Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2019/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Давиденко П. А. Проблеми та окремі результати підготовки вчителів фізики до роботи з творчо обдарованими учнями. - C. 3-8.
- Дорошенко Т. В. Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження проблеми виконавської самопідготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 9-14.
- Дрижак В. В., Єрмак С. М. Освіта дорослих у контексті концепції розвитку педагогічної освіти. - C. 15-20.
- Гетта В. Г., Мантула О. Ю. Формування основних освітніх компетентностей у майбутніх викладачів професійного навчання в галузі "Транспорт". - C. 21-25.
- Мехед Д. Б., Мехед К. М. Розвиток цифрової компетентності засобами гейміфікації. - C. 26-31.
- Носко М. О., Галаманжук Л. Л., Носко Ю. М. Стан розв’язання проблеми з реалізації процесу фізичної підготовки дівчат під час навчання у різних спеціалізованих закладах вищої освіти. - C. 32-41.
- Рева Т. Д. Структурно-функціональна модель реалізації компетентнісного підходу у навчанні хімічних дисциплін майбутніх магістрів фармації. - C. 42-48.
- Рекун О. О. Використання хмарних технологій в освітньому процесі ЗВО. - C. 49-53.
- Руденко Ю. А., Галятовська К. С. Використання мовного портфоліо як засобу формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 54-59.
- Сагач О. М. Готовність до інноваційної діяльності як ознака розвитку мотивації до неперервної освіти. - C. 60-65.
- Стеченко О. В. Ефекти впливу платних відпрацювань пропущених студентами занять. - C. 66-72.
- Тополь О. В., Васюта О. І. Репродуктивні установки як регулятори демографічної поведінки сучасної української молоді. - C. 73-78.
- Ярощук К. І. Проблеми формування професійно-етичної компетентності сучасного інженера-педагога. - C. 79-83.
- Аксюта О. Ю., Костюченко О. М. Сучасні засоби розвитку обдарованості на уроках технологій. - C. 84-88.
- Борщенко Н. О. Формування емоційної стійкості дошкільників як педагогічна проблема. - C. 89-93.
- Вахнова А. П. Психотехнічні вправи та ігри, як засіб покращення психофізіологічної і психічної адаптації учнів старшої школи. - C. 94-100.
- Veligura O. The introduction of the methods for the formation singing skills of the children of junior school age and the preschoolers on the principle of continuity. - C. 101-106.
- Видра О. Г., Карпенко І. М. Виконання проекту з дизайну сучасного одягу в японському стилі у старшій школі. - C. 107-110.
- Горчинський С. В., Толочний О. М. Особливості формування інформаційно-комунікаційної компетентності старшокласників. - C. 111-116.
- Давиденко А. А. Проблеми підготовки завдань для турніріів юних винахідників і раціоналізаторів. - C. 117-121.
- Зенько Н. Н. Особенности влияния факторов социального риска на социализацию обучающихся. - C. 122-128.
- Качан В. М., Рябов В. В., Франчук О. П. Проблема розвитку бігової витривалості старшокласників на сучасному етапі. - C. 129-134.
- Ковач А. І., Опачко М. В. Використання засобів музейної педагогіки у професійній орієнтації учнів. - C. 135-141.
- Кушнарьова Н. М., Повечера І. В., Ляховець Г. М. Застосування програм комп’ютерної графіки на уроках технологій з метою візуалізації навчального матеріалу. - C. 142-148.
- Лазука О. М. Робота вчителя початкових класів щодо профілактики булінгу у дитячому колективі. - C. 149-152.
- Мазуренко С. Г., Омельченко М. П. Методика та організація позакласної роботи при вивченні технологічного профілю. - C. 153-157.
- Мазуренко С. Г., Пилипенко Л. П. Методи навчання та особливості їх використання на уроках технологій старшої школи. - C. 158-162.
- Рекун Н. М. Особливості прояву та шляхи подолання шкільного булінгу в учнів початкової школи. - C. 163-166.
- Федан Т. В. Запобігання булінгу серед учнів молодшого шкільного віку. - C. 167-171.
- Фефілова Т. В. Особливості формування обчислювальних навичок на уроках математики у молодших школярів. - C. 172-178.
- Ховрич М. О., Міткевич М. О. Комп’ютерна залежність серед старшокласників як психолого-педагогічна проблема. - C. 179-184.
- Аніщенко В. О. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв у світлі інтерактивного навчання. - C. 185-190.
- Белан Т. Г. Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема. - C. 191-196.
- Бивалькевич Л. М., Лілік О. О. Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу). - C. 197-202.
- Гевко І. В. Підвищення якості підготовки майбутніх фахівців професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій засобами 3D моделювання. - C. 203-211.
- Дрозденко Н. М., Тищенко Г. В. Методологія оптимізації процесу навчання майбутнього вчителя технологій. - C. 212-216.
- Киливник В. В. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 217-221.
- Коляса П. І. Дослідження проблеми формування графічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. - C. 222-226.
- Кравчук К. В., Кравчук Т. В. Теоретичні аспекти дослідження морфо-функціонального стану спортсменів. - C. 227-230.
- Кривопишина О. А. Особливості розвитку художньо-обдарованої особистості в юності. - C. 231-235.
- Носко Ю. М. Сутність та структура проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 236-240.
- Носовець Н. М., Терещенко О. В. Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності. - C. 241-247.
- Пащенко С. О. Принципи формування готовності майбутніх будівельників до самостійної навчальної діяльності в процесі фахової підготовки. - C. 248-252.
- Петрик Д. П., Сорокопуд В. Б., Гончар В. Б., Ткаченко І. В. Фізична та спортивна підготовка курсантів Академії Державної пенітенціарної служби. - C. 253-258.
- Полетай О. М. Методика організації практичних занять з дисципліни "Вступ до спеціальності" у закладах вищої освіти. - C. 259-263.
- Пригодій А. В., Тютюнник А. А. Етапи формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з автосправи. - C. 264-268.
- Прищепа О. П. Структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. - C. 269-272.
- Ребенок В. М. Готовність майбутнього викладача професійної підготовки до використання інформаційних технологій на заняттях спеціальних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 273-279.
- Ребенок В. М., Гулай М. І. Основи якісної підготовки майбутніх учителів трудового навчання у закладах освіти. - C. 280-284.
- Хань Юйцень Методи формування умінь художньо-творчої самоорганізації майбутніх учителів музики. - C. 285-290.
- Білик В. Г. Специфіка природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти Канади. - C. 291-296.
- Євтушенко Н. В. Форми вдосконалення вчителів у діяльності польського Центру науки "Коперник". - C. 297-302.
- Силадій І. М. Педагогічна творчість як основа демократизації освіти. - C. 303-307.
| 2019 | | Вип. 2 (158)
|
|
|
|