Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72042/2016/55<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи
: зб. наук. пр..- Умань
Psihologo-pedagogìčnì problemi sučasnoï školi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бойченко В. Технологічність та інноваційність сучасного педагогічного мислення майбутніх учителів. - C. 7-13.
  4. Дружененко Р. Лінгвістична основа вивчення прагматики простого речення майбутнім учителем української мови і літератури. - C. 14-23.
  5. Кремешна Т., Бондар О. Шляхи і засоби формування гуманістичних цінностей майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки. - C. 24-30.
  6. Петрик К. До питання про сутність поняття "підготовка майбутніх учителів до організації навчальної взаємодії молодших школярів". - C. 31-37.
  7. Стеценко Н. Методична підготовка як складова професійної підготовки керівників загальноосвітньої школи. - C. 38-44.
  8. Шевчук І. Підготовка майбутніх учителів до розвитку творчого мислення учнів початкової школи на уроках математики при роботі над складеними задачами. - C. 45-54.
  9. Балдинюк Д., Балдинюк О. Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра. - C. 55-62.
  10. Безлюдна Н. Теорія і практика розвивального навчання. - C. 63-68.
  11. Сює В. Принципи та педагогічні умови формування звукообразних уявлень школярів на початковому етапі фортепіанного навчання. - C. 69-76.
  12. Ватаманюк Г. Закономірності формування комунікативних умінь старших дошкільників у музично-ігровій діяльності. - C. 77-84.
  13. Kurlishchuk I. The impact of educational game use on young children’s foreign language communication. - C. 85-92.
  14. Мотрич В. Шляхи підвищення ефективності роботи по розкриттю причинно-наслідкових зв’язків на уроках географії в спеціальній загальноосвітній школі. - C. 93-99.
  15. Пінчук І. До проблеми формування англомовного діалогічного мовлення учнів початкових класів. - C. 100-108.
  16. Бєлєкчі А. Вплив середовища на формування музичного смаку сучасних школярів. - C. 109-115.
  17. Завітренко Д. Особливості формування трудової активності молодших школярів. - C. 116-123.
  18. Небикова Т. Цінність як системоутворююча категорія особистісних якостей підлітків. - C. 124-132.
  19. Нечерда В. Організація суб’єкт-суб’єктної взаємодії педагогів і батьків у формуванні просоціальної поведінки учнів старшої школи. - C. 133-141.
  20. Новосадова С. Творча самостійність вчителя музики як психолого-педагогічна проблема. - C. 142-148.
  21. Сизоненко В. Психолого-педагогічні умови виховання наполегливості і впевненості в молодших школярів у процесі занять хореографією. - C. 149-156.
  22. Скрипник С. Науково-методичні засади формування активної екологічної позиції учнів загальноосвітньої школи сільської місцевості. - C. 157-165.
  23. Торчинская Т. Психолого-методичні умови засвоєння учнями молодшого шкільного віку власних назв. - C. 166-173.
  24. Барбаш Є. Історичний аспект розвитку об’єктів контролю іншомовних навчальних досягнень учнів у 60–80-х роках ХХ століття. - C. 174-184.
  25. Йовенко Л. Духовна структура героїв творчості Т. Шевченка та їхня інтерпретація у шкільних підручниках радянської доби. - C. 185-192.
  26. Калабська В., Шевчук А. Уманська струнно-смичкова школа: історичний та виконавський аспекти. - C. 193-199.
  27. Коберник Г. Формування громадянської компетентності школярів у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського. - C. 200-207.
  28. Пєнов В. Особливості змісту валеологічної освіти на південноукраїнських землях в міжвоєнний період (1918–1939 рр.). - C. 208-115.
  29. Рацул А. Софія Федорівна Русова – організатор і теоретик національно-освітньої системи України. - C. 216-222.
  30. Терешко І. Художньо-естетичне виховання у сім’ях української еліти кінця ХІХ – початку ХХ століття (на прикладі родини Старицьких – Лисенків). - C. 223-230.
  31. Форостюк В. Проблема розвитку творчої активності в наукових дослідженнях. - C. 231-237.
  32. Андрущенко Н. Феномени здоров’я та здоров’язбереження дитини в контексті сучасних наукових поглядів. - C. 238-245.
  33. Дудник Н. Формування управлінської компетентності майбутнього менеджера освіти як педагогічна проблема. - C. 246-252.
  34. Топчій О. Андрагогіка в контексті неперервної освіти. - C. 253-262.
  35. Наші автори. - C. 263-265.
2016
Вип. 55
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського