Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71868/2008/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр..- Луцьк Fizychne vykhovannya, sport i kultura zdorovya u suchasnomu suspilstvi- Титул.
- Зміст.
Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
- Аксьонова О. П., Рибалка О. І. Теоретичні засади використання системного підходу до формування кондиційних здібностей студенток ВНЗ засобами баскетболу. - C. 3–6.
- Бакіко І. В., Носарчук Л. М., Свенцицька Т. В. Вікова динаміка розвитку спритності у дітей шкільного віку. - C. 6–9.
- Бакіко І. В., Панасюк О. О. Порівняльний аналіз орієнтовних комплексних тестів оцінювання фізичної підготовленості учнів за 12-бальною системою. - C. 9–13.
- Безпалова Н. Зміни антропометричних показників у юнаків 17–21 років із переважанням симпатотонічного типу автономної нервової системи під дією фізичних навантажень. - C. 13–15.
- Bielski J. Aktywność fizyczna ucznia w czasie wolnym. - C. 15–20.
- Бондарев Д. В. Оценка интенсивности специфических упражнений футбола при выполнении их студентами. - C. 20–23.
- Бондарчук Н., Чернов В., Молнар М. Кореляційні взаємозв’язки показників фізичного стану з рівнем тиреоїдних гормонів у студентів Ужгородського національного університету. - C. 23–26.
- Бурень Н. В., Ровный А. С., Ажицкий К. Ю. Об особенностях совершенствования функционального состояния организма студентов в процессе физкультурно-оздоровительних занятий. - C. 27–31.
- Васильчук А. Г., Палагнюк Т. В., Ніколенко С. В. Аналіз техніко-тактичних дій старшокласників під час занять із футболу в загальноосвітній школі. - C. 32–34.
- Вацеба О. М., Боднарчук О. М. Ставлення батьків та вчителів до проблем фізичного виховання першокласників. - C. 34–37.
- Вілігорський О. М. Аспекти забезпечення мотивації до занять фізичними вправами у молодших школярів. - C. 38–40.
- Вільчковська А. Е. Ритмічна гімнастика Еміля Далькроза (теоретичний аспект). - C. 40–43.
- Вольчинський А. Я., Малімон О. О., Гребік О. В. Теоретико-методичні основи застосування українських народних ігор у навчально-виховному процесі дошкільників. - C. 43–46.
- Вольчинський А. Я., Потапюк П., Мельник Т. Національні рухливі ігри у фізичному вихованні дітей дошкільного віку. - C. 46–48.
- Гаврилюк А. П., Гнітецька Т. В. Особливості тижневої динаміки фізичної працездатності молодших школярів у зимовий період року. - C. 49–51.
- Гнітецький Л. В. Динаміка розвитку вольових якостей у хлопчиків 9–11 років. - C. 51–54.
- Горбенко М. І. Психолого-педагогічне виховання дітей молодшого шкільного віку. - C. 54–57.
- Горбунов Л. М. Динаміка фізичної підготовленості молодших школярів із різним рівнем рухової активності. - C. 57–60.
- Городинський С. І., Куліш Н. М., Ібрагімова Л. С., Решетілова Н. Б. Рухова активність та показники психофізичного стану студентів. - C. 60–64.
- Гребік О. В., Савчук С. А. Формування стійкого інтересу студентів І курсу ЛДТУ до занять із фізичного виховання та спорту. - C. 64–66.
- Дмитрів Р. В. Порівняльна характеристика фізичного розвитку та м’язової сили школярів 11−12 років. - C. 66–69.
- Добринський В. С., Мордик М. Ю. Особливості фізичної працездатності в процесі розумової праці. - C. 69–72.
- Добровольська Н. О., Начата О. С., Черняк О. П., Шиншина С. І., Калиновська Т. М. Ефективність використання тренувальних програм аеробно-анаеробної спрямованості для студентів із відхиленнями у стані здоров’я. - C. 72–75.
- Довгань О., Юр’єва Л., Трифонюк В. Фізичний розвиток студентів під впливом фізичних навантажень залежно від типу автономної нервової системи. - C. 75–77.
- Додонова О. А., Григор’єва В. О., Єрмолаєва Т. М. Мотиваційні чинники в системі фізичного виховання студентської молоді. - C. 77–81.
- Додонова О. А., Григор’єва В. О., Єрмолаєва Т. М. Физические нагрузки как средство предупреждения синдрома эмоционального выгорания у студентов. - C. 81–83.
- Долбишева Н. Г. Основні фактори, які впливають на формування знань із фізичної культури. - C. 84–88.
- Дорошенко В. В., Богдановська Н. В. Порівняльний аналіз фізичного здоров’я хлопців старшого шкільного віку, які мешкають у різних умовах зовнішнього середовища. - C. 89–91.
- Доценко О. М. Вплив занять шейпінгом на підвищення координаційних та рухових можливостей моторної системи студенток спеціальних медичних груп у вищих навчальних закладах. - C. 91–95.
- Драчук А. І., Галайдюк М. А. Інтенсифікація навчального процесу з фізичного виховання на моделі баскетболу. - C. 96–98.
- Дубогай О. Д., Євтушок М. В. Тенденції розвитку оцінювання фізкультурно-оздоровчих досягнень студентів: інноваційний світовий досвід. - C. 99–104.
- Дуржинська О., Льовкін В., Войтенко С. Визначення оптимальних параметрів фізичних навантажень для студенток із низьким рівнем фізичної підготовленості. - C. 104–107.
- Дурманенко М. Ю., Лянной М. О. Оптимізація розвитку основних рухових навичок у дітей старшого дошкільного віку засобами акробатики. - C. 108–110.
- Завидівська Н. Н. Організаційно-педагогічні засади формування культури вільного часу у студентів вищих навчальних закладів засобами фізичного виховання. - C. 111–113.
- Захожа Н. Я., Самчук О. М. Пропаганда і реклама фізкультурно-оздоровчих занять серед студентської молоді. - C. 113–116.
- Захожий В. В., Фукс Л. Нормування фізичних навантажень у процесі оздоровчих занять фізичними вправами. - C. 116–120.
- Зінченко Н. М. Диференційовані програми з фізичного виховання для студенток із різним соматотипом. - C. 120–123.
- Іваній І. В. Моніторинг стану здоров’я школяра в системі фізичного виховання початкової школи. - C. 123–127.
- Калиниченко І. О. Оцінка здоров’я та фізичного стану дітей молодшого шкільного віку. - C. 128–131.
- Калиниченко О. О. Соціально-гігієнічні аспекти збереження індивідуального здоров’я школярів. - C. 131–134.
- Kwieciński S., Kędra S. Gry i zabawy rekreacyjne w doskonaleniu elementów techniki w piłce siatkowej halowej. - C. 134–137.
- Кліш І. С., Митчик О. П., Самчук О. М., Бухвал А. В. Формування у студентської молоді системи науково обґрунтованих знань та вмінь використання засобів етнопедагогіки у фізичному вихованні дошкільнят. - C. 137–140.
- Ковальчук Н. М. Матеріальне забезпечення уроків шкільної гімнастики. - C. 140–143.
- Ковбій Н., Костенко О., Рудницький В. Методика оздоровчих занять зі студентами із використанням тренажерів. - C. 143–145.
- Кожевнікова Л. К., Дзюба З. Г., Бреславська Г. Б. Формування культури дозвілля сучасного студента в контексті технологізації навчального процесу. - C. 145–149.
- Козлова К. П., Дмитренко С. М., Асаулюк І. О. Модульна технологія стимуляції розвитку швидкісно-силових здібностей юнаків старших класів на уроках фізичної культури. - C. 149–150.
- Кравчук Я. І., Войнаровська Н. С. Стан та шляхи формування у школярів інтересу до фізичного виховання та спорту. - C. 151–155.
- Крендєлєва В. У. Фітнес як засіб оздоровлення жінок другого зрілого віку. - C. 155–159.
- Кривчикова Е. Д., Кравцов В. П. Использование средств бодибилдинга в системе физкультурно-оздоровительных занятий юношей. - C. 159–162.
- Кривчикова О. Д., Лясота Т. І. Психомоторний стан як фактор адаптації учнів початкових класів до умов навчання в школі. - C. 162–164.
- Куц О. С., Данчук П. С. Проблеми побудови раціональних режимів рухової активності (теоретичні аспекти проблеми). - C. 165–167.
- Кушнерчук І. Місце танцювальних вправ у системі засобів фізичного виховання школярів. - C. 167–170.
- Marek E. Zielona szkoła formą nauki poprzez bezpośredni kontakt z przyrodą. - C. 171–174.
- Марчук В. Г. Реакція організму студентів-першокурсників на ергофізіологічний режим у процесі розвитку швидкісної витривалості. - C. 174–177.
- Медвідь А. М., Ківерник О. Виховання вмінь та навичок самостійної роботи учнів для збереження здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури. - C. 178–180.
- Микіч М. С., Чорненька Г. В., Турчин М. Д. Особливості розвитку сили засобами легкої атлетики у школярів 12–16 років. - C. 180–183.
- Митчик О. П., Козіброцький С. П., Кліш І. С., Пантік В. В. Ставлення студенток до фізичного виховання і спорту. - C. 183–185.
- Михайлюк О. А., Савчук С. І. Рівень психічного здоров’я учнів 7−11 класів відповідно до інтелектуальних здібностей. - C. 185–188.
- Мороз О. , Беляк Ю. І. Толерантність серцево-судинної системи жінок 20–35 років до фізичних навантажень та її взаємозв’язок із показниками маси тіла. - C. 188–191.
- Мудрик С. Б. Вплив національних рухливих ігор на розвиток швидкості дітей 4 класу. - C. 191–194.
- Навроцький Е. М., Навроцький Г. Е. Удосконалення фізичних якостей студентів засобом фізкультурно-оздоровчих занять. - C. 194–197.
- Ніколаєв С. Ю. Вікова динаміка управління рухами за параметрами простору, часу і зусилля. - C. 197–200.
- Ніколаєв Ю. М., Ніколаєв С. Ю. Розвиток здібностей до тривалого виконання роботи на заданому рівні при статичному напруженні (статична витривалість). - C. 201–203.
- Огірко І. В., Похмурська С. С. Особливості занять із туризму як засобу фізичного виховання дошкільнят. - C. 203–206.
- Ольхова Н., Розтока А. Порівняльна характеристика міжособистісних взаємин дітей у різних умовах життєдіяльності. - C. 206–209.
- Пуздимір М., Наскальний В., Анісім П. Технологія оцінювання фізичної підготовленості студентів вищих навчальних закладів. - C. 209–212.
- Радченко О. В., Радченко С. В. Ставлення молоді до вживання спиртних напоїв. - C. 212–214.
- Розпутняк Б. Д., Ніфака Я. М. Навчання дітей плавання в оздоровчому таборі. - C. 214–218.
- Романова В. І., Леонова В. А. Вплив рухової активності на показники морфофункціонального стану студенток молодших курсів. - C. 219–221.
- Садовская Ю. Я., Голубова Т. Н. Возрастная динамика соотношений физиологического и функционального возрастов студенток и сотрудниц Крымского государственного медицинского университета. - C. 221–224.
- Самчук О. М., Захожа Н. Я. Фізична активність як одна з умов формування здорового способу життя студентської молоді. - C. 225–227.
- Санюк В. І. Фізкультурно-оздоровчі заходи для вдосконалення фізичного стану учнів молодшого шкільного віку. - C. 227–230.
- Свірщук Н. С. Фізична активність учнів 5-х класів. - C. 230–233.
- Сембрат С. В., Погребний В. В. Критерії оцінки ефективності організації процесу фізичної підготовки дітей 6−7 річного віку. - C. 233–237.
- Семенович С. В., Кіндрат В. К. Динаміка морфологічного стану юнаків 15−17 років у процесі фізичного виховання засобами атлетичної гімнастики. - C. 238–242.
- Сіренко Р. Р., Дубревський Ю. М. Формування знань і вмінь студентів у процесі залучення до здорового способу життя. - C. 242–244.
- Смоляр О. В. Розвиток витривалості у студентів різних конституційних типів. - C. 244–247.
- Трачук С. В. Пошук підходів до компенсації дефіциту рухової активності молодших школярів в організованих формах занять фізичними вправами. - C. 248–249.
- Троценко В. В., Галенко Т. П. Особливості прояву емоційної стійкості студентів. - C. 250–253.
- Троценко Т. Використання ігрової діяльності у формуванні моральних якостей молодших школярів. - C. 253–255.
- Turski W., Małkowska J., Buczyńska J. WYdolność fizyczna kobiet 20–50-letnich ćwiczących fitness a ich codzienne odżywianie. - C. 256–261.
- Тюх І. А. Індивідуально доступні моделі результатів вияву спритності для дітей 7–9 років із різними рівнями фізичного здоров’я. - C. 261–264.
- Федорович О. Виховання дисциплінованості учнів засобами фізичної культури та спорту. - C. 265–267.
- Хомич В. Професійно-прикладна фізична підготовка техніків-механіків. - C. 267–271.
- Цьось А. В., Котов Є. О. Програма самостійних занять фізичними вправами студентів вищих закладів освіти. - C. 271–275.
- Цюпак Ю. Ю., Цюпак Т. Є. Вплив просвітницької та пропагандистської роботи на рухову активність молодших школярів сільських шкіл. - C. 276–279.
- Чайковський Д. Й. Взаємозв’язок фізичного розвитку дітей 8–9 років із різними темпами біологічного віку. - C. 280–283.
- Череповська О. А. Питання стану фізичної підготовленості студенток Національного університету "Львівська політехніка” та проблема диференціації заліку з предмета "Фізичне виховання”. - C. 283–286.
- Чиженок Т. М. Аналіз фізичної підготовленості допризовної молоді України (Запоріжжя, Волинь, Центральний регіон). - C. 286–288.
- Чопик Р. В. Кваліметричний підхід до оцінювання техніки фізичних вправ (на прикладі баскетболу). - C. 288–293.
- Шелудешева М. В., Качан О. А. Дослідження рівня рухових умінь і навичок у процесі виконання загальнорозвивальних вправ зі скакалкою з учнями професійно-технічних навчальних закладів. - C. 294–297.
- Юдкіна Х. В. Фізичний розвиток дітей молодшого шкільного віку. - C. 297–299.
- Ярощук Я., Макаренко М. В., Педик Л. І., Чижик В. В. Фізична працездатність та навчальні навантаження в учнів сучасних загальноосвітніх шкіл і гімназій. - C. 299–303.
- Ячнюк І., Ячнюк Ю., Ячнюк М. Мотиви до занять фізичною культурою та спортом учнів старших класів. - C. 303–306.
| 2008 | | № 2
|
|
|
|