Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71868/2015/4<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Фізичне виховання, спорт і культура здоров'я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр..- Луцьк Fizychne vykhovannya, sport i kultura zdorovya u suchasnomu suspilstvi- Титул.
- Зміст.
Історичні, філософські, правові й кадрові проблеми фізичної культури
- Аль-Убаїді А. А. Д., Литвинець А. Розвиток футболу в Іраку. - C. 5-9.
- Гончар Г., Безверхня Г. Проблеми вдосконалення підготовки фахівців у галузі фізичної культури й спорту. - C. 9-14.
- Dedeiluk N., Kovalchuk N., Tomashchuk O., Ivanova A. Reformation the Organization of Educational Process on Physical Education of University Students. - C. 15-19.
- Кричфалушій М., Гнітецький Л., Швай О., Тарасюк В. Самооцінка стану тривожності в студентів третього курсу заочної форми навчання в реальних умовах навчальної діяльності. - C. 19-22.
- Ячнюк І. Історичні етапи професійної підготовки вчителів фізичної культури на Буковині. - C. 23-26.
Технології навчання фізичної культури
- Грицюк С. Методологічні основи пізнання сутності та механізмів рухової навички. - C. 27-31.
- Завидівська Н. Формування та оцінювання рухової навички в процесі вивчення бар’єрного бігу. - C. 31-34.
- Москаленко Н. Інноваційна діяльність у фізичному вихованні загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 35-38.
- Мулик К., Мулик В. Ефективність використання методики побудови занять із лижної підготовки юних туристів-лижників. - C. 39-44.
- Насонова Ю. До питання сутнісного наповнення поняття "культура рухів". - C. 44-47.
- Червінко О., Горго Ю. Біомеханічні особливості побудови фізичних навантажень. - C. 48-51.
Фізична культура, фізичне виховання різних груп населення
- Альошина А., Колос М. Корекція функціональних порушень опорно-рухового апарату студентів у процесі фізичного виховання. - C. 52-56.
- Бугайчук Н. Способи оптимізації фізичного виховання студентів вищих навчальних закладів на сучасному етапі. - C. 56-59.
- Випасняк І., Остап’як З., Лісовський Б., Мицкан Т., Вінтоняк О. Оцінка стану фізичної підготовленості студентів – випускників педагогічних навчальних закладів. - C. 61-63.
- Вінтоняк О., Випасняк І. Технологія розвитку психофізичних якостей у дошкільнят у процесі фізичного виховання. - C. 63-67.
- Голованова Н. Формирование теоретических знаний по физической культуре учащихся швейного производства в процессе профессионально-прикладной физической подготовки. - C. 68-72.
- Горпинич О. Роль засобів фізичного виховання в прояві негативних особистісних якостей курсантів військового вищого навчального закладу. - C. 72-76.
- Hrytsyliak S. Comparative Characteristics of Physical Training Among Younger Adolescents in Secondary School. - C. 76-78.
- Дикий О. Стан фізичної підготовленості учнів старшого шкільного віку. - C. 79-82.
- Жень Цян Сан Вплив занять пауерліфтингом на психофізіологічні показники студентів з ураженнями опорно-рухового апарату. - C. 82-86.
- Kyrychenko V. Characteristics of Psychological Sphere of Pupils of Secondary School Age. - C. 87-89.
- Кушнір Я. Формуваня координаційних здібностей молодших школярів спеціальної медичної групи. - C. 90-94.
- Левандовська Л. Вплив індивідуалізації процесу фізичного виховання на працездатність дітей шкільного віку. - C. 94-98.
- Петренко Г. Закономірності розвитку дітей старшого дошкільного віку. - C. 98-101.
- Розтока А. Функціональні показники кардіореспіраторної системи учнів 5–6 класів в умовах навчально-виховної діяльності основної школи. - C. 102-105.
- Романюк Ю., Сологуб О. Оцінка ефективності впливу аквааеробіки на функціональний стан студенток вищих навчальних закладів (метааналіз). - C. 106-111.
- Сабіров О., Хомич А., Самчук О. Стан фізичного й психологічного компонентів здоров’я в якості життя студентів вищих навчальних закладів. - C. 112-117.
- Темченко В. Влияние информационных технологий на физическую подготовленность студенток, занимающихся баскетболом, при спортивно-ориентированном физическом воспитании. - C. 117-121.
- Хохла А., Базилевич О., Карпюк О. Рівень функціональної підготовленості студентів І–ІІ курсів. - C. 122-126.
- Цюпак Ю., Гайволя Р. Особливості фізичного розвитку юнаків старшого шкільного віку. - C. 126-128.
- Шевчук А. Вплив різних видів туризму на фізичний стан студентів. - C. 129-132.
- Ячнюк М. Передумови впровадження засобів туризму в рекреаційну діяльністьстудентської молоді. - C. 132-135.
Лікувальна фізична культура, спортивна медицина й фізична реабілітація
- Альошина А., Бичук О., Альошина А. Теоретичні аспекти корекції рухових функцій молодших школярів із відхиленнями розумового розвитку в процесі фізичного виховання. - C. 136-140.
- Бугаєвський К. Практичне використання фізичної реабілітації після перенесеної трубної позаматкової вагітності. - C. 140-144.
- Валецька Р., Петрик О. Остеохондроз, профілактика, застосування лікувальної фізичної культури. - C. 145-150.
- Валецький Ю. Профілактика плоскостопості в дітей дошкільного та шкільного віку. - C. 150-155.
- Вітомський В., Лазарєва О. Показники біогеометричного профілю постави та якості життя в дітей із функціонально єдиним шлуночком серця. - C. 156-160.
- Євстратова І., Алшбул Муханнад Ефективність застосування засобів фізичної реабілітації чоловіків і жінок, хворих на ішемічну хворобу серця з проявами інсулінорезистентності. - C. 160-164.
- Жарова И. Динамика показателей компонентного состава тела в процессе физической реабилитации подростков с первичным ожирением. - C. 165-169.
- Індика С. Динаміка клініко-анамнестичних даних хворих після інфаркту міокарда під впливом застосування авторської програми фізичної реабілітації в домашніх умовах. - C. 170-175.
- Кашуба В., Маслова О. Поширеність шкідливих звичок серед підлітків із вадами слуху як додатковий фактор ризику погіршення стану їхнього здоров’я. - C. 175-178.
- Котелевський В. Взаємозв’язок особливостей психоемоційного стану й м’язової системи студентської молоді. - C. 179-184.
- Люгайло С. Эффективность реализации технологии интеграции специализированных программ по физической реабилитации в процесс подготовки юных спортсменов. - C. 184-188.
- Магнушевський Ю., Калінкін К. Визначення ефективності методу Кабата в комплексній програмі з реабілітації інсультних хворих. - C. 189-193.
- Рожкова Т., Кормильцев В., Марценюк И. Коррекция статического стереотипа у танцоров высокой квалификации средствами физической реабилитации. - C. 193-196.
- Тучак О., Романюк В., Коць М. Особливості взаємозв’язків координаційних здібностей із психічними процесами та властивостями в молодших школярів із затримкою психічного розвитку. - C. 196-200.
Олімпійський і професійний спорт
- Захарина Е. Предпосылки возникновения и противоречия в функционировании современного адаптивного спорта. - C. 201-205.
- Кокарев Б., Маліков М., Кокарева С., Напалкова Т. Порівняльний аналіз змісту змагальних навантажень у спортивній аеробіці в різних олімпійських циклах. - C. 205-209.
- Мочернюк В. Моделі виконання "ривка" важкоатлетками високої кваліфікації. - C. 209-212.
- Ніколаєнко В. Аналіз наукових досліджень із проблем удосконалення спортивної майстерності юних футболістів. - C. 213-218.
- Сватьєв А. Сучасні підходи до вдосконалення технічної підготовки кваліфікованих спортсменів в академічному веслуванні. - C. 219-221.
- Федецький А. Динаміка розвитку швидкості у футболістів 8–17 років. - C. 222-228.
- Черкашин Р., Кузнецов В. Дослідження рівня спеціальної фізичної підготовленості метальників списа. - C. 228-231.
- Шевченко А., Ніколаєнко В. Розв’язання суперечностей між тренувальною та змагальною діяльністю в дитячому футболі. - C. 232-237.
- Ярмоленко М. Методологічна основа вдосконалення навчально-тренувального процесу футболістів Спеціальних Олімпіад. - C. 238-242.
| 2015 | | № 4 (32)
|
|
|
|