Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2023/24<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
Тенденції розвитку професійної та технологічної освіти
- Говоров Є., Шульга О. Аналіз стану професійної освіти України в умовах сьогодення. - C. 3-9.
- Гончаренко О. Використання педагогічної технології веб-квесту при вивченні учнями адаптаційного курсу інформатики: науково-методичний аналіз. - C. 10-16.
- Горошко Ю., Цибко Г. Аналіз упровадження системи управління якістю в НУЧК імені Т. Г. Шевченка. - C. 17-24.
- Кулінка Ю., Хараджян Н. Підготовка майбутніх вчителів до застосування STEM-підходу в освітньому процесі. - C. 25-32.
- Мазуренко С., Грицик Т. Формування національно-патріотичних цінностей на уроках "Технологій" в старшій школі. - C. 33-38.
- Пригодій А. Організація науково-дослідницької діяльності майбутніх педагогів професійного навчання. - C. 39-43.
- Сагач О., Паришкура Ю., Кононенко О. Неперервний професійний розвиток вчителів в умовах змін. - C. 44-49.
- Соломаха І. Структура освітнього простору Чернігівського колегіуму (1700–1786 рр.). - C. 50-57.
- Титаренко А. Модель методики формування професійного іміджу в майбутніх менеджерів освіти у магістерській підготовці. - C. 58-63.
- Шумейко З. Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців державної кримінально-виконавчої служби на засадах системного підходу. - C. 64-68.
- Ярощук К., Неговський І. Інформатизація та комп'ютеризація освітнього процесу у закладах професійно-технічної освіти. - C. 69-73.
Дистанційне навчання та дуальна освіта в професійній і технологічній підготовці
- Белан Т., Ющенко В., Овдієнко В. Особливості професійної підготовки майбутніх викладачів ЗПТО в умовах змішаного навчання. - C. 74-78.
- Брехунець А., Усик О. Використання у дистанційному навчанні освітньої платформи MOODLE. - C. 79-82.
- Газука Т., Плуток О. Навчання товарознавству харчових продуктів в умовах дистанційної освіти. - C. 83-87.
- Кушнарьова Н., Повечера І., Рибаков Ю. Формування пізнавальної самостійності майбутніх учителів технологій у процесі вивчення інформатики в умовах дистанційного навчання. - C. 88-92.
- Ховрич М. Організація дистанційного навчання для студентів технічних спеціальностей у закладах вищої освіти. - C. 93-99.
Інформаційно-комунікаційні технології у закладах професійно-технічної та вищої освіти
- Горчинський С., Борисов Д. Обґрунтування вибору мови програмування для початкових курсів програмування. - C. 100-108.
- Кушнарьова Н. Використання комп'ютерно-орієнтованих засобів для здійснення навчальної діяльності. - C. 109-114.
- Люлька В., Перинський Ю. Модернізація засобів навчання в контексті формування інноваційного середовища для професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 115-119.
- Ребенок В., Торубара О. Методичні особливості професійної підготовки майбутніх викладачів засобами інформаційно-комунікаційних технологій на заняттях фахових дисциплін у ЗВО. - C. 120-125.
- Філатенко Т. Методика використання навчальних SMART-систем у професійній підготовці студентів медичних коледжів. - C. 126-133.
Методичні особливості формування професійної компетентності здобувачів освіти
- Бондар Н. Аналіз навчальної діяльності студентів при вивченні інженерної та комп'ютерної графіки. - C. 134-139.
- Вдовенко І., Вдовенко О., Вдовенко С. Особливості формування інформаційно-цифрової компетентності педагога професійного навчання. - C. 140-146.
- Видра О. Методика ознайомлення студентів з процедурою наукового психологічного дослідження у циклі вступних занять з психології. - C. 147-151.
- Горчинська К., Пригодій А., Савченко О. Підготовка майбутнього вчителя технологій до викладання веб-дизайну в процесі профільного навчання. - C. 152-156.
- Дорохіна Т., Токарєв С. Етнографічна практика в інституті історії: досвід та перспективи. - C. 157-169.
- Коляда А., Агієнко М. Використання методу схематизації в процесі навчання автосправи. - C. 170-175.
- Лілік О., Носовець Н., Бивалькевич Л. Технологічний концепт розвитку професійної компетентності майбутніх учителів. - C. 176-181.
- Люлька В., Стешенко В. Впровадження дослідницької технології навчання при вивченні дисциплін професійної та практичної підготовки (на прикладі курсу "Будова автомобіля"). - C. 182-187.
- Мінько Н. Навчальна ділова гра на заняттях з "Технологічного практикуму". - C. 188-193.
- Мазуренко С., Харченко А. Реалізація міжпредметних зв'язків на уроках "Технологій" в старшій школі. - C. 194-199.
- Пеньковець В., Давидова Н., Рябов В. Методичні особливості підготовки студентів за різними видами спорту з циклічним характером рухів в освітньому процесі. - C. 200-204.
- Тараненко Т. Проблема технолого-конструкторської діяльності майбутніх фахівців з дизайну в процесі проєктування і виготовлення виробів на заняттях із спецдисциплін. - C. 205-210.
| 2023 | | Вип. 24 (180)
|
|
|
|