Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж72088:екон./2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вчені записки університету "КРОК".- Київ. Серія, Економіка Vcheni zapysky universytetu "KROK"- Титул.
- Зміст.
Розділ 1. Економічна теорія та історія економічної думки
- Лисюк В. С. Інституціоналізація українського лобізму як економічний феномен. - C. 9-18.
Розділ 2. Міжнародні економічні відносини
- Вінська О. Й., Токар В. В. Економічна активність жінок та динаміка ВВП на душу населення в країнах-членах ЄС. - C. 19-26.
- Мала І. Б. Шляхи розвитку експортного потенціалу металургійного підприємства ПАТ "АрселорМіттал Кривий Ріг". - C. 27-34.
Розділ 3. Фінанси, банківська справа та страхування
- Грушко В. І., Шульдяков Д. В. Шляхи вдосконалення фінансового регулювання доходів домогосподарств. - C. 35-43.
- Живко З. Б., Головач Т. М., Гончаров Ю. В., Мартин О. М., Боруцька Ю. З. Місце фінансової розвідки в системі антикорупційних заходів. - C. 44-52.
Розділ 4. Облік, аудит та оподаткування
- Шепелюк В. А., Буркова Л. А. Облік поточних виплат працівникам: протиріччя у національному та міжнародному стандартах. - C. 53-62.
Розділ 5. Публічне управління та адміністрування
- Андрієнко М. В., Гаман П. І., Борис А. О. Методологія дослідження правових засад організації громадського контролю у сфері державного управління. - C. 63-72.
Розділ 6. Менеджмент і маркетинг
- Денисенко М. П., Будякова О. Ю. Сучасні принципи та методи управління готельним бізнесом в контексті надання якісного продукту. - C. 73-81.
- Дьячук І. В. Модель контент-маркетингу для ефективного управління WEB-контентом. - C. 82-91.
- Копитко М. І., Михаліцька Н. Я., Верескля М. Р. Корпоративна культура як стратегічний напрям управління підприємством в умовах сучасних викликів. - C. 92-99.
- Ткач Д. К. Формування маркетингової стратегії виходу українського товаровиробника на зовнішні ринки. - C. 100-108.
- Тимошенко А. В. Характеристика сучасних контрабандних схем. - C. 109-114.
Розділ 7. Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
- Малярчук Н. М. Сучасні тенденції розвитку основних видів туристичного підприємництва. - C. 115-124.
- Троцько В. В., Чернозубкін І. О. Комбінування жадібного алгоритму з методом Монте-Карло для вирішення завдань логістики, в основі яких лежить задача комівояжера. - C. 125-131.
Розділ 8. Економічна безпека держави та суб'єктів господарської діяльності
- Ляшенко О. М. Ресурсно-захисний підхід до стратегування економічної безпеки підприємства. - C. 132-143.
- Сугак Т. О. Особливості інформаційно-аналітичного забезпечення фінансової складової системи економічної безпеки підприємств в умовах COVID-19. - C. 144-149.
Розділ 9. Інноваційна діяльність
- Алькема В. Г., Кириченко О. С. Прикладні аспекти оцінювання рівня інвестиційного забезпечення інноваційного розвитку промисловості України. - C. 150-158.
- Мігус І. П., Коваль Я. С. Інноваційний розвиток підприємств в умовах діджиталізації економіки. - C. 159-165.
- Румик І. І., Пилипенко О. О. Управління фінансово-господарською діяльністю інтегрованих підприємств на інноваційних засадах. - C. 166-175.
Розділ 10. Психологія
- Брюховецька О. В. Особливості впливу толерантності до невизначеності на професійно важливі якості керівників освітніх організацій. - C. 176-184.
- Сторожук С. А. Психологічні аспекти формування позитивного іміджу громадської організації у масовій свідомості. - C. 185-189.
- Шкуропат О. Г. Рецензія на монографію. - C. 190-192.
| 2021 | | Вип. 2 (62)
|
|
|
|