Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2019/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка
.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Давиденко П. А. Проблеми та окремі результати підготовки вчителів фізики до роботи з творчо обдарованими учнями. - C. 3-8.
  4. Дорошенко Т. В. Синергетичний підхід як методологічна основа дослідження проблеми виконавської самопідготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 9-14.
  5. Дрижак В. В., Єрмак С. М. Освіта дорослих у контексті концепції розвитку педагогічної освіти. - C. 15-20.
  6. Гетта В. Г., Мантула О. Ю. Формування основних освітніх компетентностей у майбутніх викладачів професійного навчання в галузі "Транспорт". - C. 21-25.
  7. Мехед Д. Б., Мехед К. М. Розвиток цифрової компетентності засобами гейміфікації. - C. 26-31.
  8. Носко М. О., Галаманжук Л. Л., Носко Ю. М. Стан розв’язання проблеми з реалізації процесу фізичної підготовки дівчат під час навчання у різних спеціалізованих закладах вищої освіти. - C. 32-41.
  9. Рева Т. Д. Структурно-функціональна модель реалізації компетентнісного підходу у навчанні хімічних дисциплін майбутніх магістрів фармації. - C. 42-48.
  10. Рекун О. О. Використання хмарних технологій в освітньому процесі ЗВО. - C. 49-53.
  11. Руденко Ю. А., Галятовська К. С. Використання мовного портфоліо як засобу формування мовленнєво-творчої компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 54-59.
  12. Сагач О. М. Готовність до інноваційної діяльності як ознака розвитку мотивації до неперервної освіти. - C. 60-65.
  13. Стеченко О. В. Ефекти впливу платних відпрацювань пропущених студентами занять. - C. 66-72.
  14. Тополь О. В., Васюта О. І. Репродуктивні установки як регулятори демографічної поведінки сучасної української молоді. - C. 73-78.
  15. Ярощук К. І. Проблеми формування професійно-етичної компетентності сучасного інженера-педагога. - C. 79-83.
  16. Аксюта О. Ю., Костюченко О. М. Сучасні засоби розвитку обдарованості на уроках технологій. - C. 84-88.
  17. Борщенко Н. О. Формування емоційної стійкості дошкільників як педагогічна проблема. - C. 89-93.
  18. Вахнова А. П. Психотехнічні вправи та ігри, як засіб покращення психофізіологічної і психічної адаптації учнів старшої школи. - C. 94-100.
  19. Veligura O. The introduction of the methods for the formation singing skills of the children of junior school age and the preschoolers on the principle of continuity. - C. 101-106.
  20. Видра О. Г., Карпенко І. М. Виконання проекту з дизайну сучасного одягу в японському стилі у старшій школі. - C. 107-110.
  21. Горчинський С. В., Толочний О. М. Особливості формування інформаційно-комунікаційної компетентності старшокласників. - C. 111-116.
  22. Давиденко А. А. Проблеми підготовки завдань для турніріів юних винахідників і раціоналізаторів. - C. 117-121.
  23. Зенько Н. Н. Особенности влияния факторов социального риска на социализацию обучающихся. - C. 122-128.
  24. Качан В. М., Рябов В. В., Франчук О. П. Проблема розвитку бігової витривалості старшокласників на сучасному етапі. - C. 129-134.
  25. Ковач А. І., Опачко М. В. Використання засобів музейної педагогіки у професійній орієнтації учнів. - C. 135-141.
  26. Кушнарьова Н. М., Повечера І. В., Ляховець Г. М. Застосування програм комп’ютерної графіки на уроках технологій з метою візуалізації навчального матеріалу. - C. 142-148.
  27. Лазука О. М. Робота вчителя початкових класів щодо профілактики булінгу у дитячому колективі. - C. 149-152.
  28. Мазуренко С. Г., Омельченко М. П. Методика та організація позакласної роботи при вивченні технологічного профілю. - C. 153-157.
  29. Мазуренко С. Г., Пилипенко Л. П. Методи навчання та особливості їх використання на уроках технологій старшої школи. - C. 158-162.
  30. Рекун Н. М. Особливості прояву та шляхи подолання шкільного булінгу в учнів початкової школи. - C. 163-166.
  31. Федан Т. В. Запобігання булінгу серед учнів молодшого шкільного віку. - C. 167-171.
  32. Фефілова Т. В. Особливості формування обчислювальних навичок на уроках математики у молодших школярів. - C. 172-178.
  33. Ховрич М. О., Міткевич М. О. Комп’ютерна залежність серед старшокласників як психолого-педагогічна проблема. - C. 179-184.
  34. Аніщенко В. О. Теоретичні засади професійної підготовки майбутніх офіцерів-пенітенціаріїв у світлі інтерактивного навчання. - C. 185-190.
  35. Белан Т. Г. Профорієнтаційна готовність майбутніх учителів технологій як педагогічна проблема. - C. 191-196.
  36. Бивалькевич Л. М., Лілік О. О. Використання креолізованих текстів в професійній підготовці майбутніх учителів (у контексті задачного підходу). - C. 197-202.
  37. Гевко І. В. Підвищення якості підготовки майбутніх фахівців професійної освіти в галузі комп’ютерних технологій засобами 3D моделювання. - C. 203-211.
  38. Дрозденко Н. М., Тищенко Г. В. Методологія оптимізації процесу навчання майбутнього вчителя технологій. - C. 212-216.
  39. Киливник В. В. Структура соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. - C. 217-221.
  40. Коляса П. І. Дослідження проблеми формування графічної компетентності майбутніх фахівців професійної освіти. - C. 222-226.
  41. Кравчук К. В., Кравчук Т. В. Теоретичні аспекти дослідження морфо-функціонального стану спортсменів. - C. 227-230.
  42. Кривопишина О. А. Особливості розвитку художньо-обдарованої особистості в юності. - C. 231-235.
  43. Носко Ю. М. Сутність та структура проблеми підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 236-240.
  44. Носовець Н. М., Терещенко О. В. Готовність майбутнього вчителя технологій до інноваційної педагогічної діяльності як складова професійної компетентності. - C. 241-247.
  45. Пащенко С. О. Принципи формування готовності майбутніх будівельників до самостійної навчальної діяльності в процесі фахової підготовки. - C. 248-252.
  46. Петрик Д. П., Сорокопуд В. Б., Гончар В. Б., Ткаченко І. В. Фізична та спортивна підготовка курсантів Академії Державної пенітенціарної служби. - C. 253-258.
  47. Полетай О. М. Методика організації практичних занять з дисципліни "Вступ до спеціальності" у закладах вищої освіти. - C. 259-263.
  48. Пригодій А. В., Тютюнник А. А. Етапи формування професійної компетентності у майбутніх фахівців з автосправи. - C. 264-268.
  49. Прищепа О. П. Структура готовності майбутнього вчителя початкової школи до інтегрованої музично-освітньої діяльності. - C. 269-272.
  50. Ребенок В. М. Готовність майбутнього викладача професійної підготовки до використання інформаційних технологій на заняттях спеціальних дисциплін у закладах вищої освіти. - C. 273-279.
  51. Ребенок В. М., Гулай М. І. Основи якісної підготовки майбутніх учителів трудового навчання у закладах освіти. - C. 280-284.
  52. Хань Юйцень Методи формування умінь художньо-творчої самоорганізації майбутніх учителів музики. - C. 285-290.
  53. Білик В. Г. Специфіка природничо-наукової підготовки майбутніх психологів у закладах вищої освіти Канади. - C. 291-296.
  54. Євтушенко Н. В. Форми вдосконалення вчителів у діяльності польського Центру науки "Коперник". - C. 297-302.
  55. Силадій І. М. Педагогічна творчість як основа демократизації освіти. - C. 303-307.
2019
Вип. 2 (158)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського