Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72083/2015/1-2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Педагогічний процес: теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія педагогічного процесу

  4. Гриневич Л. М. Вітчизняна педагогічна теорія про розвиток освіти в Україні у контексті євроінтеграційних процесів. - C. 5-11.
  5. Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: функціональний аспект. - C. 11-18.
  6. Сисоєва С. О., Галицька М. М. Culturological approach to the organization of the educational process. - C. 18-22 .
  7. Семенова А. В. Професійна діяльність педагога-майстра й фахівця-викладача: спільне і відмінне. - C. 22-28.
  8. Мельничук Т. Ф. Творча активність як компонент духовного розвитку особистості. - C. 28-33.
  9. Волкова Н. І. Полікультурна освіта у професійній підготовці майбутніх економістів. - C. 33-38.
  10. Козак Л. В. Підготовка майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності: концептуальні засади. - C. 38-43.
  11. Іванюк Г. І. Розвиток варіативних моделей профільних шкіл у сільській місцевості: соціально-педагогічні аспекти. - C. 43-48.
  12. Вовк Л. М. Вплив гендерних стереотипів на процес соціалізації дитини. - C. 48-52.
  13. Практика організації педагогічного процесу

  14. Набока О. Г., Глазова В. В. Управління процесом впровадження дистанційного навчання у вищому навчальному закладі. - C. 53-57.
  15. Осіпцов А. В. Психолого-педагогічні та соціальні аспекти формування загальнолюдських цінностей студентів вищих навчальних закладів. - C. 57-63.
  16. Бєлєнька Г. В. Формування відповідальності у дошкільників. - C. 63-67.
  17. Видайчук Т. Л. Значення історико-лінгвістичних дисциплін у системі підготовки вчителя-філолога. - C. 67-71.
  18. Русаченко Н. П. Професійна підготовка майбутніх філологів: концептуальні засади. - C. 71-74.
  19. Технології педагогічного процесу

  20. Трішкіна Н. І. Новітні технології освіти у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. - C. 75-80.
  21. Літвінова-Головань О. П., Безкоровайна Л. В. Актуальні проблеми підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства до анімаційної діяльності. - C. 80-83.
  22. Ogurtsova O. Teaching business english in the new digital age. - C. 83-88 .
  23. Трускавецька І. Я. Роль навчально-польової практики із зоології безхребетних у підготовці майбутніх учителів біології. - C. 88-92.
  24. Брюханова Г. В. Засоби дизайнерської освіти в україні: аналітичний огляд. - C. 92-97.
  25. Дьячкова Я. О. Практичне впровадження короткострокового веб-квесту в процес навчання англомовного говоріння. - C. 97-100.
  26. Компетентнісні засади організації педагогічного процесу

  27. Мартиненко С. М., Новик І. М. Застосування діагностичних завдань у процесі вимірювання навчальних компетентностей учнів початкової школи. - C. 101-107.
  28. Синекоп О. С., Коломієць С. С. Зміст дослідницько-стратегічної компетентності майбутніх докторів філософії (phd) . - C. 107-111.
  29. Масімова Л. Г. Формування професійних компетентностей фахівця з видавничої справи та редагування у процесі роботи над візуальним текстом мас-медіа. - C. 111-115.
  30. Бабійчук С. М. Модель формування геоінформаційної компетенції старшокласників. - C. 115-119.
  31. Зарубіжний педагогічний досвід

  32. Линьова І. О. Основні критерії забезпечення якості докторських програм у європейському освітньо-дослідницькому просторі: естонський досвід. - C. 120-125.
  33. Заяць Л. І. Розвиток університетської освіти в Нідерландах: стан дослідження проблеми у вітчизняній науці. - C. 125-129.
  34. Литвин Л. В. Погляди Х. Шрадер-Брейман на освіту виховательок для дітей дошкільного віку у Німеччині (ХІХ ст.). - C. 129-132.
  35. Тригуб І. І. Аналіз зарубіжних навчальних програм з професійної підготовки експертів у галузі освіти. - C. 132-137.
  36. Грищук Ю. В. Історико-педагогічний аналіз розвитку освіти в Польщі. - C. 137-141.
  37. Психологія педагогічного процесу

  38. Редько С. І. До проблеми дослідження синдрому емоційного вигорання керівників загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 142-147.
  39. Рибачук В. М. Особливості прояву агресивної поведінки у підлітковому віці. - C. 147-152.
  40. Інформація

  41. Автори випуску. - C. 152-154 .
  42. Пам’ятка автору. - C. 155-156.
  43. До відома читачів. - C. 156.
2015
Вип. 1-2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського