Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968/2013/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. пр..- Рівне- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Гуманізація навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ
- Aksman J. "Nauka – Sztuka – Edukacja" innowacyjny model pracy z dzieckiem zdolnym plastycznie jako rezultat międzynarodowych praktyk edukacyjnych. - C. 6-15.
- Башкирова Ю. В. Особенности проявления компонентов эмоциональной саморегуляции студентов в ситуации контроля знаний. - C. 16-25.
- Борейко В. І. Сучасні тенденції розвитку вищої школи та їх вплив на національну економіку. - C. 26-32.
- Ганич О. Актуальні питання розвитку національної української школи в Іспанії. - C. 33-37.
- Гринюк Т. Ю. Безпека людини як комплексний підхід до питань охорони праці, безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки. - C. 38-43.
- Грицай Н. Б. Підвищення результативності педагогічної практики у професійній підготовці майбутніх учителів біології. - C. 44-49.
- Гурковський О. М. Наявність та структура вільного часу у школярів та гімназистів. - C. 50-56.
- Дем’янчук І. А. Фіскальна політика держави як основний інструмент макроекономічного регулювання. - C. 57-63.
- Іванова Л. І. Сучасні підходи до проведення уроків літературного читання. - C. 64 -70.
- Левицька С. О. Інформаційна складова податкового менеджменту на мікро-рівні в контексті сучасних економічних трансформацій. - C. 71-77.
- Лещенко Г. П. Сучасні комунікативно зорієнтовані підходи до викладання української мови в школі. - C. 78-85.
- Луценко О. І. "Стилістичний аналіз тексту" як навчальна дисципліна у ВНЗ. - C. 86-93.
- Марчук О. О. Експерементальна система навчання орфографії О. Зачиняєва як взірець психолого-педагогічної думки кінця ХІХ – початку ХХ століття. - C. 94-101.
- Митуля К. А. Викладач вищого навчального закладу як організатор навчально-виховного процесу. - C. 102-111.
- Михальчук Н. О., Івашкевич Е. З. Проблема соціального інтелекту особистості та його структури. - C. 112-121.
- Hargreaves S., De Brucker J., Belmans W. Design-based research focusing on the influences of a pedagogical three-field methodology in students’ learning outcomts. - C. 122 -131.
- Плющ М. Я. Сучасне осмислення сили і величі української мови як державної в реаліях розбудови незалежної України. - C. 132-137.
- Рубан В. М. Трансформація сутності антикризового управління щодо підтримки стану економічної безпеки підприємства. - C. 138-144.
- Rojek-Adamek P. Miejsce i rola współczesnego projektanta w budowaniu kreatywnego potencjału regionu. Przypadek woj. Śląskiego. - C. 145-153.
- Фінклер Ю. Е. Проблема функціонування державних медій в Україні. - C. 154-157.
- Хом’як І. М. Моделювання лінгводидактичних ситуацій. - C. 158-167.
- Хом’як О. А. Теоретичний аналіз принципів виховання естетичних смаків молоді. - C. 168-173.
- Чайка В. М. Основні підходи до розробки концепції і системи підготовки майбутнього вчителя до інноваційної педагогічної діяльності. - C. 174-181.
- Яницька О. Ю., Іванюта О. В. Діагностика змістовіих компонентів візуального мислення в підлітковому віці. - C. 182-191.
- Ясінський М. М. Вступ до предмету "Дошкільне образознавство. - C. 192-201.
Розділ 2. Розвиток фізичного виховання і спорту та проблеми здоров’я людини
- Андрєєва Р. І. Вплив занять степ-аеробікою на організм жінок 25-40 років. - C. 202-208.
- Брискін Ю. А., Пітин М. П., Задорожна О. Р. Значущість компонентів теоретичної підготовки фехтувальників на етапі попередньої базової підготовки. - C. 209-216.
- Вацеба О. М. Організаційні та програмно-нормативні засади підготовки до реалізації стратегічного національного проекту "Олімпійська надія-2022". - C. 217-225.
- Войнаровська Н. С., Войнаровська А. А. Розвиток фізичної активності дівчат 5-9 класів засобами ритмічної гімнастики. - C. 226-232.
- Войнаровський А. М. Соціально-педагогічний аспект розвитку студентського спорту у вищих навчальних закладах України. - C. 233-236.
- Гес О. Л., Приходько Ю. В., Бондар Є. П. Вплив занять оздоровчою гімнастикою він чунь на здоров’я вагітних. - C. 237-241.
- Годлевський П. М., Пінчук В. Ф. Елементи настільного тенісу в тренувальних заняттях самозахистом. - C. 242-247.
- Горбатюк С. О., Горбатюк Н. Р. Карпенко О. С. Ефективність комплексного застосування мануальної терапії та лазеротерапії в реабілітації хворих із периартрозом плечового суглобу. - C. 248-253.
- Довгаль В. І. Дослідження впливу експериментальної методики на розвиток силових якостей у підлітків із затримкою психічного розвитку. - C. 254-260.
- Жовнір І. І. Комплексне лікування вертеброгенних больових синдромів попереково-крижового відділу хребта. - C. 261-265.
- Карабанова Н. С., Карабанов А. Г. Маркетингові дослідження у дитячо-юнацьких спортивних школах в умовах ринкових перетворень. - C. 266-272.
- Ковальчук Н., Іванова А., Воронкова В. Домашні завдання в системі фізичного виховання підлітків. - C. 273-282.
- Корнійчук Я. А., Бондар Т. В., Попружук К. М. Корекційний вплив альтернативних методів масажу при посттравматичних захворюваннях. - C. 283-287.
- Крайнюков О. Г. Мотивація школярів до фізкультурної діяльності. - C. 288-293.
- Ножко И. А., Березнева Я. В. Анализ состояния проблемы формирования культуры здоровья студенческой молодежи в Республике Беларусь. - C. 294-303.
- Передерій А. В., Брискін Ю. А. Критерії залучення осіб з вадами інтелекту до програм Спеціальних Олімпіад. - C. 304-312.
- Пітин М. П., Брискін Ю. А. Загальна характеристика концепції теоретичної підготовки у спорті. - C. 313-318.
- Сотник Ж. Г., Романова В. І., Завацька Л. А. Фізична реабілітація при остеохондрозі хребта. - C. 319-326.
- Ткачук В., Степанюк С., Городинська І. Естетичне виховання у процесі навчання фізичної культури учнів середнього шкільного віку. - C. 327-332.
Розділ 3. Математичне та комп'ютерне моделювання, обчислювальні методи
- Бомба А. Я., Присяжнюк І. М., Присяжнюк О. В. Нелінійні сингулярно збурені процеси масопереносу в напористих середовищах.. - C. 333-338.
- Бомба А. Я., Шпортько О. В. Застосування симетричних і асиметричних предикторів в процесі прогресуючого стиснення зображень без втрат. - C. 339-346.
- Вознюк Р. В. Основні принципи створення сайту Західноукраїнського центру обдарованої і талановитої молоді. - C. 347-352.
- Джунь Й. В. Неокласична теорія помилок і її значення для створення нового покоління програмних продуктів в модулі "Data analysis". - C. 353-357.
- Джунь Й. В. Нотатки до критерію Крамера-Уелча. - C. 358-361.
- Жуковський В. В., Федорчук Н. А. Інформаційна система Вікіпедія в контексті написання рефератів. - C. 362-368.
- Мороз И. П. Определение национальной идеи языком математики. - C. 369-374.
- Янчук П. C. 3D комп’ютерне моделювання повільних течій нестискуваної в’язкої рідини методом квазіспектральних поліномів. - C. 375-382.
| 2013 | | Вип. 2 (10)
|
|
|
|