-7.
  4. Атаманюк С. І., Кириченко О. В. Застосування оздоровчої ходьби для корекції функціонального стану студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. - C. 8-11.
  5. Безгребельна О. П., Хрипач А. Г., Булатов О. М., Король О. С. Теоретичні основи формування здорового способу життя у фізкультурно-оздоровчій освіті студентів ВНЗ. - C. 12-15.
  6. Бишевець Н. Г., Синіговець І. В., Філіпов В. В., Аллянова П. Ю. Технології здоров’язбереження в навчальному процесі студентів ВНЗ в умовах інформатизації освіти. - C. 16-19.
  7. Воскобойнікова Г. Л., Міненок А. О., Кійко Т. Б. Сучасні проблеми формування індивідуального здоров’я студентів у вищій педагогічній освіті. - C. 20-23.
  8. Галаманжук Л. Л., Єдинак Г. А. Ефективність експериментального змісту з фізичної культури в адаптації 6-річних дітей до навчання у школі. - C. 24-27.
  9. Галандзовський С. М. Аеробна та анаеробна продуктивність організму студентів транспортного коледжу першого та другого років навчання. - C. 28-30.
  10. Головач А. А. Вплив занять з футболу на формування особистості студентів вищих навчальних закладів. - C. 31-34.
  11. Голод Н. Р. Хронічні неінфекційні захворювання як визначний фактор зниження рівня здоров’я української нації. - C. 35-39.
  12. Горобей М. П. Рухова активність як фактор самозбережувальної поведінки студентів. - C. 40-42.
  13. Гурова А. І. Застосування пілатесу для відновлення гнучкості хребта у жінок похилого віку. - C. 43-46.
  14. Дмитрук В. С. Значення валеологічної освіти у молодших школярів. - C. 47-49.
  15. Довгань Н. Ю. Зміст фізичного виховання студентів ВНЗ у процесі позааудиторної діяльності. - C. 50-54.
  16. Єфременко А. М., Крайник Я. Б., Насонкіна О. Ю., Шутєєва Т. М. Перспектива масових занять фізичними вправами циклічного характеру з високою інтенсивністю. - C. 55-58.
  17. Жамардій В. О. Зміст і структура навчальних занять із фізичного виховання студентів засобами фітнес-технологій. - C. 59-62.
  18. Завидівська Н. Н. Особливості класифікації компетенцій здоров’язбереженя у системі фізичного виховання студентської молоді. - C. 63-67.
  19. Захаріна А. Г. Анімаційна діяльність в рекреаційно-оздоровчій сфері як передумова зміцнення здоров’я студентів. - C. 68-71.
  20. Зінченко Н. М. Реакція жінок різних типологічних груп на фізичні навантаження в процесі занять аеробікою. - C. 72-75.
  21. Козерук Ю. В., Хлебурад В. В., Дудоров О. М., Качаровська О. В. Проблеми втілення основ здорового способу життя та технологій покращення здоров’я в українській освіті. - C. 76-79.
  22. Козина Ж. Л. Влияние интегральной технологии двигательного и духовного развития на функциональное состояние людей среднего возраста. - C. 80-89.
  23. Кривенко А. П. Проблемні питання термінології стройових вправ. - C. 90-93.
  24. Кривенцова И. В., Ильницкая А. С., Клименченко В. Г., Горбань И. Ю. Актуальные проблемы физического воспитания в высших учебных заведениях Украины. - C. 94-96.
  25. Кулик Н. А., Лазоренко С. А. Фізичне виховання з елементами легкої атлетики у дітей старшого дошкільного віку. - C. 97-100.
  26. Мандюк А. Б. Рухова активність в культурі вільного часу як об’єкт наукового дослідження. - C. 101-105.
  27. Марчик В. І., Гладир Я. С., Шутько В. В. Формування навички правильної постави. - C. 106-108.
  28. Миргород Д. О. Пилатес как перспективное направление в процессе физического воспитания студентов в условиях реформирования системы образования в высших учебных заведениях. - C. 109-112.
  29. Мисів В. М., Єдинак Г. А., Галаманжук Л. Л. Особливості вияву показників фізичного здоров’я у дітей із різними соматотипами. - C. 113-117.
  30. Мулик К. В., Мулик В. В. Вплив різних видів фізкультурно-оздоровчих занять на рівень здоров’я студентської молоді. - C. 118-121.
  31. Мусієнко О. В., Чопик Р. В., Кізло Н. Б. Застосування засобів хатха-йоги у психофізичній рекреації. - C. 122-124.
  32. Носко Ю. М. Особливості впливу тютюнопаління на стан організму людини. - C. 125-129.
  33. Павлова Ю. О. Фізична культура та якість життя різних груп населення. - C. 130-132.
  34. Петрюк О. В., Іванов О. В., Ільницький С. В. Ефективність засобів спеціальної фізичної підготовки фехтувальника щодо розвитку фізичних якостей студентів гуманітарних факультетів. - C. 133-135.
  35. Пруднікова М. С. Мотиваційні засади до занять фізичною культурою та спортом підлітками 11-13 років підготовчої медичної групи (м. Харків). - C. 136-139.
  36. Рядинська І. А. Теоретичний аналіз проблеми здоров’я особистості в дослідженнях науковців. - C. 140-143.
  37. Рядова Л. О. Дослідження показників розвитку здатності до збереження статичної і динамічної рівноваги школярів середніх класів з вадами зору. - C. 144-147.
  38. Сабадаш В. І., Хоменко В. В., Шалар О. Г. Вплив рухової активності на фізичне здоров’я підлітків. - C. 148-152.
  39. Скидан А. А., Врублевский Е. П. Технология оздоровительной шейпинг-тренировки женщин 21-35 лет. - C. 153-158.
  40. Слобожанінов А. А., Слобожанінов П. А. Динаміка показників фізичної підготовленості дітей з вадами слуху у процесі занять спортивним орієнтуванням. - C. 159-161.
  41. Собко И. Н., Улаева Л. А. Применение методики развития двигательных качеств у студенток группы физической реабилитации. - C. 162-166.
  42. Філатова З. І. Оцінка мотиваційних спрямувань студентів спеціальних медичних груп до оволодіння навичкою плавання. - C. 167-170.
  43. Філоненко О. А., Пилипенко В. М., Черезов Ю. О. Оціночні індекси як спосіб визначення відповідності маси тіла до довжини тіла дівчат (на прикладі дівчат старших класів загальноосвітніх навчальних закладів м. Чернігова). - C. 171-175.
  44. Ханікянц О. В. Особливості використання атлетичної гімнастики з оздоровчою метою у процесі фізичного виховання студентів. - C. 176-180.
  45. Хіміч І. Ю. Місце та роль фізичної рекреації в житті студентів (ЄС vs Україна). - C. 181-185.
  46. Хорошуха М. Ф., Приймаков О. О., Присяжнюк С. І., Левицька Л. М., Омельчук О. В. Про чинники, що унеможливлюють використання експрес-методу кількісної оцінки рівня соматичного здоров’я спортсменів з особливими потребами за резервами біоенергетики організму. - C. 186-190.
  47. Чалий О. С., Чала Р. Г., Коваль В. О. Особливості організації уроків лікувальної фізкультури для дітей із вадами зору. - C. 191-194.
  48. Шейко Л. В. Реализация плавания как вида оздоровительной деятельности работников сферы интеллектуального труда. - C. 195-199.
  49. Бикова О. О. Визначення передстартових станів гандболістів 13-14 років на підставі індивідуальних значень "норми стану". - C. 200-205.
  50. Богуш В. Л., Гетманцев С. В., Яцунский А. С., Косенчук В. А. Исследование показателей быстроты движений у юношей в академической гребле. - C. 206-209.
  51. Бойчук Р. І., Захаркевич Т. М. Структура координаційної підготовленості волейболістів 17–18 років. - C. 210-213.
  52. Гамалій В. В., Шльонська О. Л., Братчик В. А. Вдосконалення техніко-тактичної підготовки кваліфікованих волейболістів різного амплуа. - C. 214-217.
  53. Гузар В. М., Шалар О. Г., Мордюк Д. Міжособистісні відношення гандболісток і їх вплив на змагальну діяльність. - C. 218-222.
  54. Дерябкіна Т. В., Драгунов Д. М., Зуб О. Б. Шляхи поліпшення влучності кидків м’яча в кошик у баскетболі. - C. 223-225.
  55. Драпов О. А. Техническая подготовка на полосе препятствий. - C. 226-228.
  56. Зеніна І. В. Аналіз ставлення учнів молодших класів до занять спортом. - C. 229-231.
  57. Кокарева С. М. Вдосконалення координаційних здібностей футболістів засобами прикладної аеробіки з елементами єдиноборств. - C. 232-236.
  58. Коробейніков Г. В., Коробейнікова Л. Г., Дудник О. К., Дакал Н. А., Іващенко О. О. Стан когнітивних функцій у дзюдоїсток із різними стилями ведення поєдинку. - C. 237-240.
  59. Куценко О. В. Проблеми розвитку футболу в дітей молодшого шкільного віку. - C. 241-245.
  60. Лутовинов Ю. А., Мартын В. Д., Лысенко В. Н. Программы тренировочного процесса в мезоциклах подготовительного периода годичного макроцикла юных тяжелоатлетов. - C. 246-249.
  61. Репко Е. А. Развитие двигательных умений и навыков у юных скалолазов 6-7 лет. - C. 250-256.
  62. Сердюк Д. Г., Черненко О. Є., Черненко А. Є. Аналіз показників змагальної діяльності провідних чоловічих гандбольних команд на олімпійських іграх 2016. - C. 257-260.
  63. Тихон И. Г., Руденик В. В. Теоретические основы проектного моделирования соревновательной деятельности высококвалифицированных метателей молота. - C. 261-265.
  64. Тихон И. Г., Руденик В. В. Теоретико-методические аспекты управления подготовкой высококвалифицированных метателей молота. - C. 266-270.
  65. Хохла А. І., Павлось О. О., Яблонська Е. М. Обґрунтування програм фізичної підготовки фехтувальників-шпажистів на етапі попередньої базової підготовки. - C. 271-274.
  66. Цись Д. І. Особливості застосування засобів волейболу у процесі занять з фізичного виховання. - C. 275-278.
  67. Ченікало О. В., Казмірук А. В., Стефанишин О. М., Зіньків О. В. Структура та регламентація змагальної діяльності в олімпійських дисциплінах з лижних перегонів. - C. 279-282.
  68. Черненко С. А., Олейник О. Н., Ермоленко А. В., Ермоленко М. В. Моделирование процесса обучения студентов высшей школы выполнению укороченных подач в бадминтоне. - C. 283-286.
  69. Бондаренко В. В. Професійна підготовленість як основа ефективної діяльності працівників підрозділів патрульної служби національної поліції України. - C. 287-290.
  70. Гавриш А. Л. Модель формування діагностико-прогностичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно-орієнтованого фізичного виховання. - C. 291-294.
  71. Гавроник В. И., Городилин С. К. Педагогическая технология повышения уровня военно-профессиональной подготовленности военнослужащих. - C. 295-297.
  72. Дудіна О. В. Концептуальні засади забезпечення якості та ефективності професійної підготовки магістрів з технічного перекладу в США та Україні. - C. 298-301.
  73. Лаврентьєв О. М., Сухих В. А. Формування професійної моделі підготовки до дій в екстремальних умовах курсантів правоохоронних органів під час навчання у ВНЗ. - C. 302-306.
  74. Лушневский А. К., Драпов О. А. Совершенствование системы научно-методического обеспечения организации и ведения образовательного процесса. - C. 307-310.
  75. Любченко І. Р., Рассказова О. І. Теоретичні основи розвитку усвідомленого батьківства серед чоловічої молоді засобами соціально-педагогічної діяльності. - C. 311-313.
  76. Медведєва І. М., Радзієвський В. П. Визначення стану фізичної працездатності студентів-майбутніх лікарів на заняттях з фізичного виховання. - C. 314-318.
  77. Радзієвський Р. М. Функціональна диференціація якісних характеристик фахівця охоронної діяльності відповідно до специфіки об’єкту охорони. - C. 319-323.
  78. Строк А. Н., Городилин С. К. Адаптивная модель организации самостоятельной учебной деятельности курсантов военных факультетов. - C. 324-329.
2016
Вип. 139(2)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського