Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71955/2014/5<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Управління розвитком
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бутаев А. М. Современные методы продвижения товаров. - C. 3-4.
  4. Кравченко Ю. С. Існуючі підходи та методичні проблеми позиціонування марок продуктів на ринку. - C. 5-7.
  5. Маделян К. А. Аналіз рекламної активності конкурентів. - C. 7-9.
  6. Об'єдугіна О. О. Інтернет-маркетинг як засіб маркетингових комунікацій. - C. 9-11.
  7. Лесик А. С. Разработка коммуникационной политики некоммерческой организации. - C. 11-14.
  8. Сізова О. М. Удосконалення методів ціноутворення на основі використання ринкових підходів. - C. 14-16.
  9. Надточей І. В. Шляхи вдосконалення механізму податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки з урахуванням зарубіжного досвіду. - C. 16-18.
  10. Баличева Ю. І. Маркетингова політика стимулювання збуту. - C. 18-20.
  11. Биленко А. А. Оценка результатов рекламной кампании. - C. 21-23.
  12. Бистро В. В. Формування реклами та її вплив на споживача. - C. 23-24.
  13. Вдовиченко А. С. Использование влияния цвета на потребителя при составлении рекламы. - C. 24-26.
  14. Вернигор Є. В. Маркетингова стратегія підприємства. - C. 27-28.
  15. Галущак А. В. Украинская реклама и ее развитие. - C. 29-31.
  16. Гога І. Г. Контроль як головний інструмент визначення ефективності рекламної кампанії. - C. 31-33.
  17. Дограшвили М. Б. Влияние рекламы на студенческую молодежь. - C. 33-35.
  18. Кривич Л. М. Формування маркетингової стратегії на підприємствах. - C. 35-38.
  19. Матвєєва А. С. Сутність та історія формування мережного маркетингу. - C. 38-40.
  20. Монаршенко І. М. Етапи розвитку української реклами. - C. 40-42.
  21. Піскун О. О. Розвиток сучасного маркетингу. - C. 42-44.
  22. Моргун Н. О. Брендинг: визначення та моделі розробки бренда. - C. 44-46.
  23. Захарова О. В. Використання Інтернет-технологій у маркетингу та проблема забезпечення інформаційної безпеки. - C. 46-48.
  24. Ковалівська О. О. Дизайн упаковки як важливий фактор впливу на вибір споживача при імпульсивних покупках. - C. 48-50.
  25. Кочена А. С. Методы оценки конкурентоспособности предприятия. - C. 50-53.
  26. Лобас Ю. С. Планування нового товару. - C. 53-55.
  27. Леоненко А. О. Необхідність та роль маркетингових досліджень на вітчизняних підприємствах. - C. 55-57.
  28. Підкопай М. О. Роль маркетингових досліджень у прийнятті управлінських рішень підприємства. - C. 58-60.
  29. Скібіна К. К. Аспекти створення успішного бренда. - C. 60-62.
  30. Степаненко А. В. Специфіка особистих продажів як інструменту маркетингових комунікацій. - C. 62-64.
  31. Терехина Д. И. Методы определения конкурентоспособности предприятия и изучения конкурентов. - C. 64-66.
  32. Чан Тхи Минь Нгок. Влияние рекламной деятельности на потребительское поведение. - C. 67-69.
  33. Барсученко А. С. Податок на прибуток страховиків: основні тенденції та шляхи вдосконалення. - C. 70-72.
  34. Білокудря Т. С. Методичні засади оподаткування доходів фізичних осіб. - C. 72-74.
  35. Валєжна М. С. Концептуальні основи оподаткування банківських установ. - C. 74-76.
  36. Гамзаєва Е. М. Формування доходів і витрат у податковому і бухгалтерському обліку. - C. 76-78.
  37. Гогой І. Ю. Спрощена система оподаткування: переваги та недоліки. - C. 78-80.
  38. Зуб М. О. Вплив операційного важеля на результати господарської діяльності підприємства. - C. 81-83.
  39. Колесник А. Е. Особливості розрахунку податку на прибуток у податковому та бухгалтерському обліку. - C. 84-87.
  40. Грабенко Л. О. Відмінності бухгалтерського та податкового обліку основних засобів у бюджетних установах. - C. 87-89.
  41. Компанець М. О. Напрями вдосконалення податкової політики України. - C. 90-91.
  42. Курило А. В. Особливості оподаткування доходів фізичних осіб. - C. 92-94.
  43. Литвишко Т. В. Теоретико-методологічні засади формування та розвитку податкової системи України. - C. 94-96.
  44. Писарева О. А. Облікове відображення постійних та тимчасових різниць з податку на прибуток. - C. 96-99.
  45. Нудьга М. В. Аналіз надходжень податку на землю до бюджету Харківської області. - C. 99-100.
  46. Міняйленко К. О. Економічна сутність прямого і непрямого оподаткування в Україні. - C. 101-103.
  47. Плюсніна Н. В., Руденко О. В. Характеристика сучасних моделей управління витратами підприємства. - C. 103-105.
  48. Чеканова В. В. Податок на прибуток: переваги та недоліки податкової системи України. - C. 105-107.
  49. Відоменко П. М. Економічна безпека підприємництва в Україні. - C. 108-111.
  50. Волкова В. В. Роль інвестицій в економіці країни. - C. 111-112.
  51. Гусєва С. С. Міжнародна торгівля у сучасному світі. - C. 113-114.
  52. Давыдова М. А. Управление государственным долгом Украины. - C. 114-116.
  53. Дубовицкий А. Н. Влияние инфляции издержек на товары потребления. - C. 116-118.
  54. Захарова А. В. Розвиток лізингу в Україні. - C. 118-120.
  55. Заболотная Д. А. Формирование и развитие человеческого капитала. - C. 120-122.
  56. Колєснік Ю. Л. Проблеми неефективного використання трудових ресурсів України. - C. 122-123.
  57. Шмельова К. Є. Роль інтеграції України в ЄС. - C. 123-125.
  58. Литвиненко А. В. Проблемы внедрения электронных денег в Украине. - C. 125-127.
  59. Назаренко О. А. Анализ макроэкономических показателей Украины. - C. 127-129.
  60. Погребняк А. В. Проблеми та способи покращення податкової політики України. - C. 129-130.
  61. Союнов М. Е. Социально-экономическое развитие государства с учетом региональных приоритетов. - C. 131-132.
  62. Полякова С. Е. Інтеграція фондового ринку України у світовий ринок. - C. 132-134.
  63. Стасюк В. В. Проблеми іноземних інвестицій в Україні. - C. 134-136.
  64. Степанова С. І. Тенденції та перспективи інноваційного розвитку України. - C. 136-138.
  65. Тораев А. Б. Производительная занятость населения в условиях современного общества. - C. 138-140.
  66. Сыкало О. А. Состояние и развитие банковской системы Украины. - C. 140-142.
  67. Ткалич Б. О. Стан та розвиток банківської системи в Україні. - C. 142-144.
  68. Ткаченко Ю. А. Анализ состояния молодежного рынка труда Украины. - C. 145-146.
  69. Тоцкая И. В. Тенденции, проблемы и перспективы развития наружной рекламы в Украине. - C. 146-148.
  70. Христенко А. М. Криза платіжного балансу України: фактори та способи попередження кризи. - C. 148-150.
  71. Худокормова А. А. Оценка состояния инвестиционной деятельности в Украине. - C. 150-151.
  72. Чалый В. В. Альтернативные источники энергии как резервы энергетических ресурсов Украины. - C. 152-153.
  73. Шкафенко Л. С. Развитие рекламы в Украине. - C. 154-155.
  74. Штомпель А. А. Решение проблемы банкротства в Украине и мире на современном этапе. - C. 155-157.
  75. Вакульчук І. О. Управління конкурентоспроможністю торговельного підприємства. - C. 157-159.
  76. Мирошниченко О. В. Формування іміджу підприємств роздрібної торгівлі. - C. 159-162.
  77. Трофименко М. Є. Переваги та недоліки підходів до аналізу фінансової надійності страхових компаній. - C. 162-165.
2014
№ 5 (168)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського