Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2013/44<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Підготовка вчителя до роботи в сільській школі

  4. Бутенко О. Технологія підготовки майбутніх вихователів до виховання у старших дошкільників шанобливого ставлення до матері. - C. 8-13.
  5. Довбенко С. Вивчення й аналіз підготовленості майбутніх учителів початкової школи до формування діалогічної культури. - C. 14-20.
  6. Кропотова Г. Профессиональная подготовка будущих педагогов к организации и управлению здоровьесберегающей образовательной средой. - C. 21-27.
  7. Підлипняк І. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 28-34.
  8. Русавська С. Формування художнього мислення студентів педагогічного коледжу на заняттях з мистецьких дисциплін. - C. 35-39.
  9. Тамбовська К. Порівняльний аналіз рівнів сформованості інтелектуальної культури майбутніх учителів початкової школи. - C. 40-48.
  10. Харченко І., Данішевська О. Використання інноваційних технологій у фаховій підготовці майбутніх учителів хореографії. - C. 49-54.
  11. Чуносов М. Складові готовності соціального педагога до профілактики делінквентної поведінки неповнолітніх. - C. 55-59.
  12. Щepбань І. Фopмування кoмунiкативнoї кoмпeтeнтнoстi у майбутнiх учителів у пpoцeсi викладання iнoзeмнoї мови. - C. 60-65.
  13. Дидактика, методика, нові інформаційні технології навчання

  14. Баландина Е. Технология модульного обучения математике как основа проектирования и реализации индивидуальных образовательных траекторий учащихся. - C. 66-72.
  15. Барбашова І. Ґенеза проблеми сенсорного розвитку молодших школярів на межі ХХ–ХХІ століть. - C. 73-79.
  16. Гончар Н. Критеріальні характеристики готовності вихователів дошкільних навчальних закладів до використання інтерактивних технологій. - C. 80-84.
  17. Єнгаличева І. Технологія проведення лекційного курсу "Теорія та технології підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з педагогічно занедбаними учнями". - C. 85-90.
  18. Захарова Н. Розвивальний аспект міжпредметних зв’язків у навчанні молодших школярів. - C. 91-97.
  19. Іщенко Л. Використання інтерактивних методів навчання у процесі викладання дисципліни "дошкільна лінгводидактика". - C. 98-102.
  20. Нетьосов С., Нетьосова С. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі виховної роботи вчителя історії. - C. 103-107.
  21. Образцова О. Методичні напрямки впливу на дитину з проблемами у розвитку при формуванні трудових навичок та професійної орієнтації. - C. 108-112.
  22. Савінова Н. Основні форми логопедичного впливу. - C. 113-121.
  23. Смагін І. Підходи до визначення дидактичної відповідності підручника з історії для старшокласників у процесі оцінювання навчальної літератури. - C. 122-129.
  24. Таран І. Вплив гідрокінезотерапії на розвиток психологічного стану дітей 3–5 років з церебральним паралічем спастичної форми. - C. 130-135.
  25. Психологічні особливості формування творчої особистості вчителя й учня

  26. Абрамович Г., Софіян Л. Психолого-педагогічне спілкування як компонент педагогічної майстерності вихователя. - C. 136-142.
  27. Андрющенко Т. Особистісно-діяльнісний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку: психологічний аспект. - C. 143-148.
  28. Анфисова С. Педагогические условия формирования ключевых компетентностей детей старшего дошкольного возраста в познавательно-исследовательской деятельности. - C. 149-155.
  29. Колосова Н. Педагогічна підтримка як засіб гуманізації освітнього простору дошкільного навчального закладу. - C. 156-161.
  30. Литвиненко І. Розвиток психологічної компетентності вихователів дошкільних навчальних закладів як психолого-педагогічна проблема. - C. 162-166.
  31. Марущак В. Формування духовної особистості майбутнього учителя. - C. 167-172.
  32. Медведєв О. Розвиток емоційної сфери особистості дитини як психолого-педагогічна проблема. - C. 173-179.
  33. Прибора Т. Індивідуальний підхід до дітей дошкільного віку з різними видами адаптації у ДНЗ. - C. 180-185.
  34. Рогальська-Яблонська І. Дитинство в сучасних українських реаліях: проблема захисту прав. - C. 186-191.
  35. Сидорчук Л. Професійне зростання особистості соціального педагога в умовах сільської школи. - C. 192-197.
  36. Виховна робота

  37. Ворник М. Практика соціально-педагогічної роботи вчителя початкових класів з молодшими школярами із асоціальних сімей. - C. 198-203.
  38. Дыбина О. Вопросы воспитания в наследии Януша Корчака. - C. 204-209.
  39. Іншакова І. Вплив сім’ї на всебічний розвиток особистості дитини. - C. 210-214.
  40. Козяровська Л. Естетичне виховання і розвиток творчих здібностей майбутніх вихователів дошкільного закладу засобами музичного мистецтва. - C. 215-219.
  41. Кочубей Т., Семенов А. Психолого-педагогічні засади виховання активності як особистісної лідерської якості молодшого школяра. - C. 220-225.
  42. Кравчук Н. Рекреаційні процеси у фізичному вихованні дошкільників. - C. 226-232.
  43. Нестайко І. Християнське виховання – шлях формування духовного світу школяра. - C. 233-239.
  44. Рехтета Л. Використання ідей гуманізму В. О. Сухомлинського у моральному вихованні молодших школярів. - C. 240-246.
  45. Рогальська Н., Кривда В. Система правового виховання Януша Корчака та реалізація його ідей в сучасних освітніх закладах. - C. 247-252.
  46. Шрамко О. Соціокультурне виховання учнів початкових класів засобами регіонального дитячого пісенного фольклорного матеріалу. - C. 253-259.
  47. Яковлева Л. Проблема екологічного виховання у спадщині В. О. Сухомлинського та реалізація його ідей в сучасній практиці загальноосвітньої школи. - C. 260-266.
  48. Сторінки історії

  49. Веремюк Л. Теорія В. А. Лая в світлі досліджень вітчизняних вчених (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 267-271.
  50. Дука Т. Джерела історико-краєзнавчої діяльності піонерської організації 60-х років ХХ століття. - C. 272-278.
  51. Кушнір В. Погляди Михайла Никифоровича Каткова на класичну та реальну середню освіту ХІХ століття. - C. 279-285.
  52. Лупаренко С. Сутність поняття "дитинство" в науковій літературі. - C. 286-294.
  53. Попиченко С. Сутність гуманістичних педагогічних концепцій Я. Корчака та українського педагога і діяча освіти кінця ХІХ – початку ХХ століття Т. Лубенця. - C. 295-300.
  54. Устименко-Косоріч О. Розвиток сербської баянно-акордеонної школи: національний аспект. - C. 301-307.
  55. Освіта сучасної України

  56. Гаврилюк С. Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до педагогічної творчості в контексті тенденцій розвитку сучасної дошкільної освіти. - C. 308-314.
  57. Ташкина Е. Повышение квалификации преподавателей английского языка в рамках европейской системы постдипломного образования. - C. 315-319.
  58. Наші автори. - C. 320-324.
  59. Анотації. - C. 325-335.
  60. Аннотации. - C. 336-347.
  61. Annotation. - C. 348-358.
2013
Вип. 44
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського