Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71868/2008/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві
: зб. наук. пр..- Луцьк
Fizychne vykhovannya, sport i kultura zdorovya u suchasnomu suspilstvi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення

  4. Аксьонова О. П., Рибалка О. І. Теоретичні засади використання системного підходу до формування кондиційних здібностей студенток ВНЗ засобами баскетболу. - C. 3–6.
  5. Бакіко І. В., Носарчук Л. М., Свенцицька Т. В. Вікова динаміка розвитку спритності у дітей шкільного віку. - C. 6–9.
  6. Бакіко І. В., Панасюк О. О. Порівняльний аналіз орієнтовних комплексних тестів оцінювання фізичної підготовленості учнів за 12-бальною системою. - C. 9–13.
  7. Безпалова Н. Зміни антропометричних показників у юнаків 17–21 років із переважанням симпатотонічного типу автономної нервової системи під дією фізичних навантажень. - C. 13–15.
  8. Bielski J. Aktywność fizyczna ucznia w czasie wolnym. - C. 15–20.
  9. Бондарев Д. В. Оценка интенсивности специфических упражнений футбола при выполнении их студентами. - C. 20–23.
  10. Бондарчук Н., Чернов В., Молнар М. Кореляційні взаємозв’язки показників фізичного стану з рівнем тиреоїдних гормонів у студентів Ужгородського національного університету. - C. 23–26.
  11. Бурень Н. В., Ровный А. С., Ажицкий К. Ю. Об особенностях совершенствования функционального состояния организма студентов в процессе физкультурно-оздоровительних занятий. - C. 27–31.
  12. Васильчук А. Г., Палагнюк Т. В., Ніколенко С. В. Аналіз техніко-тактичних дій старшокласників під час занять із футболу в загальноосвітній школі. - C. 32–34.
  13. Вацеба О. М., Боднарчук О. М. Ставлення батьків та вчителів до проблем фізичного виховання першокласників. - C. 34–37.
  14. Вілігорський О. М. Аспекти забезпечення мотивації до занять фізичними вправами у молодших школярів. - C. 38–40.
  15. Вільчковська А. Е. Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект). - C. 40–43.
  16. Вольчинський А. Я., Малімон О. О., Гребік О. В. Теоретико-методичні основи застосування українських народних ігор у навчально-виховному процесі дошкільників. - C. 43–46.
  17. Вольчинський А. Я., Потапюк П., Мельник Т. Національні рухливі ігри у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. - C. 46–48.
  18. Гаврилюк А. П., Гнітецька Т. В. Особливості тижневої динаміки фізичної працездатності молодших школярів у зимовий період року. - C. 49–51.
  19. Гнітецький Л. В. Динаміка розвитку вольових якостей у хлопчиків 9–11 років. - C. 51–54.
  20. Горбенко М. І. Психолого-педагогічне виховання дітей молодшого шкільного віку. - C. 54–57.
  21. Горбунов Л. М. Динаміка фізичної підготовленості молодших школярів із різним рівнем рухової активності. - C. 57–60.
  22. Городинський С. І., Куліш Н. М., Ібрагімова Л. С., Решетілова Н. Б. Рухова активність та показники психофізичного стану студентів. - C. 60–64.
  23. Гребік О. В., Савчук С. А. Формування стійкого інтересу студентів І курсу ЛДТУ до занять із фізичного виховання та спорту. - C. 64–66.
  24. Дмитрів Р. В. Порівняльна характеристика фізичного розвитку та м’язової сили школярів 11−12 років. - C. 66–69.
  25. Добринський В. С., Мордик М. Ю. Особливості фізичної працездатності в процесі розумової праці. - C. 69–72.
  26. Добровольська Н. О., Начата О. С., Черняк О. П., Шиншина С. І., Калиновська Т. М. Ефективність використання тренувальних програм аеробно-анаеробної спрямованості для студентів із відхиленнями у стані здоров’я. - C. 72–75.
  27. Довгань О., Юр’єва Л., Трифонюк В. Фізичний розвиток студентів під впливом фізичних навантажень залежно від типу автономної нервової системи. - C. 75–77.
  28. Додонова О. А., Григор’єва В. О., Єрмолаєва Т. М. Мотиваційні чинники в системі фізичного виховання студентської молоді. - C. 77–81.
  29. Додонова О. А., Григор’єва В. О., Єрмолаєва Т. М. Физические нагрузки как средство предупреждения синдрома эмоционального выгорания у студентов. - C. 81–83.
  30. Долбишева Н. Г. Основні фактори, які впливають на формування знань із фізичної культури. - C. 84–88.
  31. Дорошенко В. В., Богдановська Н. В. Порівняльний аналіз фізичного здоров’я хлопців старшого шкільного віку, які мешкають у різних умовах зовнішнього середовища. - C. 89–91.
  32. Доценко О. М. Вплив занять шейпінгом на підвищення координаційних та рухових можливостей моторної системи студенток спеціальних медичних груп у вищих навчальних закладах. - C. 91–95.
  33. Драчук А. І., Галайдюк М. А. Інтенсифікація навчального процесу з фізичного виховання на моделі баскетболу. - C. 96–98.
  34. Дубогай О. Д., Євтушок М. В. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід. - C. 99–104.
  35. Дуржинська О., Льовкін В., Войтенко С. Визначення оптимальних параметрів фізичних навантажень для студенток із низьким рівнем фізичної підготовленості. - C. 104–107.
  36. Дурманенко М. Ю., Лянной М. О. Оптимізація розвитку основних рухових навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами акробатики. - C. 108–110.
  37. Завидівська Н. Н. Організаційно-педагогічні засади формування культури вільного часу у студентів вищих навчальних закладів засобами фізичного виховання. - C. 111–113.
  38. Захожа Н. Я., Самчук О. М. Пропаганда і реклама фізкультурно-оздоровчих занять серед студентської молоді. - C. 113–116.
  39. Захожий В. В., Фукс Л. Нормування фізичних навантажень у процесі оздоровчих занять фізичними вправами. - C. 116–120.
  40. Зінченко Н. М. Диференційовані програми з фізичного виховання для студенток із різним соматотипом. - C. 120–123.
  41. Іваній І. В. Моніторинг стану здоров’я школяра в системі фізичного виховання початкової школи. - C. 123–127.
  42. Калиниченко І. О. Оцінка здоров’я та фізичного стану дітей молодшого шкільного віку. - C. 128–131.
  43. Калиниченко О. О. Соціально-гігієнічні аспекти збереження індивідуального здоров’я школярів. - C. 131–134.
  44. Kwieciński S., Kędra S. Gry i zabawy rekreacyjne w doskonaleniu elementów techniki w piłce siatkowej halowej. - C. 134–137.
  45. Кліш І. С., Митчик О. П., Самчук О. М., Бухвал А. В. Формування у студентської молоді системи науково обґрунтованих знань та вмінь використання засобів етнопедагогіки у фізичному вихованні дошкільнят. - C. 137–140.
  46. Ковальчук Н. М. Матеріальне забезпечення уроків шкільної гімнастики. - C. 140–143.
  47. Ковбій Н., Костенко О., Рудницький В. Методика оздоровчих занять зі студентами із використанням тренажерів. - C. 143–145.
  48. Кожевнікова Л. К., Дзюба З. Г., Бреславська Г. Б. Формування культури дозвілля сучасного студента в контексті технологізації навчального процесу. - C. 145–149.
  49. Козлова К. П., Дмитренко С. М., Асаулюк І. О. Модульна технологія стимуляції розвитку швидкісно-силових здібностей юнаків старших класів на уроках фізичної культури. - C. 149–150.
  50. Кравчук Я. І., Войнаровська Н. С. Стан та шляхи формування у школярів інтересу до фізичного виховання та спорту. - C. 151–155.
  51. Крендєлєва В. У. Фітнес як засіб оздоровлення жінок другого зрілого віку. - C. 155–159.
  52. Кривчикова Е. Д., Кравцов В. П. Использование средств бодибилдинга в системе физкультурно-оздоровительных занятий юношей. - C. 159–162.
  53. Кривчикова О. Д., Лясота Т. І. Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі. - C. 162–164.
  54. Куц О. С., Данчук П. С. Проблеми побудови раціональних режимів рухової активності (теоретичні аспекти проблеми). - C. 165–167.
  55. Кушнерчук І. Місце танцювальних вправ у системі засобів фізичного виховання школярів. - C. 167–170.
  56. Marek E. Zielona szkoła formą nauki poprzez bezpośredni kontakt z przyrodą. - C. 171–174.
  57. Марчук В. Г. Реакція організму студентів-першокурсників на ергофізіологічний режим у процесі розвитку швидкісної витривалості. - C. 174–177.
  58. Медвідь А. М., Ківерник О. Виховання вмінь та навичок самостійної роботи учнів для збереження здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури. - C. 178–180.
  59. Микіч М. С., Чорненька Г. В., Турчин М. Д. Особливості розвитку сили засобами легкої атлетики у школярів 12–16 років. - C. 180–183.
  60. Митчик О. П., Козіброцький С. П., Кліш І. С., Пантік В. В. Ставлення студенток до фізичного виховання і спорту. - C. 183–185.
  61. Михайлюк О. А., Савчук С. І. Рівень психічного здоров’я учнів 7−11 класів відповідно до інтелектуальних здібностей. - C. 185–188.
  62. Мороз О. , Беляк Ю. І. Толерантність серцево-судинної системи жінок 20–35 років до фізичних навантажень та її взаємозв’язок із показниками маси тіла. - C. 188–191.
  63. Мудрик С. Б. Вплив національних рухливих ігор на розвиток швидкості дітей 4 класу. - C. 191–194.
  64. Навроцький Е. М., Навроцький Г. Е. Удосконалення фізичних якостей студентів засобом фізкультурно-оздоровчих занять. - C. 194–197.
  65. Ніколаєв С. Ю. Вікова динаміка управління рухами за параметрами простору, часу і зусилля. - C. 197–200.
  66. Ніколаєв Ю. М., Ніколаєв С. Ю. Розвиток здібностей до тривалого виконання роботи на заданому рівні при статичному напруженні (статична витривалість). - C. 201–203.
  67. Огірко І. В., Похмурська С. С. Особливості занять із туризму як засобу фізичного виховання дошкільнят. - C. 203–206.
  68. Ольхова Н., Розтока А. Порівняльна характеристика міжособистісних взаємин дітей у різних умовах життєдіяльності. - C. 206–209.
  69. Пуздимір М., Наскальний В., Анісім П. Технологія оцінювання фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів. - C. 209–212.
  70. Радченко О. В., Радченко С. В. Ставлення молоді до вживання спиртних напоїв. - C. 212–214.
  71. Розпутняк Б. Д., Ніфака Я. М. Навчання дітей плавання в оздоровчому таборі. - C. 214–218.
  72. Романова В. І., Леонова В. А. Вплив рухової активності на показники морфофункціонального стану студенток молодших курсів. - C. 219–221.
  73. Садовская Ю. Я., Голубова Т. Н. Возрастная динамика соотношений физиологического и функционального возрастов студенток и сотрудниц Крымского государственного медицинского университета. - C. 221–224.
  74. Самчук О. М., Захожа Н. Я. Фізична активність як одна з умов формування здорового способу життя студентської молоді. - C. 225–227.
  75. Санюк В. І. Фізкультурно-оздоровчі заходи для вдосконалення фізичного стану учнів молодшого шкільного віку. - C. 227–230.
  76. Свірщук Н. С. Фізична активність учнів 5-х класів. - C. 230–233.
  77. Сембрат С. В., Погребний В. В. Критерії оцінки ефективності організації процесу фізичної підготовки дітей 6−7 річного віку. - C. 233–237.
  78. Семенович С. В., Кіндрат В. К. Динаміка морфологічного стану юнаків 15−17 років у процесі фізичного виховання засобами атлетичної гімнастики. - C. 238–242.
  79. Сіренко Р. Р., Дубревський Ю. М. Формування знань і вмінь студентів у процесі залучення до здорового способу життя. - C. 242–244.
  80. Смоляр О. В. Розвиток витривалості у студентів різних конституційних типів. - C. 244–247.
  81. Трачук С. В. Пошук підходів до компенсації дефіциту рухової активності молодших школярів в організованих формах занять фізичними вправами. - C. 248–249.
  82. Троценко В. В., Галенко Т. П. Особливості прояву емоційної стійкості студентів. - C. 250–253.
  83. Троценко Т. Використання ігрової діяльності у формуванні моральних якостей молодших школярів. - C. 253–255.
  84. Turski W., Małkowska J., Buczyńska J. WYdolność fizyczna kobiet 20–50-letnich ćwiczących fitness a ich codzienne odżywianie. - C. 256–261.
  85. Тюх І. А. Індивідуально доступні моделі результатів вияву спритності для дітей 7–9 років із різними рівнями фізичного здоров’я. - C. 261–264.
  86. Федорович О. Виховання дисциплінованості учнів засобами фізичної культури та спорту. - C. 265–267.
  87. Хомич В. Професійно-прикладна фізична підготовка техніків-механіків. - C. 267–271.
  88. Цьось А. В., Котов Є. О. Програма самостійних занять фізичними вправами студентів вищих закладів освіти. - C. 271–275.
  89. Цюпак Ю. Ю., Цюпак Т. Є. Вплив просвітницької та пропагандистської роботи на рухову активність молодших школярів сільських шкіл. - C. 276–279.
  90. Чайковський Д. Й. Взаємозв’язок фізичного розвитку дітей 8–9 років із різними темпами біологічного віку. - C. 280–283.
  91. Череповська О. А. Питання стану фізичної підготовленості студенток Національного університету "Львівська політехніка” та проблема диференціації заліку з предмета "Фізичне виховання”. - C. 283–286.
  92. Чиженок Т. М. Аналіз фізичної підготовленості допризовної молоді України (Запоріжжя, Волинь, Центральний регіон). - C. 286–288.
  93. Чопик Р. В. Кваліметричний підхід до оцінювання техніки фізичних вправ (на прикладі баскетболу). - C. 288–293.
  94. Шелудешева М. В., Качан О. А. Дослідження рівня рухових умінь і навичок у процесі виконання загальнорозвивальних вправ зі скакалкою з учнями професійно-технічних навчальних закладів. - C. 294–297.
  95. Юдкіна Х. В. Фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку. - C. 297–299.
  96. Ярощук Я., Макаренко М. В., Педик Л. І., Чижик В. В. Фізична працездатність та навчальні навантаження в учнів сучасних загальноосвітніх шкіл і гімназій. - C. 299–303.
  97. Ячнюк І., Ячнюк Ю., Ячнюк М. Мотиви до занять фізичною культурою та спортом учнів старших класів. - C. 303–306.
2008
№ 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського